تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Registration-for-the-centralized-employm...zation.png]ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سازمان تامین اجتماعی ایران، قدیمی ترین و بزرگترین سازمان بیمه گر کشور می باشد که به صورت یک ارگان عمومی و غیر دولتی فعالیت می کند. این سازمان جهت تامین نیروی انسانی و ارتقا کیفیت خدمات رسانی خود در بخش بیمه ای و درمانی، از افراد واجد شرایط در عناوین شغلی مختلف دعوت به همکاری می نماید.
افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و طی گزینش در مراکز ملکی و مراکز تحت پوشش هولدینگ درمان، به صورت استخدام پیمانی و یا قراردادی می توانند وارد کار شوند. در این مقاله زمان، شرایط لازم و مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 99 ذکر شده است که در اختیار شما داوطلبان عزیز به شرح زیر قرار گرفته است.
داوطلبان در صورتی می توانند در این آزمون شرکت کنند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلی آنان بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی سال 99 باشد.
زمان ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی 99
وقت ثبت نام در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در هر سال متفاوت است و در بازه های زمانی مختلف انجام می پذیرد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه شرایط و ضوابط لازم و با فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند.
 مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در سال 99 از روز دوشنبه 13 مرداد ماه آغاز شد و تا روز پنجشنبه 23 مرداد ماه نیز ادامه داشت. اما با توجه به اتمام این مهلت و به درخواست برخی داوطلبان، ثبت نام در این آزمون تا روز 26 مرداد ماه تمدید شد.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی 99
آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در سال 99 توسط سازمان سنجش آموزش کشور و منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت این سازمان انجام می شود که مراحل نام نویسی به شرح زیر می باشد:
[list=1]
[*]ابتدا به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
[*]قبل از تکمیل فرم، باید هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شتاب به مبلغ 75 هیزار تومان پرداخت نمایید.
[*]بعد از واریز وجه، اطلاعات مورد نیاز و شناسنامه ای خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و … را وارد فرم ثبت نام اینترنتی کنید.
[*]در این مرحله باید فایل عکس خود را طبق شرایط زیر اسکن کرده و بارگذاری نمایید:
[/list][list]
[*]عکس تمام رخ و 3*4 (در سال جاری گرفته شده باشد)
[*]داشتن فرمت jpg
[*]اندازه عکس حداقل 200 پیکسل و حداکثر 400 پیکسل
[*]ارسال تصویر به صورت واضح، مشخص و بدون هر گونه لکه و حاشیه زاید
[*]داشتن حجم حداکثر 70 کیلوبایت برای فایل عکس
[*]تصویر با حجاب کامل برای بانوان
[*]اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد و داوطلبـان باید از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
[/list]در پایان مراحل نام نویسی، سامانه یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می دهد که ضروری است آن را تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگه دارید.
شرایط ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی 99
برای همکاری با سازمان تامین اجتماعی، نیاز است که فرد شرایط لازم را داشته باشد که این ضوابط خود به دو بخششرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند. بهتر است داوطلب، قبل از ثبت نام در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی، شرایط منتشر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مورد مطالعه قرار دهد. شرایط نام نویسی در این آزمون به شرح زیر می باشد.
شرایط عمومی
[list]
[*]تابعیت جمهوری اسلامی ایران
[*]اعتقاد به دین اسلام
[*]داشتن سلامت جسمی و روانی
[*]عدم اعتیاد به مواد مخدر
[*]نداشتن سابقه محکومیت جزائی
[*]داشتن حداقل 20 سال سن تمام
[*]داشتن حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام
[*]داشتن گواهی فراغت از تحصیل
[*]داشتن گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم
[/list]نکته : داوطلب استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشد. همچنین استخدام افراد محکوم در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری، آراء قانونی مراجع ذی صلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی ممنوع است. ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه، آخرین روز ثبت نام (23 مردادد ماه 99) و محاسبه سن، اولین روز ثبت نام (13 مرداد ماه 99) می باشد.
شرایط اختصاصی
داوطلبان بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه استخدامی سازمان تامین اجتماعتی می توانند در آزمون مذکور شرکت کنند و باید توجه داشته باشند که این اطلاعات به صورت کامل و مشخص، در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد. (اگر در شرایط احراز هر یک از مشاغل، رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد، صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده است.)
شرایط سنی، مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان شرکت در این آزمون به شرح جدول زیر می باشند.
شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان 99
مدرک تحصیلی 
معدل
سن
فوق دیپلم (صرفا درعنوان شغلی متصدی پذیرش و اطلاعات)
حداقل 14
حداکثر 30 سال تمام
لیسانس
حداقل 15
حداکثر 30 سال تمام
لیسانس
حداقل 15
حداکثر 32 سال تمام (صرفا برای گروه بهداشتی و درمانی)
فوق لیسانس
حداقل 14
حداکثر 33 سال
فوق لیسانس
حداقل 14
حداکثر 35 سال (صرفا برای گروه بهداشتی، درمانی و دکتری عمومی)
دکتری (phd)
 —
حداکثر 38 سال تمام
دکتری (پزشکان متخصص)
 —
حداکثر 40 سال تمام 
علاوه بر شرایط اختصاصی ذکر شده، نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید:
مدت خدمت سربازی و انجام خدمات قانونی، مدت اشتغال تمام وقت متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت ها یا موسسات تابعه، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات امنایی و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و متناسب با مدت اشتغال به کار، علاوه بر تایید سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال تمام و برای رشته های دکتری (phd و دکتری) از ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد.
همچنین در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صلاح قبل از مرحله مصاحبه، شرط سنی هر مقطع تحصیلی قابل افزایش خواهد بود. مشروط به این که مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش از حداکثر شرط سنی 35 سال و برای رشته های دکتری از 40 سال تجاوز ننماید. لازم به ذکر است که مدارک تحصیلی باید مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، باشد.
همچنین شرکت های ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
[list]
[*]موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی
[*]بانک رفاه کارگران
[*]موسسه حسابرسی تامین اجتماعی
[*]شرکت گروه هتل‌های هما
[*]موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه
[*]رفاه گستر
[*]سرمایه گذاری تامین اجتماعی
[*]شرکت بازرگانی بینالمللی تامین اجتماعی
[*]شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
[*]کار و تامین
[*]گروه پزشکی حکمت
[*]شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران
[*]شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین
[*]شرکت مهندسی تاسیسات وانرژی تامین
[/list]قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
مدت حضور در مناطقی که در قانون اصلاح حداکثر سن برای داوطلبان استخدام تاثیر دارد شامل موارد زیر می شود:
[list]
[*]مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل (با توجه به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت)
[*]مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند (با توجه به میزان مدت اسارت)
[*]افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند.
[*]مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال
[/list]معمولا هر ساله در بازه های زمانی مختلف سازمان تامین اجتماعی بر اساس نیازهای موجود و با توجه به رشته های تحصیلی ذکر شده، به استخدام افراد واجد شرایط می پردازد که در سال 99 حدود 4000 نفر نیروی انسانی می پذیرد. با توجه به موارد مورد نیاز برای هر رشته پس ازبرگزاری آزمون، از پذیرفته شدگان به میزان دو برابر ظرفیت، جهت حضور در مصاحبه دعوت به عمل می آید. در صورتی که مستندات لازم متقاضیان مغایر با شرایط مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، داوطلب از حضور در سایر مراحل حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نیز نخواهد داشت.
[تصویر:  baner-telegram-new-estekhdami2.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…


منبع: ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting