تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه سهبا دانشگاه پیام نور – sahba.pnu.ac.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
کلیه دانشجویان برای اطلاع از زمان تشکیل کلاس ها می توانند از سامانه سهبا دانشگاه پیام نور استفاده نمایند. برخی از دانشجویان برای ورود به سایت سهبا به نشانی sahba.pnu.ac.ir دچار مشکل می باشند و به همین دلیل برای اطلاع و دریافت راهنمایی به صورت تصویری نیازمند کسب اطلاعات جهت ورود به سیستم برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور می باشند که ما این امکان را برای تمامی دانشجویان فراهم نموده ایم.
نحوه ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور
دانشجویان می توانند برنامه آموزشی خود را اعم از تاریخ و ساعت برگزاری هر درس را از طریق [font=Tahoma]سامانه سهبا دانشگاه پیام نور دریافت کنند . دانشجویان به منظور ورود به این سامانه می توانند وارد سایت سهبا پیام نور به آدرس [/font]sahba.pnu.ac.ir شوند . در ادامه [font=Tahoma]نحوه ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور ارائه شده است .[/font]
 ورود به [font=Tahoma]سامانه سهبا دانشگاه پیام نور به نشانی [/font]sahba.pnu.ac.ir
انتخاب گزینه " مشاهده برنامه کلاسی "
ورود به سامانه مشاهده برنامه کلاسی و تکمیل بند های خواسته شده شامل :
           مرکز ( محل تحصیل )
           عنوان رشته تحصیلی
           نام درس ( واحد )
           نام استاد
جست و جوی موارد بر اساس اطلاعات وارد شده
انتخاب درس مورد نظر از بین موارد نمایش داده شده
انتخاب گزینه مشاهده برای نمایش روز و ساعت برگزاری کلاس ها
 
معرفی سامانه سهبای دانشگاه پیام نور
دانشجویان دانشگاه پیام نور برای اطلاع از برنامه کلاسی خود می توانند علاوه بر مراجعه به سیستم جامع گلستان، از سایت اختصاصی دانشگاه محل تحصیل خود نیز برای این منظور استفاده نمایند. اما روش دیگری نیز برای مشاهده برنامه کلاسی دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شده است.
سامانه هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس سهبا با هدف استفاده بهینه از منابع موجود، بهبود وضعیت برنامه ریزی مراکز دانشگاه پیام نور و هم چنین اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان به صورت جامع، راه اندازی شده است. در ادامه مقاله قصد داریم توضیحات کاملی درباره نحوه ورود و استفاده از این سامانه را ارائه نماییم.
 
برنامه کلاسی سهبا (آموزش استفاده از سایت سهبای پیام نور)
سازمان مرکزی پیام نور، سامانه ای جامع را برای ارائه برنامه کلاسی تمامی دانشگاه های پیام نور ایجاد کرده بنام سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی یا همان سهبا
سهبا مخفف حروف سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی است.
 
 
 
Source: ورود به سایت سهبا