تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: hoosh.medu.ir ورود به سامانه اعلام نتایج ثبت نام هفتم و دهم 99-1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir
جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 99 – 1400 دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می توانند به سامانه 99 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود نتیجه مورد نظر را دریافت نمایند و یا نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایید.
آن دسته از دانش آموزانی که نسبت به کارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ارائه نمایند. نتایج اعتراض ثبت شده شما در تاریخ 15 خرداد ماه در سامانه مذکور قابل مشاهده می باشد.
توجه : آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیلی به رمز عبور همگام دسترسی ندارند و یا اینکه مایل به تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان می باشند می توانند با شماره های پشتبانی و مشاوران آزمون تیزهوشان که در جداول مندرج می باشد تماس حاصل نمایند.
سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400
داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  99 - 1400 باید در [font=Tahoma]سایت  [/font]hoosh.medu.ir ، ثبت نام خود را انجام دهند . [font=Tahoma]سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل مطالب مفیدی برای داوطلبان می باشد که این مطالب که در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند .[/font]
 
لینک ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم ۹۹ - ۱۴۰۰
دانش آموزای پایه ششم ابتدایی واسه [font=Tahoma]ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400  می تونن از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد های درخشان دوره اول به آدرس [/font]hoosh.medu.ir اقدام کنن و [font=Tahoma]ثبت نامشون رو انجام بدن .[/font]
البته متقاضیا باید [font=Tahoma]دفترچه ثبت نام مدارس سمپاد ششم به هفتم 99 - 1400 رو از سایت دانلود و اگه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم  ۹۹ - ۱۴۰۰ رو داشتن واسه ثبت نام اقدام کنن . همچنین مراحل دیگه آزمون مثل اطلاع رسانی زمان ثبت نام ، تمدید مهلت ثبت نام ، ویرایش ثبت نام و همین طور اعلام نتایج تیزهوشان پایه ششم ابتدایی ۹۹ - ۱۴۰۰ هم از طریق [/font]hoosh.medu.ir انجام میشه .
 
hoosh.medu.ir – سایت استعدادهای درخشان ششم به هفتم
سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، سامانه ای هوشمند می باشد که جهت انجام امور مربوط به [font=Tahoma]ثبت نام تیزهوشان ششم در اختیار متقاضیان گرامی قرار داده شده است، آدرس سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم [/font]hoosh.medu.ir می باشد. برای ورود به نام کاربری که همان کد ملی دانش آموز است نیاز خواهید داشت، رمز عبور شما در این سامانه رمز عبور همگام می باشد، در صورتی که رمز عبور همگام را فراموش نموده اید ، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس گرفته و رمز عبور را دریافت نمایید.
 
 
 
 
Source: hoosh.medu.ir