تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعیه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد
ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد در رشته‌های مختلف و در دانشگاه‌های متفاوت بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌پذیرد.
پذیرش داوطلبان متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آن‌هاست و این نوع ثبت نام مختص به داوطلبانی است که از سهمیه استعداد درخشان برخوردار باشند.
چگونگی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد با زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد سراسری متفاوت است و داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان، بر اساس قوانین و ضوابط می‌توانند در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است که ثبت نام منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد پذیرفت و به مراجعات حضوری مگر در رابطه با قوانین تعیین شده برای ثبت نام، پاسخی داده نمی شود.
داوطلبان جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد و اطلاع از شهریه ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد  با شماره های 9099072952 و یا در صورت خطوطی شلوغ با شماره 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.
زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
هر چند انتظار می رود  هم زمان با  یعنی اواخر شهریور ماه منتشر شود اما ممکن است به دلایل مختلف این زمان با تغییراتی همراه باید که بر این اساس به داوطلبان توصیه می کنیم پیگیر اخبار و اطلاعیه های مرتبط باشند . با توجه به شرایط و ضوابطی که مطرح شد داوطلبانی که مقطع کارشناسی را در دانشگاه مورد علاقه خود و با معدل بالاتری نسبت به رقبا گذرانده اند می توانند نتیجه رضایت بخشی در این مرحله کسب نمایند .
 
زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
 در اواخر تیرماه آغاز می گردد و همزمان با اولین روز ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود. نام نویسی در دوره بدون کنکور کارشناسی ارشد ،از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد و کلیه داوطلبان باید جهت دریافت دفترچه ، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان که به نشانی azmoon.org ، مراجعه نمایند. به همه ی داوطلبان توصیه می شود که دفترچه را حتما از طریق این سایت دریافت نمایید زیرا فقط لیست رشته های ارائه شده در این سایت معتبر می باشد.
 
نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹
 
داوطلبایی که شرایط [font=Tahoma]ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 99 رو دارن ، باید تو بازه زمانی که اعلام می شه ، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی [/font]Azmoon.org برن و فرم مربوطه رو تکمیل کنن . تو این مرحله ، متقاضیا مجازن 100 رشته محل مورد علاقه خودشون رو تو [font=Tahoma]فرم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ وارد کنن . [/font]
 
 
 
 
Source: ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99