تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تخمین رتبه بر اساس درصد در کنکور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تخمین رتبه بر اساس درصد چگونه انجام می شود؟
در دفترچه سوالات آزمون سراسری، از هر درس تعداد مشخصی سوال وجود دارد که داوطلبان باید به آنان پاسخ دهند. هر درس ضریبی دارد و این ضرایب نقش و تاثیر مهمی در تعیین رتبه شما در کنکور دارد. زمانی که آزمون کنکور به پایان می رسد، داوطلبان فکر و ذهنشان درگیر رتبه کنکور و درصدهایی است که در هر درس کسب کرده اند.
 این نگرانی باعث می شود که کنجکاو باشند که چه رتبه ای قرار است در کنکور کسب کنند. در اینجا تخمین رتبه بر طبق درصد مفید واقع می شود.
تخمین رتبه و ارتقارتبه


کافیست درصدهایتان در دروس مختلف را وارد نمایید و حدود رتبه خود در آزمون سراسری 1399 را دریافت کنید. به عبارت دیگر نرم افزار تخمین رتبه کنکور به شما می گوید که چنانچه همین درصد ها را در آزمون سراسری اخیر بدست می آوردید، چه رتبه ای بدست می آوردید و با آن رتبه چه رشته هایی قبول می شدید. همچنین بر اساس عملکرد و توانمندی‌تان در دروس مختلف، بهترین و ساده ترین روش ارتقای رتبه (در آزمون سراسری) به شما پیشنهاد داده می‌شود.
 
سوالات متداول



1- نرم افزار تخمین برای کدام گروه های آزمایشی طراحی شده است ؟
در حال حاضر امکان تخمین رتبه با استفاده از این نرم افزار برای داوطلبان گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی فراهم است .




2- نرم افزار تخمین رتب تا چه میزان دقیق می باشد؟
این نرم افزار به دلیل استفاده از همه داده های کارنامه های سال گذشته نزدیک ترین رتبه را بر اساس کنکور 99 در اختیار داوطلبان قرار می دهد .




3- استفاده از نرم افزار تخمین رتبه چه تاثیری بر برنامه ریزی کنکور دارد ؟
با استفاده از این نرم افزار و مقایسه آن با رتبه لازم برای رشته دلخواه می توان نقاط ضعف خود را در مدت زمان باقی مانده تا کنکور تقویت نمود .
 
 
 
 
 
Source: تخمین رتبه بر اساس درصد