تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی امکان دارد یا خیر؟ 
در اینجا باید نکته مهمی را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی چیزی به جز یک رؤیا نیست و به هیچ وجه تا همین لحظه این امکان برای شما دوست عزیز داوطلب وجود ندارد
البته در یک صورت که آن هم به همین راختی ها نیست و تحت شرایط و ضوابطی بسیار سخت گیرانه انجام می شود این امکان برای متقاضیان فراهم است. حتماً مشتاق هستید بدانید که خب این روش چیست؟ 
ببینید دوستان عزیز شما در صورتی که جزء افراد استعداد درخشان و برتر دانشگاه محل تحصیل خود در دوره کارشناسی باشید و به عبارت دیگر در کارنامه دوران تحصیل خود افتخارات علمی زیادی داشته باشید می توانید شانس خود را برای قبولی در رمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی امتحان کنید
در غیراینصورت قید تحصیل و ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در شهرهای مختلفی از جمله شیراز، اصفهان و تهران را به کل بزیند و به فکر راه دیگری برای تحصیل در ارشد بدون کنکور باشید
 
ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی
میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کننددر واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد
 
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99
دانشگاه غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) ، کارشناسی پیوسته ، کاردانی به کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد . داوطلبان پذیرش بدون کنکور هر یک از این مقاطع می بایست در زمان مقرر اعلام شده برای ثبت نام خود اقدام کنند .
 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 99 :
داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام قدیم + پیش دانشگاهی و یا دیپلم 3 ساله نظام جدید ( سال دوازدهم ) را دارند می توانند همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) پیوسته شرکت نمایند .
 
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-1400
طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .
توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید .
این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود .
 
 
 
Source: ثبت نام کارشناسی ارشد غیرانتفاعی 99