تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  English-language-test-entry-card-ept.jpg]کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی ept سال 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

آزمون زبان انگلیسی (EPT (English Proficiency Test از سری آزمون های کشوری است که به منظور ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان واجد شرایط آزمون ای پی تی، برای تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه های آزاد، برگزار می شود. از الزامات ورود به مقطع دکتری، داشتن مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیسی با نمره مورد تائید دانشگاه است. مدرک زبان EPT برای داوطلبان ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد که فاقد مدرک بین المللی زبان هستند، می تواند جایگزین مناسبی باشد.
محل برگزاری آزمون، دانشگاه آزاد تهران (عموما واحد علوم تحقیقات و گاها واحد های دیگر دانشگاه) و همچنین دانشگاه های آزاد قریب به بیست شهر متفاوت کشور از جمله تبریز، ارومیه، یزد، خرم آباد، رشت، اردبیل، ساری، شیراز و… است. داوطلبان می بایستی قبل از ورود به حوزه امتحانی خود، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و آن را پرینت کنند و هنگام شرکت در آزمون به علاوه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار) به همراه داشته باشند، چرا که در غیر این صورت اجازه ورود به حوزه امتحانی خود را نخواهند داشت.
داوطلبان می توانند حدودا دو روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از سایت آزمون EPT به نشانی english.iau.ac.ir مشاهده و دریافت کنند.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT سال 99
آزمون زبان انگلیسی EPT غالبا هر 45 روز یک بار برگزار شده و حدودا 10 بار در سال تکرار می شود، بازه ثبت نام آزمون EPT معمولا از بیست روز قبل از برگزاری آزمون شروع شده و متقاضیان حدود یک هفته پس از اعلام بازه ثبت نام، فرصت نام نویسی دارند. پس از طی کردن مراحل نام نویسی، داوطلبان می توانند حدودا 2 روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از سایت EPT به آدرس english.iau.ac.ir مشاهده و دریافت کنند.
طبق اخرین اخبار منتشر شده از سوی سامانه ثبت نام آزمون EPT در تاریخ بیست و سوم تیرماه سال 99 از این طریق به اطلاع داوطلبان می رسانیم، این آزمون که پیش تر، تاریخ برگزاری آن توسط سامانه مذکور روز جمعه 27 تیر ماه اعلام شده بود با صلاح دید ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعمال محدودیت های بیش از پیش به منظور کاهش شیوع این بیماری ضمن ارسال درخواست هایی در این خصوص به مرکز سنجش، خواستار تعلیق برگزاری آزمون شدند.
بر این اساس برگزاری و طبیعتا دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، لغو شده و به زمان دیگری موکول گردید که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد. به محض اعلام زمان نهایی برگزاری آزمون، مطالب این مقاله به روز رسانی می گردد و در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند جهت پیگیری و مطلع شدن از اخبار مربوطه، کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را دنبال کنند.
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان EPT سال 99
داوطلبان برای شرکت در آزمون ملزم اند جهت احراز هویت و بررسی صحت و تطبیق اطلاعات درج شده بر کارت با اطلاعات فردی متقاضی توسط مسئولان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی معتبر خود را به همراه داشته باشند. از این جهت و به دلیل اهمیت این موضوع داوطلبان بایستی پس از انتشار کارت ورود به جلسه در سایت english.iau.ac.ir طبق مراحل زیر، جهت دریافت آن اقدام نمایند و تا پیش از برگزاری آزمون آن را پرینت گرفته و هنگام شرکت در آزمون آن را با خود به همراه داشته باشند.
داوطلب ابتدا باید به سایت رسمی ثبت نام آزمون EPT مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اخیرالذکر (english.iau.ac.ir) مراجعه کند. پس از ورود به سامانه با وارد کردن اطلاعات زیر در بخش “دریافت کارت ورود به جلسه”، در قسمت “شرکت در آزمون”، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت کند.
[list]
[*]شماره پرونده
[*]کد ملی
[*]شماره شناسنامه
[/list]بدیهی است که در صورت تکمیل نبودن اطلاعات، داوطلب قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود نخواهد بود. لذا لازم به ذکر است، چنانچه داوطلبی شماره پرونده آزمون EPT خود را فراموش کرده و یا در دست نداشته باشد، می توانند با مراجعه به سایت azmoon.net جهت بازیابی شماره پرونده خود کند.
داوطلبان شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT می بایستی ضمن مطالعه شرایط آزمون ای پی تی 99 پس از انجام مراحل ثبت نام آزمون 99 EPT پیش از شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه خود را پس از انتشار در سایت رسمی ثبت نام آزمون مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی english.iau.ac.ir دریافت کنند و قبل از حضور در جلسه آزمون، در راستای پرینت آن اقدام کنند.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT