تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پریز هوشمند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پریز هوشمند


پردیس فناوری کیش - طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت 

این روزها تقریبا همه چیز یا اغلب وسیله ها هوشمند سازی شده و میتوان آن ها را با کمک اپلیکیشن های مخصوص کنترل کرد. یکی از دستگاه ها و لوازم خانگی هوشمند پریزها هستند.

هوشمندسازی این دستگاه ها زندگی را به معنی واقعی کلمه برای ما آسان کرده و حتی اگر در خانه شما هیچ وسیله هوشمندی وجود ندارد، با کمک کاربرد پریز هوشمند قادر خواهید بود از فواید یک خانه هوشمند بهره مند شوید.


[font=yekan, num, tahoma, helvetica]کاربردهای پریز هوشمند
[/font]

۱خنک کردن خانه

ساده ترین و ابتدایی ترین کاربرد پریز هوشمند میتواند برای روزهای گرم سال باشد.

میتوانید وسیله سرمایشی قدیمی و یا جدید خود را به پریز هوشمند متصل کنید. تنها کافیست وقتی نزدیک خانه هستید پریز را روشن کنید تا سیستم سرمایشی روشن شود و خانه را برایتان خنک کند.



برای مشاهده ادامه مطلب به لینک بالای صفحه مراجعه فرمایید.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، برق و لوازم برقی از جمله ضروری‌ترین نیازهای بشر به شمار می‌آید و طبیعتاً وجود درگاه‌هایی برای هدایت برق نیز به همان اندازه بااهمیت است. به‌طور کلی اجناسی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و اجاق همگی برای استفاده نیاز به پریز برق دارند؛ اما به‌طور معمول محیط آشپزخانه امکان قرار دادن تعداد محدودی از پریز برق را به ما می‌دهد و دسترسی به پریز برق همواره با مشکل رو به رو است.
در راستای چنین نیازی کابین نت شاپ به صحنه آمده و انواع پریز توکار را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در کنار سایر خدمات به شما ارائه می‌دهد