تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین رشته های بدون آزمون تجربی شامل چه رشته‌هایی می‌شود؟
لیست رشته های تجربی بدون کنکور به دلیل تنوع فراوان آن و شاید نام بردن از تمامی این رشته ها کار سختی باشد و همچنین در سایت نمی‌توان تمامی این رشته ها را درج نمود. ما تعدادی از این رشته ها را برای شما ذکر می‌نماییم و اگر می خواهید از لیست رشته های بدون کنکور تجربی به صورت کامل آگاه شوید، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.
[list]
[*]زیست شناسی
[*]مهندسی طبیعت
[*]مهندسی علوم دامی
[*]شیمی محض
[*]ترویج و اموزش کشاورزی پایدار
[*]علوم مهندسی باغبانی
[*]مهندسی تولیدات ژنتیک گیاهی
[*]مهندسی فضای سبز
[/list]
لیست رشته های بدون کنکور تجربی 99
یکی از بزرگترین چالش های داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه انتخاب رشته تحصیلی است ، چرا که این انتخاب تاثیر بسزایی بر آینده داوطلب خواهد داشت . داوطلبانی که می خواهند بدون کنکور وارد رشته های تجربی دانشگاه ها شوند نیز می بایست با آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور تجربی 99 ، بهترین رشته متناسب با شرایط مورد نظرشان را انتخاب کنند و وارد مرحله ثبت نام شوند .
 
دفترچه راهنمای ثبت‌نام
دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوط به این پذیرش از 8 بهمن 99 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است. کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این بازه زمانی ۶ ماهه (اسفند 98 تا شهریور ۹۸) به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کد رشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.

شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور گروه تجربی سال 99

ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی هر سال دوبار در مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود و علاقه مندان باید برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ با توجه به تاریخ مدنظر در زمانی که اعلام می‌ شود نام نویسی خود را انجام دهند .
امسال هم طبق روال هر سال انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ می باشد و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در گروه‌ های آزمایشی مختلف ارائه می شود . با توجه به اینکه در بین گروه‌ های آزمایشی مختلف ، گروه علوم تجربی بیشترین علاقه مند و داوطلب را در بین سایر گر وه های دیگر دارد و رقابت در کنکور برای این رشته ها بسیار تنگاتنگ است ، بسیاری از این افراد برای دور ماندن از استرس های ناشی از کنکور ترجیح می دهند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ را انجام دهند و در این شرایط سوابق تحصیلی افراد بررسی خواهد شد که بهتر است قبل از ثبت نام لیست رشته ها بررسی شده و وقتی که رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب نمودید ، با خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ نام نویسی را آغاز کرده و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایید .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Source: رشته های تجربی بدون کنکور 99