تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تابلو تزئینی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به سلیقه های متفاوت افراد و طراحی داخلی منازل انواع متنوعی از تابلوها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید با قرار دادن تابلوها در کنار عناصر دکوراتیو دیگر محیطی دلپذیر و راحت ایجاد کنید. از میان مدل های پر کاربرد این اقلام را می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تابلو برجسته: این مدل از تابلو همان طور که از نامش مشخص است نمایی برجسته روی دیوار به وجود می آورند. در این تابلوها نقوش مختلف توسط ترکیبات خاصی طراحی می شوند که به شکل برجسته به نظر می رسند.
تابلو عکس: تابلوهای عکس که مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارند اگر به درستی به کار گرفته شوند، می توانند نقش مهمی در زیباتر کردن منازل داشته باشند. تابلوهای عکس را علاوه بر اتاق های پذیرایی می توان در اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار داد.
تابلو سه بعدی: یکی از انواع تابلو می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و می توان گفت که بیشتر در دکوراسیون های مدرن کاربرد دارد. 
تابلو شنی: یکی از مدل های نسبتا جدید تابلو، انواع شنی می باشد. در این تابلوها شن های رنگی که درون محفظه ای شیشه ای شناور هستند، با هر چرخش و تکان دادن جابجا شده و تصاویر زیبایی را به وجود می آورند.