تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع روش کاشت ناخن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ناخن‌های مصنوعی را می‌توان به 3 گروه تقسیم کرد:

ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی).پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).ژل های UV که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت محسوب می شود (ناخن ژله ای).

کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود.

 

کاشت ناخن پودری به چه کسانی توصیه می شود؟

کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، کاشت ناخن پودری برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.
تغییرات بدن مادر در طی سه ماهه اول بارداری:

در این مدت بدن مادر به علت ترشح هورمونهایی دچار تغییراتی می شود که باعث ایجاد نگرانی در مادر باردار خواهد شد. از جمله این تغییرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفراغ
حساس شدن سینه ها
سوزش قلب
یبوست
سر درد شدید
تمایل به خوردن غذایی خاص
تنفر از غذایی خاصی
خستگی
افزایش وزن
http://danestanibardari.blog.ir/1399/04/...مهم-و-حساس