تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: المان و کانادا بهترین کشورها برای تحصیل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آلمان صنعتی ترین کشور قاره اروپا است و در قلب این قاره قرار دارد. این کشور ستاره اروپاست که پایتخت آن برلین می باشد. این کشور جمعیتی در حدود ۸۰ میلیون نفر و حدود ۶ میلیون جمعیت مهاجر از کشورهایی چون برای تحصیل در ترکیه ، ایتالیا، تحصیل در مجارستان، یونان، کرواسی و…دارد. شرایط تحصیل در آلمان برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مطلوب است به طوری که در سال های اخیر دانشجویان زیادی تحصیل رایگان در آلمان را انتخاب نموده اند و بسیاری از  افرادی که خواهان ادامه تحصیل رایگان در اروپا این کشور را به عنوان کشور هدف برای مهاجرت  انتخاب می کنند.

یکی از معدود کشورهایی که امکان ادامه تحصیل رایگان در آن وجود دارد کشور آلمان است. دولت این کشور با فراهم کردن امکان تحصیل رایگان در آلمان این کشور را به یکی از بهترین مقاصد دانشجویان از سراسر جهان تبدیل کرده است.

از دلایل دیگری که متقاضیان تحصیل, کشور آلمان را انتخاب می کنند می توان به کیفیت مراکز آموزشی این کشور, بازار کار مناسب آلمان بعد از تحصیل , امکان تحصیل به زبان انگلیسی و آلمانی و … اشاره نمود.

آیا تحصیل در آلمان رایگان است ؟
شرایط ورود به کالج های آلمان چگونه است ؟
آیا تحصیل در آلمان با دیپلم امکان پذیر است ؟
برای تحصیل رایگان در رشته ی پزشکی چه باید کرد ؟
شرایط تحصیل در آلمان چیست ؟
تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان حقیقت دارد ؟
کارشناسی ارشد در کشور آلمان
این مقطع بعد از اتمام مقطع کارشناسی می باشد که بسته به توانایی علمی اشخاص ۲ تا ۴ ترم طول خواهد کشید . که برای پذیرش در این مقطع باید مقطع کارشناسی به پایان رسیده باشد.

دانشجو در این مقطع اجازه ۲۴ ساعت کار پارت تایم را در زمان تحصیل دارد . برای اخذ پذیرش می بایست همانند سایر مقاطع مدرک زبان آلمانی b1 را فرد در دست داشته باشید .از آنجایکه هزینه های شهریه دانشگاه در اکثر استان ها و دانشگاههای آلمان تحصیل رایگان می باشد، تنها هزینه ای که دانشجویان باید برای خود محاسبه کنند هزینه های زندگی و مسکن میباشد.

دولت آلمان برای رفاه حال دانشجویان بین المللی به این افراد در مقطع کارشناسی در هفته مجوز کار ده ساعته را داده است. دانشجویان می توانند برای هر یک ساعت کار حدود ۷ تا ۱۰ یورو گرفته و بخشی زیادی از هزینه های زندگی خود در آلمان را پوشش دهند.

دکتری در کشور آلمان
این مقطع بین ۲ تا ۵ سال طول می کشد که در طول دوره همانند سیستم ایران باید بر روی پروژه تحصیلی کار شود . از ملزومات پذیرش در این واحد علاوه بر تأیید مدارک تحصیلی خود و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و مدرک زبان آلمانی باید یک استاد راهنما و یا سوپروایزر اخذ نمایید ونسبت به پذیرش اقدامات اولیه را انجام دهید .

شرایط تحصیل در آلمان
آلمان کشوری است که از نظر شرایط تحصیلی در ردیف بالایی قرار دارد، به طوری که بسیاری از افرادی که علاقمند تحصیل در خارج از  کشور هستند معمولا آلمان را برای تحصیل انتخاب می کنند تحصیل در آلمان رایگان در کشور آلمان و شرایط تحصیل در آلمان از مهم ترین دلایلی است که موجب جذب افراد جهت ادامه ی تحصیل می شود.
از دیگر دلایلی که دانشجویان این کشور را انتخاب می کنند می توان به کیفیت آموزش و بازار کار مناسب در آلمان اشاره کرد.زبان تدریس در مقطع کارشناسی ارشد در آلمان هم زبان آلمانی و هم زبان انگلیسی است. بر این اساس دانشجو باید یا مدرک آیلتس ۶ به بالا و یا مدرک زبان آلمانی B1 به بالا داشته باشد.
شرایط دیگر تحصیل در مقطع فوق لیسانس در آلمان داشتن معدل ۱۵ به بالا در لیسانس برای رشته هایی است که به زبان انگلیسی ارائه می شوند و معدل ۱۳ به بالا در لیسانس برای رشته هایی است که به زبان آلمانی ارایه می شوند.به جرات می توان گفت که آلمان یک از قوی ترین اقتصادهای جهان در میان کشور های اتحادیه اروپا است و تحصیلات رایگان آلمان روشی مطمئن جهت ورود به اروپا می باشد.
بازار کار آلمان از بهترین بسترهای کار در دنیاست به هزینه تحصیل در آلمان طوری که در سال جاری نرخ بیکاری آلمان کمترین نرخ بیکاری را در کل دنیا داشته و در حدود ۳٫۲ درصد بوده و با نرمال ترین نرخ تورم در حدود ۲ درصد جزو امن ترین و بهترین کشورهای دنیا برای زندگی و کار شناخته می شود. آلمان جزو معدود کشورهایی است که هنوز تحصیلات در بیشتر استان ها و دانشگاههای دولتی آن رایگان بوده و بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی در دنیا شناخته می شود.
به طور یکه بیشتر متقاضیان تحصیل در آلمان از کشورهای پیشرفته دنیا می باشند، و اگر شما تجربه تحصیل در دانشگاههای آلمان را داشته باشید به تنوع متقاضیان بین المللی متعدد از کشورهای مختلف دنیا پی خواهید برد.
شرایط گرفتن ویزای تحصیلی
برای کسانی که می خواهند شرایط تحصیل در آلمان داشته باشند ابتدا باید از دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنند پذیرش داشته باشند . و برای اینکه بتوانند وارد کشور آلمان شوند باید ویزای تحصیلی آلمان اخذ نمایند که ممکن است چند ماه فرآیند آن طول بکشد . که این ویزای تحصیلی ۲ سال اعتبار دارد که پس از دو سال نیز قابل تمدید می باشد .

