تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راه هایی برای ماندگاری پدیکور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هرگونه لاک قبلی را از ناخن های پا، پاک کنید. ناخن های خود را با ناخن گیر مرتب کرده و صاف بگیرید. لبه های زبر آن را با سوهان صاف کنید.

2 - وان حمام و یا یک لگن را با یک آّب ولرم رو به داغ پر کنید، بستگی به دمای دلخواه خودتان دارد.  آب را با یک فنجان نمک فرنگی اصل (سولفات دومنیزی) و چند قطره از روغن های ضروری مخلوط کنید که رزماری، اوکالیپتوس یا منتول برای خاصیت پاک کنندگی آن پیشنهاد می شود.

3 - روی یک صندلی راحت بنشینید و اجازه دهید پاهایتان کاملا در محتوی آب گرم خیس بخورد. پاهای خود را پنج دقیقه یا بیشتر در آب غوطه ور نگه دارید.

4 - یک اسکراب پا به تمام سطح روی پا و همچنین ساق پا بزنید. سپس برای شستن ماده اسکراب پاها را آبکشی کنید.

5 - سوهان پا و یا سنگ پا را در آب نمناک کنید. کف زبر وسیله را به آرامی در کف پا و به ویژه نواحی سفت شده مانند پاشنه پا بکشید.

6 - پاها را آبکشی کنید تا پوست های مرده شسته شود، سپس با یک حوله پاها را خشک کنید.

7 - به پاها کرم پا با مرطوب کننده قوی بزنید تا پوست نرم شود. درحالی که لوسیون را می زنید پاها را ماساژ دهید تا جریان خون در آن افزایش یابد. قسمت انگشتان پا را از لوسیون چرب پاک کنید تا لاک ناخن بهتر روی آن بچسبد.

8 - جدا کننده انگشتان را بین انگشتان پا قرار دهید. از براق کننده ناخن روی همه ناخن های پا استفاده کنید.

9 - دو لایه از رنگ لاک مورد علاقه تان به ناخن ها بزنید. سپس برای دوام بیشتر و جلوگیری از کنده شدن رنگ لاک، یک لایه براق کننده روی ناخن های پا بزنید.