تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین لیزر در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خود را از موهای ناخواسته صورت و بدن آزاد کنید.

هنگام انتخاب لیزر موهای زائد در کرج، اصلاح ، اپیلاسیون و یا خوردن آن را متوقف کنید.

موهای بدن و بدن ناخواسته برای آقایان و خانمها در هر سنی می تواند مشکل ساز باشد. هم لیزر موهای زائد و هم موهای زائد Intense Pulsed Light (IPL) یک راه حل سریع و آسان برای کاهش دائمی موها به شما ارائه می دهند ، بنابراین می توانید بهترین ظاهر خود را ببینید و احساس کنید.

لیزر موهای زائد ، نیاز به تراشیدن را کاهش می دهد ، که می تواند پوست شما را تحریک کرده و اغلب منجر به ایجاد لک های ناخوشایند شود. این یک راه حل پیشرفته است که موها را بر روی صورت و بدن شما خلاص می کند و شما را از تیغ ، اپیلاسیون و کرم رها می کند و هر روز به راحتی پوست های آماده و لخت را به شما می دهد.

راز در فناوری بالینی اثبات شده نهفته است که سلولهای مسئول رشد مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف ، هدف قرار داده و از بین می برد. این یک روش ساده برای کاهش دائمی مو است که سریع ، آسان و FDA پاک می شود. از همه بهتر ، جلسات درمانی فقط چند دقیقه طول می کشد.

برای درمان سریع و آسان موهای ناخواسته بر روی لیزر مو متکی باشید:

   صورت
   زیر بغل
   اسلحه
   سینه
   بازگشت
   گوش ها
   پاها
لیزر موهای زائد در کرج  یک روش درمانی رایج است که در بیشتر شهرها و شهرها به طور گسترده ای در دسترس است. امروز یک مشاوره برای برنامه ریزی برای اطلاع از اینکه آیا این روش درمانی برای شما مناسب است برنامه ریزی کنید.

رفع موهای زائد سبک می تواند برای همه افراد ، برای همه رنگ های پوست و بیشتر انواع مو موثر باشد. لیزر موهای زائد برای کاهش دائمی موهای قفسه سینه و پشت برای پاک کننده ، ظاهری جوان تر که می خواهید عالی است.

لازم نیست با موهای بدن یا بدن ناخواسته زندگی کنید. ما در زمینه کاهش موهای دائمی مبتنی بر نور ، درمان پیشرفته ای را ارائه می دهیم.

مزایای لیزر موهای زائد در کرج
لیزر در کرج:

   کاهش دائمی موهای صورت و بدن
   درمان سریع ، آسان و بدون کمبود زمان

یک برنامه درمان لیزر موهای زائد که برای شما و بودجه شما مفید است ، تهیه کنید. در موسسه پیشرفته پوستی و لیزر سیاتل ، ما در لیزر موهای زائد برای نوع موهای صورت و بدن شما تخصص داریم.


سؤالات متداول درباره لیزر موهای زائد
با چه مناطقی قابل درمان است؟

لیزر موهای زائد می تواند موها را از روی صورت (به جز دور چشم) ، پشت ، قفسه سینه ، بازوها ، زیر بغل و ساق پا جدا کند.
آیا من نامزد خوبی برای این رویه هستم؟

لیزر موهای زائد برای همه نوع پوست از جمله پوست بسیار سبک و بسیار تیره و اکثر رنگ مو در دسترس است. تیم ما مشخص خواهد کرد که شما براساس فاکتورهای مختلفی کاندیدای خوبی برای این روش هستید یا خیر.
چگونه کار می کند؟

از نور برای هدف گیری و از بین بردن فولیکول های مو مسئول رشد مو استفاده می شود بدون اینکه به بافت اطراف آسیب برساند.
چقدر طول می کشد؟

درمان های لیزر موهای زائد فقط برای چند دقیقه برای مناطق کوچک و حدود نیم ساعت برای مناطق بزرگتر طول می کشد.
به چه تعداد درمان نیاز دارم؟

چندین درمان لیزر موهای زائد برای بهترین نتیجه توصیه می شود. برای از بین بردن تمام موهای ناخواسته شما ممکن است چندین روش درمانی لازم باشد. نیازی نیست اجازه دهید موها بین جلسات درمانی رشد کنند.
هزینه لیزر در کرج موهای زائد چقدر است؟

لیزر موهای زائد از آنچه فکر می کنید مقرون به صرفه تر است. برای اطلاع از قیمت گذاری ، یک مشاوره برنامه ریزی کنید.
درمان چه حسی خواهد داشت؟

در اکثر افراد فقط در طول عمل فقط "لحظه ای ناگهانی" در محل درمان احساس می شود.
چقدر سریع بهبود می یابم؟

شما می توانید فعالیتهای روزانه منظم را بلافاصله پس از درمان از سر بگیرید.
آیا عوارض جانبی دارد؟

برخی از عوارض جانبی معمول لیزر موهای زائد شامل احساس خفیف مانند آفتاب سوختگی (قرمزی) ، همراه با برخی تورم جزئی ، بلافاصله پس از درمان است. این اثرات ممکن است چند روز طول بکشد.

عوارض جانبی دیگر که کمتر دیده می شود شامل درد ، کبودی ، لایه برداری ، بثورات پوستی ، خارش طولانی ، موهای زائد ، پوسته پوسته شدن و عفونت است. سوزش ، تاول زدگی و زخم؛ پوسته پوسته شدن ، مویرگهای شکسته ، و آکنه یا تبخال تبخال.بهترین لیزر در کرج

تغییر رنگدانه (رنگ پوست) ممکن است شامل روشن شدن پوست یا تیره شدن پوست باشد ، یک یا شش ماه (1-6) ماه یا طولانی تر یا احتمالاً به طور دائم.

ممکن است از بین برود یا نورگیرها یا دیگر ضایعات رنگدانه ایجاد شود. ممکن است در مناطق تحت درمان ، برآمدگی و سایر ضایعات رنگی به طور موقت یا دائم از بین بروند. خطر روشن شدن یا تیرگی ضایعات عروقی در ناحیه تحت درمان وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که رشد مجدد مو تغییر کند ، مثل رشد مجدد کمی یا بدون رشد یا رشد مجدد بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد.

افراد دارای خاورمیانه و تبار مدیترانه ای ، و همچنین افرادی که خط مویی تعریف نشده و بدون انتقال واضح از خط مو به صورت دارند ، ممکن است خطر بیشتری برای رشد غیر منتظره مو داشته باشند.برای لیزر در کرج  با ما در ارتباط باشید