البته علاوه بر اینکه ویزای تحصیلی آلمان مورد نیاز است پس از ورود به کشور آلمان شما باید برای اخذ مجوز اقامت نیز درخواست نمایید. با ویزای تحصیلی آلمان شخص ۳ ماه زمان دارد که در دانشگاه مورد نظر ثبت نام نماید و چنانچه به زمان بیشتری لازم بود این ویزا برای مدت ۳ماه دیگر قابل تمدید می باشد.

برای تحصیل در آلمان و درخواست ویزای تحصیلی کشور آلمان مدارکی لازم است که به آنها اشاره خواهد شد ، از مدارکی که برای اخذ ویزای تحصیلی لازم است می توان به : تکمیل فرم درخواست ویزا پاسپورت و عکس ، مدرکی که نشان دهد فرد در دانشگاه آلمان پذیرفته شده است.

 

مدرک تحصیلی، مدرکی که نشان دهنده مهارت زبان آلمانی شخص باشد و یا اینکه نشان دهد شخص قصد شرکت در دوره های زبان در کشور آلمان را دارد( چنانچه در آلمان تحصیل می نماید) مدرکی که نشان دهد شخص پول کافی برای تامین هزینه های خود در آلمان را دارد که حدود ۱۰٫۰۰۰یورو در سال می باشد که این پول را در حسابی مشخص واریز کرده و شرایط تحصیل در آلمان تا زمانی که به آلمان برسد حق برداشت آن را نخواهد داشت و در کنار آن باید گردش حساب نیز داشته باشد و بیمه سلامت و در آخر تاییدیه از صحت تمام مدارک فوق الذکر اشاره نمود .

شرایط اعزام دانشجو  به آلمان و تحصیل رایگان
برای کسانی که می خواهند در کشور آلمان تحصیل نمایند ابتدا باید از دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنند پذیرش داشته باشند . و برای اینکه بتوانند وارد کشور آلمان شوند باید ویزای تحصیلی اخذ نمایند که ممکن است چند ماه فرآیند آن طول بکشد .

که این ویزای تحصیلی ۲ سال اعتبار دارد که پس از دو سال نیز قابل تمدید می باشد .اگر شما قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان را داشته باشید هزینه های بسیار کمی را متقبل خواهید شد. دولت آلمان به دلیل ظرفیت های زیاد پذیرش دانشجو و موقعیت های فراوان شغلی امکان تحصیل رایگان برای دانشجو های بومی و غیر بومی را فراهم کرده است.

بنابراین اکثر دانشگاه ها در آلمان که به زبان المانی ارائه می شوند رایگان هستند اما آن دسته از دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی هستند هزینه های کمی را از دانشجویان دریافت می کند.

در آلمان چقدر میتونم روی کار دانشجویی حساب کنم؟
خوشبختانه کار دانشجویی در آلمان بسیار امر جا افتاده ای است و بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند به دانشجویان کار بدهند. اگر سطح زبان آلمانی شما حداقل B1 باشد، پیدا کردن کار دانشجویی راحت خواهد بود.

مهمترین شرایط تحصیل در آلمان
شایان ذکر است که برای تحصیل در کشور آلمان همانند تحصیل در کانادا هر کشور دیگری شما می بایست چندین شرط را رعایت نمایید. برای تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان فرد باید علاوه بر مدرک ۱۲ ساله و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات، مدرک زبان نیز داشته باشد. در صورتی که دانشجوی دانشگاه آزاد باشید باید ۲۵ واحد را بگذرانید.

برای این مقطع سن شما می بایست زیر ۲۴ سال باشد. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز نیازمند مدرک زبان بی ۲، مدرک لیسانس و سن زیر ۳۰ سال می باشید. تحصیل در مقطع دکترای آلمان نیازمند مدرک فوق لیسانس و مدرک زبان است که در این مقطع شما می توانید طبق شرایطی بورسیه کسب نمایید.
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо