تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در چه زمانی انجام می شود؟
به طور معمول، کسانی که متأسفانه نتوانسته اند در کنکور کارشناسی ارشد قبول شوند و به مؤفقیت برسند امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را در زمان ثبت نام فراگیر پیام نور دارند.
اما در رابطه با زمان ثبت نام فراگیر پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور معمولاً در مهر ماه است.
به عبارت دیگر، در طول سال های گذشته شاهد ثبت نام ارشد فراگیر در سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور در مهر ماه بودیم.
البته در رابطه با زمان ثبت نام فراگیر پیام نور در سال جاری فعلاً‌ نمی توانیم به طور قطع بگوییم که این تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور در مهر ماه است.
این موضوع از آنروست که در طی چند ماه اخیر تمامی ثبت نام های آزمون های مختلف ورودی دانشگاه ها و حتی کنکورهای مختلف به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.
در رابطه با ثبت نام ارشد فراگیر هم با توجه به احتمال برگشت دوباره ویروس کرونا و تشدید بیماری در فصل پاییز فعلاً نمی توان نظری در رابطه با تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور داد و همچنان باید منتظر تصمیم سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور در این رابطه بمانیم.
زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
 ، از اواخر مهر ماه تا اوایل آبان ماه می باشد که داوطلبان می بایست با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. با توجه به افزایش متقاضیان ثبت نام طرح فراگیر دانشگاه پیام نور ، سازمان سنجش اقدام به تمدید خواهدنمود. بنابراین داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند ، در این فرصت مجدد می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.
 
شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
همان طور که گفتیم روند ثبت نام کارشناسی ارشد  ر اساس شرایط و ضوابط خاصی صورت می گیرد که داوطلبان ملزم به رعایت آن می باشند . در ادامه به مهم ترین بخش های این شرایط می پردازیم :
 
 [font=Tahoma]شرایط [/font]عمومی :
1 - اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
2 - نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران .
3 - عدم احراز فساد اخلاقی .
4 - برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی .
 
مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام رشته های بدون کنکور پیام نور 99
[list]
[*]داشتن مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
[*]داشتن مدرک دیپلم نظام جدید غیر از مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای
[*]داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی
[/list] 
 
 
Source: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور