تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر امکان پذیر است؟
شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز مطرح شود که دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر نیز امکان پذیر است؟
 آیا می توان برای دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز اقدام کرد؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که خیر به هیچ وجه امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر وجود ندارد.
در واقع، مسئولین آموزش و پرورش امکان دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر را برای مردم فراهم نکرده اند. پس فکر دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر را از سرتان بیرون کنید.
البته این امکان وجود دارد که در آینده امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز فراهم شود.
 اما در حال حاضر نمی توان نظری قطعی در رابطه با فراهم آمدن امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز صادر کرد و همچنان باید منتظر تصمیم مسئولین امر برای ساخت و انتشار نسخه ویندوز و فراهم آمدن امکان دانلود برنامه شاد برای ویندوز بود.
اما به این نکته مهم توجه لازم را مبذول دارید که علی رغم امکان پذیر نبودن دانلود برنامه شاد برای ویندوز شما می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.
البته مسلماً باید قبل از هر اقدامی با چند و چون نصب نسخه تحت وب این نرم افزار آشنایی لازم را پیدا کنید تا بدین ترتیب به راحتی بتوانید برای نصب و راه اندازی آن اقدام کنید.
آیا اطلاعی از نحوه نصب نرم افزار تحت وب  اپلیکیشن شاد دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید برای این امر اقدام بفرمایید؟
 اگر به دنبال اطلاع از نحوه نصب نرم افزار تحت وب شاد هستید می توانید با مشاوران مشغول به کار در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
زمان انتشار برنامه شاد برای ویندوز
معمولا در [font=Tahoma]نرم افزار های محبوب ، نسخه ویندوز برای کامپیوتر هم در اختیار کاربران قرار می گیرد تا در صورت عدم دسترسی به تلفن های هوشمند بتوان از امکانات آن برنامه استفاده نمود .
وزارت آموزش و پرورش هم با توجه به محبوبیت ویندوز و امکان اینکه برخی از دانش آموزان ممکن است دسترسی به گوشی های هوشمند نداشته باشند[/font]
 
راهنمای تصویری نصب اپلیکیشن شاد ویندوز
استفاده از این سامانه ابتدا صرفا از طریق سایت آن امکان پذیر بود اما پس از مدتی و به منظور سهولت دسترسی معلمان و دانش آموزان به امکانات این سامانه ،  برای دانلود در نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار گرفت. با توجه به این که این برنامه تنها بر روی تلفن های هوشمند دارای نسخه اندروید 4.4 به بالا قابل نصب بوده و ممکن است موبایل برخی از کاربران از آن پشتیبانی نکند ، استفاده از این برنامه در ویندوز را می توان راه حل بسیار مناسبی برای این مشکل عنوان کرد.
علاوه بر مراجعه به نسخه تحت وب برنامه شاد ، شما می توانید با روشی ساده و تنها با نصب یک برنامه جانبی ، مراحل ثبت اطلاعات و ورود به حساب کاربری خود در سامانه شاد را از طریق کامپیوتر شخصی به انجام برسانید. برای این منظور می بایست ابتدا یکی از برنامه های شبیه ساز اندروید را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. پیشنهاد ما نصب نرم افزار شبیه ساز noxplayer می باشد
 
 
Source: دانلود اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر