تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Time-to-hold-the-test-of-the-Iranian-Soc...visors.jpg]زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


مشاوران مالیاتی در حوزه ارائه خدمات مالیاتی مختلف به شرکت ها و ارگان ها فعالیت می نمایند. از آن جایی که داشتن یک مشاور مالیاتی از الزامات هر شرکتی محسوب می گردد، در سال های اخیر سازمان سنجش و آموزش کشور، نسبت به برگزاری این آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی مشاور مالیاتی اقدام نموده است. از همین رو، افراد واجد شرایطی که تحصیلات مورد نیاز و مرتبط در این زمینه را دارا می باشند، می توانند در آزمون ورودی آن شرکت کرده و در صورت موفقیت، سایر مراحل استخدام خود را طی کنند.
در روز برگزاری آزمون داوطلبان می بایست علاوه بر کارت ورود به جلسه، یک کارت شناسایی معتبر نیز به همراه داشته باشند.
زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران
آزمون انتخاب اعضای مشاوران رسمی مالیاتی ایران هرچند سال یکبار برگزار می گردد. این آزمون آخرین بار در سال 97 برگزار شده است و سومین مرتبه برگزاری آن در سال 99 و منحصرا در شهر تهران خواهد بود. زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در روز جمعه 7 شهریور سال جاری می باشد. با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور مسئولیت برگزاری آزمون مذکور را بر عهده دارد، هر گونه تغییراتی در تاریخ اجرای آزمون، از طریق سایت این سازمان اطلاع رسانی می شود.
بنابراین متقاضیان می بایست تمام اطلاعیه های مربوط به این آزمون که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد را به طور دقیق مطالعه نمایند. همچنین شما می توانید به کانال تلگرام آزمون های استخدام ایران مشاوره بپیوندید تا در جریان تمامی اخبار مربوط به برگزاری این آزمون قرار بگیرید.


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران
شرکت کنندگان آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی برای آن که مجاز به حضور در حوزه های امتحانی گردند، باید کارت ورود به جلسه و همچنین کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشند. چرا که در غیر این صورت، از حضور آن ها در جلسه امتحان ممانعت به عمل خواهد آمد. روی کارت ورود به جلسه اطلاعات شناسنامه ای داوطلبان و همچنین نشانی محل برگزاری آزمون درج می شود.
این کارت از روز سه شنبه 4 شهریور 99 جهت مشاهده و چاپ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبان می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت مذکور مراجعه نموده و با واردن کردن کد رهگیری که در زمان ثبت نام دریافت نموده اند، به کارت خود دسترسی یابند. دریافت کارت طبق مراحل زیر انجام می شود:
[list]

[*]ابتدا باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

[*]در این بخش مشخصات خواسته شده، از جمله کد ملی (یا شماره شناسنامه) و کد رهگیری ثبت نام را در کادر های مربوطه وارد کنید.

[*]اکنون در صورتی که اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کرده باشید، به صفحه کاربری خود هدایت خواهید شد.

[*]روی عنوان چاپ کارت کلیک کرده و با تایید مشخصات درج شده روی کارت خود، آن را پرینت نمایید.
[/list]
روی کارت ورود به جلسه چه اطلاعاتی ثبت می شود؟
[list]

[*]نام و نام خانوادگی

[*]شماره شناسنامه

[*]شماره داوطلبی

[*]آدرس حوزه امتحانی

[*]ساعت برگزاری آزمون

[*]عنوان شغل انتخاب شده و دستگاه اجرایی آن
[/list]
توجه 1: چنانچه در هنگام ثبت اطلاعات داوطلب بر روی کارت ورود به جلسه خطایی صورت گرفته باشد یا تغییری در محل سکونت فرد رخ داده باشد، باید در همان تاریخ تعیین شده برای ویرایش، نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمود.
توجه 2: صدور کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت کنندگان به منزله تایید اطلاعات ارسالی آن ها نمی باشد و پس از برگزاری آزمون در صورتی که داوطلب پذیرفته شود، مدارک وی توسط سازمان های مسئول، بررسی خواهد شد. 
پس از برگزاری آزمون در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی توسط داوطلبان، از آن ها برای مصاحبه و گزینش نهایی دعوت می شود اما شرکت در جلسه مصاحبه نیز به معنای قبولی قطعی شرکت کنندگان نمی باشد. زیرا پذیرش بر اساس عوامل مختلفی از جمله ظرفیت جذب نیرو شکل می گیرد و ارگان های مربوطه با توجه به ظرفیت مورد نیاز خود از بین پذیرفته شدگان استخدام به عمل می آورند. بدیهی است متقاضیانی که دارای تمام شرایط تعیین شده باشند در اولویت جذب قرار خواهد گرفت.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران