تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های ارشد فراگیر پیام نور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام در رشته های ارشد فراگیر پیام نور چگونه انجام می گیرد؟
آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام در رشته های ارشد فراگیر دارید؟ آیا می دانید چگونه و به چه نحو می توان برای ثبت نام در لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام کرد؟
در رابطه با نحوه ثبت نام در لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که این ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان انجام می گیرد.
سایتی به نشانی sanjesh.org که داوطلبان بعد از اطلاع از شرایط انتخاب رشته های ارشد فراگیر می توانند برای انجام ثبت نام در لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر به آن مراجعه کنند.
در این سامانه، بعد از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام دوره ارشد فراگیر و مطالعه آن و اطلاع از این که فراگیر پیام نور چه رشته هایی دارد؟ می توانید برای انجام عملیات ثبت نام اقدام بفرمایید.
توجه داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام اطلاع و آشنایی کامل با رشته های ارشد فراگیر مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام لازم است.
پس هرگز از این موضوع غافل نشوید و پیش از ثبت نام به طور دقیق با لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر آشنا شوید.
مورد مهم دیگر این که، هر داوطلب امکان انتخاب یک تا بیست رشته را از میان لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر در زمان ثبت نام دارد.
لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تحت عنوان فراگیر ارائه می شود ، شامل گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه و … می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد ، داوطلب هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام رشته ی مورد علاقه خود حتی در صورت مغایر بودن با نوع مدرک کارشناسی ، نخواهد داشت.
 
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
با توجه به این که یکی از مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ اولویت بندی رشته محل های انتخابی داوطلب می باشد متقاضیان می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی فرایند ثبت نام را پشت سر گذارند چرا که ظرفیت پذیرش هر یک از رشته محل های ارائه شده از همان ابتدا مشخص بوده و داوطلب دغدغه ای در رابطه با عدم ارائه رشته محل مورد علاقه نخواهد داشت .
ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 99 ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک نوبت در سال انجام می شود. زمان ثبت نام فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه خواهد بود. همانطور که در بخش اول اشاره شد، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دارای مزایایی است که هر ساله افراد بسیاری را ترغیب به شرکت در این آزمون می کند.
از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، شهریه کمتر این دانشگاه به نسبت شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. علاوه بر آن داوطلبانی که موفق می شوند از طریق آزمون فراگیر وارد دانشگاه پیام نور شوند، در ابتدای ورود به دانشگاه دانشجوی ترم 2 محسوب می شوند و این یکی از مزایای اصلی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور محسوب می شود.
 
 
 
 
Source: لیست رشته های بدون آزمون ارشد پیام نور