تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Announcement-of-student-olympiad-results.jpg]اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سازمان سنجش آموزش کشور معمولا همه ساله یک آزمونی تحت عنوان آزمون المپیاد علمی دانشجویی با هدف تخصیص امکانات و امتیازهایی به دانشجویان استعداد برتر در کشور برگزار می نماید. در صورتی که داوطلبان موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی مربوطه شوند، می توانند از تسهیلات آموزشی، خدمات و کمک های مالی و تخفیفات در خدمت وظیفه عمومی بهره مند گردند. علاقه مندانی که در این آزمون شرکت می کنند، مدتی پس از برگزاری آن مشتاقانه اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج آزمون را دنبال می نمایند. به همین منظور، شرکت کنندگان می بایست در زمانی که سازمان سنجش کشور مشخص می کند به سایت واحد المپیاد علمی دانشجویی سازمان سنجش مراجعه نموده و نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

اسامی برگزیدگان آزمون مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی، بر اساس نمره قبولی کسب کرده در رشته های معین و بدون احتساب معدل کارشناسی از طریق پایگاه اینترنتی واحد المپیاد دانشجویی سازمان سنجش اعلام می گردد.
زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی 99
آزمون المپیاد علمی دانشجویی سالی یک بار به صورت همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار می شود. دانشجویان واجد شرایطی که در آزمون مذکور شرکت می نمایند، نتایج آزمون خود را با گذشت حدود یک ماه از زمان برگزاری آزمون مشاهده خواهند کرد. در صورتی که اسامی آن ها در لیست پذیرفته شدگان آزمون مرحله اول ثبت شده باشد، برای شرکت در آزمون مرحله دوم انتخاب خواهند شد.
زمان اعلام نتایج آزمون اولیه
دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی، بر اساس ضوابط تعیین شده می توانند در رشته های مشترک با رشته های کارشناسی ارشد در آزمون المپیاد دانشجویی شرکت نمایند. داوطلبان در رشته های تعریف شده در آزمون المپیاد شرکت نموده و چنانچه در زمان اعلام نتایج، جزء 15 نفر اول (با کسب حدنصاب علمی بدون محاسبه معدل) باشند، به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.
زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد در سال 99 تا کنون مشخص نشده است. با توجه به برگزاری آزمون مرحله اول در آخرین دوره، یعنی در اواخر خرداد سال 98 و مشخص شدن نتایج آن در شهریور 98، پیش بینی می شود که اعلام نتایج آزمون المپیاد در سال 99 نیز همین روند زمانی را طی نماید. پس از مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج در سال جاری، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.
زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی
منتخبین مرحله مقدماتی آزمون علمی دانشجویی، در صورت کسب نمره آزمون کتبی در محدوده قابل قبول، به مرحله نهایی راه می یابند. در این مرحله معمولا در اواخر تیر ماه از برگزیدگان مرحله اول المپیادهای متمرکز و غیر متمرکز در تهران، یک آزمون تشریحی به عمل آورده می شود و نتایج آن در شهریور هر سال مشخص می گردد.
با توجه به این که آزمون المپیاد علمی دانشجویی در تاریخ 16 و 17 مرداد ماه 99 برگزار خواهد شد، احتمال برگزاری آزمون تشریحی مرحله دوم، در دهه سوم شهریور وجود دارد. در هر صورت، معمولا زمان اعلام نتایج مرحله نهایی حدود یک ماه پس از زمان برگزاری آزمون تشریحی می باشد. برای اطلاع از زمان بندی دقیق اعلام نتایج مراحل مختلف آزمون المپیاد دانشجویی، می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضویت داشته باشید.
نحوه مشاهده نتایج آزمون المپیاد دانشجویی 99
نتایج مرحله اول و دوم آزمون المپیاد علمی دانشجویی، در قالب لیست اسامی برگزیدگان بر روی سایت مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور به نشانی olympiad.sanjesh.org قرار می گیرد و داوطلبان می توانند در زمان های تعیین شده، به این سامانه مراجعه نموده و از قسمت “اعلام نتایج” به مشاهده نتایج آزمون بپردازند.
پس از مشخص شدن نتایج مرحله نهایی، پذیرفته شدگان قادر خواهند بود از مزایایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، استفاده نمایند. برای مثال در صورت پذیرفته شدن در دوره دکتری یا دکتری تخصصی، داوطلب از بورس تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخوردار خواهند شد. این دانشجویان به ازای مدت بهره مندی از بورس تحصیلی، متعهد به خدمت در مراکز تحت نظر وزارت مربوطه می گردند. همچنین دانشجویان رتبه های اول تا سوم می توانند از تسهیلاتی که برای ارائه مقالات در کنفرانس های خارجی توسط وزارت مربوطه تعیین می شود، استفاده نمایند.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: اعلام نتایج آزمون المپیاد دانشجویی