تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای تبلیغات در اینستاگرام
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استفاده از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی روز به روز بیشتر می شود. قبلاً استفاده از تلگرام رواج زیادی داشت. این شبکه اجتماعی امکانات نسبتاً خوبی را در اختیار کاربران قرار میداد که از طریق آن می توانستند به معرفی کسب و کار خود بپردازند. اما بعد از اعمال فیلترینگ تکلیف این شبکه اجتماعی و کسب و کارهای مرتبط با آن کاملاً مشخص شد و افراد و کسب و کارهای زیادی متضرر شدند.

اما در بین سایر شبکه های اجتماعی، اینستاگرام در حال حاضر محبوب تر از بقیه برنامه های اجتماعی دیگر است. رتبه بازدید از اینستاگرام درست بعد از بازدید و جستجو در گوگل قرار گرفته است. طبق آمار، این شبکه اجتماعی به صورت ماهانه دارای یک میلیارد کاربر فعال است که از این میان روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

بنابراین، براساس این آمار می توان گفت یکی از بخش های کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام، استوری آن است که می تواند برای برندهای مختلف جایگاه تبلیغاتی مناسبی باشد.

آمار دیگری که از اینستاگرام وجود دارد، آمار استفاده روزانه از این شبکه اجتماعی است. به طور متوسط ۶۳ درصد از کاربران اینستاگرام روزانه حداقل یکبار وارد اکانت خود شده و بازدید دارند. از بین کاربران، ۴۳ درصد از افراد چند بار در روز از اینستاگرام، پست ها، استوری ها، لایوها و … بازدید دارند و تنها ۱۶ درصد از این کاربران هستند که هفته ای یکبار اینستاگرام خود را چک می کنند. پس این آمار نیز می تواند نشانه دیگری برای تبلیغات پربازده و سودمند در اینستاگرام باشد.

آمار تبلیغاتی اینستاگرام به چه صورت است؟
براساس آمار ارائه شده معتبر، میزان دسترسی کاربران به تبلیغات تعداد ۸۴۹/۳ میلیون کاربر است که در میان این بازدیدکنندگان بیش از نیمی از جمعیت را مخاطبان جوان تشکیل می دهند. بنابراین آمار تبلیغاتی ارائه شده می تواند نشانی از بازاریابی و تبلیغات مجازی خوب اینستاگرامی باشد.

به همین علت، شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که کسب و کار شما با استفاده از اینستاگرام می تواند به خوبی دیده شود. علاوه بر آن اینستاگرام و استفاده از آن رایگان است. عضویت در اینستاگرام و ساخت یک حساب کاربری با چند کلیک ساده امکان پذیر است. هم چنین کار کردن با این اپلیکیشن مجازی نیز راحت است. هر کسی به راحتی با اندک دانش امکان درج عکس و آپلود فیلم و … را دارد.