تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دکوراسیون آشپزخانه رد پنل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دکوراسیون آشپزخانه
آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه به ویژه برای خانم‌های خانه‌دار است. از آنجا که وقت بیشتری را در این بخش می‌گذرانند دکوراسیون و چیدمان این بخش نقش مهمی در جلب رضایت و توجه آنها دارد. در آشپزخانه عناصر و اجزای بسیاری هست که طراحی داخلی آن را تکمیل می‌کنند. بسته به اندازه فضا دکوراسیون آشپزخانه متغیر است و فرمول متفاوتی را می‌طلبد.
با این حال، دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک و آشپزخانه بزرگ از یک ساختار کلی پیروی می‌کنند. یعنی با انتخاب کابینت، قفسه‌ها و سینک و صرف بودجه‌ای متوسط نمایی متفاوت به محیط آشپزخانه می‌دهند.
[تصویر:  interior-design-kitchen.jpg]اصول طراحی آشپزخانه
[font=Lato, sans-serif]اصول طراحی آشپزخانه

معمولاً برای طراحی داخلی آشپزخانه از چندین اصل استفاده می‌شود. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، دکوراسیون مدرن، دکوراسیون آشپزخانه روستیک، دکوراسیون کلاسیک و نئو کلاسیک، دکوراسیون آشپزخانه ترکی و… بخشی از سبک‌های طراحی برای ایجاد تغییر و چیدمان جدید در این محیط هستند.
پس در اولین گام شما باید سبک کلی و قالب طراحی آشپزخانه خود را تعیین کنید. سپس در نظر بگیرید که این قالب با بودجه شما سازگار است یا باید در آن تجدید نظر کرد. بعد از انتخاب سبک باید سراغ انتخاب مدل کابینت، ظروف و وسایل آشپزخانه بروید. اگر در فکر جای‌گذاری میز ناهارخوری در آشپزخانه هستید نیز باید مدل مناسب فضا خریداری شود. چیدمان این اجزا بسیار اهمیت دارد تا زیبایی و نظم آشپزخانه رعایت شود.[/font]

[font=Lato, sans-serif]طراحی داخلی آشپزخانه
همانگونه که اشاره کردیم، انتخاب کابینت آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی در فضای این محیط دارد. اگر خودتان قصد تهیه کابینت آشپزخانه را دارید، پس باید سری به بازار کابینت فروش‌ها بزنید. اگر از جنس انواع کابینت اطلاع نداشته باشید و مطلب دکوراسیون آشپزخانه ردپنل را هم نخوانده باشید، ممکن است با دشواری‌هایی در بازار روبه‌رو شوید. عناصر دیگری که باید در طراحی داخلی آشپزخانه در نظر بگیرید، طراحی سقف، کف و نورپردازی است. نگران نباشید ما تلاش کردیم با معرفی انواع مدل‌ها به انتخاب بهتر شما کمک کنیم.[/font]


برای دیدن ادامه مطلب به رد پنل مراجعه کنید