تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر مو زائد در کرج چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لیزر مو چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و موثرترین روشی است که برای از بین بردن دائمی موهای ناخواسته استفاده می شود. روند برداشت مو با استفاده از لیزری انجام می شود که نور بسیار متمرکز را در فولیکول های مو قرار می دهد. سپس رنگدانه های فولیکول مو باعث ایجاد گرمای ایجاد کننده نور می شوند و باعث می شوند موها و ریشه ها با نتیجه دائمی رشد موهای آینده متوقف شود. با توجه به رشد موهای مختلف در چرخه ها ، بسته به مساحت لیزر بدن ، لیزر موهای زائد انجام شده است.
آیا لیزر موهای زائد روی سایه های سبک تر مو موثر است؟

لیزر موهای زائد روی سایه های تیره تر مو مانند قهوه ای و سیاه بهتر عمل می کند. از آنجا که لیزر فقط رنگدانه های تیره تر را در فولیکول مو تشخیص می دهد ، سایه هایی مانند قرمز ، بلوند ، خاکستری و سفید به درمان ها پاسخ نمی دهند.
این حس شبیه چیه؟

Gentle Max Pro برای کسری از ثانیه احساس گرسنگی می کند. این یک نوک خنک کننده داخلی دارد که نه تنها از پوست محافظت می کند بلکه به حداقل رساندن ناراحتی نیز کمک می کند. بیشتر بیماران بعد از درمان هیچگونه ناراحتی ندارند و ممکن است در یک دوره معقول فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند. از آنجا که حساسیت به درد بسیار متفاوت است ، برخی از مناطق ممکن است ناراحت کننده باشند ، و برخی از مناطق ممکن است تحمل آن بسیار آسان باشد. در صورت تمایل ، "کرم Numbing" برای خرید در دسترس است. لطفا اجازه دهید تا ما بدانیم.لیزر موهای زائد در کرح توسط تیم پزشکی پست و مو در کرج
چگونه می توانم برای درمان لیزر موهای زائد آماده کنم؟

ما به همه بیماران خود توصیه می کنیم هنگام مراجعه به درمان ، اقدامات خاصی را انجام دهند و احتیاط کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند! 4-6 هفته قبل از هرگونه اپیلاسیون یا خوردن آنها را قطع کنید. هنگام اپیلاسیون یا موهای زائد ، شما فولیکول مو را از بین می برید که برای تشخیص لیزر موهای لازم برای از بین بردن لیزر لازم است. شما ممکن است 24-48 ساعت قبل از درمان اصلاح کنید! حتما در معرض قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب باشید. در صورت غیرقابل اجتناب ، از حداقل ضد آفتاب SPF 30 استفاده کنید. همچنین ، اگر از برنزه شدن لذت می برید ، حتماً 1-2 هفته قبل از درمان ، جلوی درمان برنزه کردن را بگیرید. برنزه کردن شامل تختخواب ، لوسیونهای خود برنزه ، کرم ها و اسپری ها است. برای جلوگیری از بروز هرگونه عوارض و یا سوزاندن احتمالات آن ، بهترین برنامه را برای برنامه ریزی درمان های خود پس از خارج شدن از روند برنزه شدن دارید.
بهترین لیزر مو زائد در کرج توسط پزشکان با تجربه

درمانها چقدر طول می کشد؟

ما هر وقت از قرار ملاقاتهای 15-60 دقیقه ای استفاده می کنیم. با این حال ، مقدار واقعی لیزر مورد استفاده در لیفت فوقانی تا 3 دقیقه ، تا 30 تا 45 دقیقه برای پاهای کامل یا پشت انسان ممکن است متفاوت باشد. خیلی اوقات ، پیگیری های درمانی کوتاه تر است زیرا موهای بسیار کمتری برای درمان وجود دارد.
چند درمان لازم است؟

تعداد درمان های مورد نیاز برای نتایج مطلوب بسته به منطقه تحت درمان ، تراکم مو ، چرخه رشد ، پارامترهای درمانی مورد استفاده و چند عامل دیگر متفاوت است. به طور معمول ، 5-10 درمان ، 4-10 هفته فاصله ، ممکن است مورد نیاز باشد برای رسیدن به نتایج مورد نظر. طول چرخه مو بسته به قسمت بدن متفاوت است. معمولاً صورت دارای چرخه درمان کوتاهتری است و بنابراین ممکن است نیاز به درمانهای مکرر که ممکن است حدود 4-6 هفته از هم باشد ، در حالی که پاها و کمر نیاز به درمانهای مکرر نزدیکتر از 10-12 هفته با هم دارند.

انتظار می رود تمام موهای تحت درمان با لیزر ظرف 3 هفته از هر درمان از بین بروند. در مرحله ریختن ، مو ممکن است به نظر برسد که در حال رشد است ، اما روند ریختن را آغاز می کند. لایه برداری و / یا شستشو به آرامی در حمام با یک لوفا می تواند به سرعت بخشیدن به روند ریختن کمک کند.
چه نتیجه ای می توان انتظار داشت؟

نتایج درمانی ممکن است در بین بیماران متفاوت باشد. برای برخی ، این ممکن است به معنای کاهش قابل توجه در فرکانس میزان تراشیدن شما باشد. برخی دیگر ممکن است به معنای بهبود دائمی آرایشی باشد زیرا رشد مجدد مو حداقل ، بسیار ریز یا کاملاً غایب است. اکثر بیماران ، به طور متوسط ، 10٪ - 20٪ موهای فعال در حال رشد ، به طور دائم با هر درمان بسته به چرخه مو ، از دست می دهند. بسته به هورمون ها ، قومیت و غیره ، هر کسی بدون توجه به فناوری استفاده شده ممکن است هر کس با رشد زمان کمی رشد مجدد داشته باشد. موهایی که رشد می کنند ، بسیار ظریف تر ، سبک تر ، لکه دار هستند و علاوه بر اینکه کمتر متمرکز می شوند و پوست را نرم تر می کنند ، رشد بیشتری نیز طول می کشد.
آیا پوست من جای زخم یا تاول می زند؟
لیزر در کرجبرای حذف همیشگی موهای اضافی در سراسر بدن

با هر لیزر این امکان وجود دارد. با این حال ، با لیزرهای ما این بعید نیست زیرا در مقایسه با بیشتر لیزرهایی که موها را از بین می برند ، روی پوست بسیار ملایم هستند.
اگر موهای سبکی داشته باشم (مثلاً بلوند ، خاکستری ، قرمز) شاهد کاهش آن خواهیم بود؟

متأسفانه ، بیماران دارای موهای رنگ روشن کمترین نتیجه را مشاهده نمی کنند. لیزر ملانین را هدف قرار داده و این موهای سبک از ملانین کافی برای دیدن و از بین بردن فولیکول برخوردار نیستند.
اگر فقط می خواهم موهای کمتری در یک منطقه داشته باشم چه می شود؟

فقط می توان مقدار مو را در یک ناحیه کاهش داد. به سادگی بسته ای را برای منطقه مورد نظر خود خریداری کنید و درمان های پی در پی را دریافت کنید تا زمانی که از مقدار موهای باقی مانده خوشحال شوید. بیماران باید درمان را ادامه دهند تا موهای باقی مانده برای هدف گیری با لیزر خیلی خوب نباشند ، یا تا زمانی که به میزان کاهش دلخواه خود نرسند.بهترین روش حذف موهای زائد لیزر موهای زائد در کرج میباشد