تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ماسک تنها راه مقابله با کرونا نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اینترنتی شدن کسب و کارها، یک راه موثر برای مقابله با کرونا:
با اینترنتی شدن مشاغل، مردم این امکان را پیدا می کنند که به راحتی لوازم مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند بنابراین با خانه ماندن از شیوع بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کنند و به این وسیله باعث از بین رفتن این ویروس مهلک شوند.

بسیاری از شرکت ها نیز با ایجاد امکان دورکاری برای کارمندان خود، به مقابله با کرونا رفتند و سلامت کارمندان خود را به این گونه حفظ کرده اند.

به عنوان مثال یکی از بزرگترین شرکت های اینترنتی که برای اولین بار شرایط دورکاری را برای کارمندان خود فراهم آورد، کافه بازار یا همان نرم افزار برنامه بازار است که تقریباً در تمام گوشی های اندروید موجود است. اما بسیاری از شرکت ها با اجرای دو سیاست محتوایی عملیاتی به جنگ با کرونا رفته اند.

عوامل زیادی در روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی مؤثر هستند. مثلاً برخی افراد به دلیل نداشتن سرمایه کافی قادر به خرید و یا اجاره مکان مناسب برای کسب و کار خود نیستند و به همین دلیل در فضای مجازی مشغول به کار و فعالیت می باشند.

کسب و کار اینترنتی مزایای دیگری هم دارد. مانند ۲۴ ساعته بودن کسب و کار، داشتن وقت کافی برای استراحت و … .

اما این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی رونق بیشتری یافته اند. حتی بسیاری از کسب و کارها که قبلاً به طور سنتی انجام می شدند، اکنون برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس، به سمت اینترنتی شدن سوق داده شده اند.
اینترنتی شدن مشاغل برای مقابله با کرونا