تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعیه ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون 99
به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می رساند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته یا ثبت نام استعداد درخشان ارشد بدون کنکور امکان پذیر شد ضمنا به اطلاع می رساند کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام را دارند می توانند جهت اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از درگاه ثبت نام و اطلاع رسانی azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند ضمنا کلیه داوطلبانی که درخواست ثبت نام در رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد را دارند ملزم به رعایت شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد خواهند بود که یکی از شروط ثبت نام داشتن معدل بالای 17 در رشته های علوم انسانی و بالای 16 در رشته های غیر علوم انسانی است داوطلبان ثبت نام می توانند جهت اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد با مرکز 9099072952 تماس حاصل نموده و امور ثبت نامی خود را تکمیل نمایند.
اهمیت بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
همان طور که گفتیم متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته امتحانی خود را مندرج در دفترچه ثبت نام استخراج می نمایند . از آن جا که برخی از این رشته ها مختص دانشگاه های سراسری بوده و دانشگاه آزاد در هیچ یک از واحدهای خود برای این رشته ها پذیرش ندارد متقاضیان می بایست لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ را با دقت بررسی کنند . هر داوطلب در این مرحله مجاز به انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور بوده و در صورت شرکت در آزمون و مجاز شدن ، امکان انتخاب 100 رشته محل برای وی فراهم می شود . رشته های شناور که به عنوان رشته امتحانی دوم در نظر گرفته می شوند ، در جدول بالا با علامت ستاره ( * ) مشخص شده اند .
 
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
 
طبق روال هر ساله شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو طریق ثبت نام با آزمون (شرکت در کنکور سراسری ) و بدون آزمون هستیم. داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام کنند. طی مراحل نام نویسی ممکن است به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود که در صورت ثبت نام اینترنتی می بایست به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی
 
مقطع کاردانی دانشگاه آزاد از دو بخش کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته تشکیل شده است  . داوطلبان توجه بفرمایند که جهت  ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، داشتن مدرک دیپلم و جهت ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ،داشتن مدرک پیش دانشگاهی الزامی می باشد .لازم به ذکر است که کلیه رشته محل های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در کلیه ی دانشگاه های کشور به استثناء  رشته های گروه پزشکی بدون آزمون می باشند .
 
 
Source: رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 99