تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ساخت نرم افزارها با  انواع زبان برنامه نویسی- شرکت وب نگاه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ساخت نرم افزارها با  انواع زبان برنامه نویسی- شرکت وب نگاه 
زبان برنامه نویسی
برای تولید نرم افزارهای مختلف با توجه به اینکه هدف نرم افزار چه چیزی میباشد و دارای چه مشخصه هایی میباشد یکی از زبان های برنامه نویسی استفاده می شود. برنامه نویسی شرکت وب نگاه در خصوص ساخت نرم افزار با انواع زبان ها و داشتن تیم تخصص در زمینه برنامه نویسی  در خدمت شما میباشد.
برنامه نویسی ++C
این زبان جز زبان های رده میانی می باشد و محبوبیت زیادی دارد. پروژه های بزرگی که با این زبان ساخته شده اند ؛ Windows، Microsoft Officce


زبان برنامه نویسی asp.net
این زبان دارای سرعت بالایی بوده و توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. به دلیلی استفاده زیاد از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب دارای بازار کار بسیار خوبی نیز می باشد.
 
[تصویر:  WA6NG3Uo-9EmGhovIHnuBGD5K6weJ9o9_ubuMBL4...-6vMI_KveG]
 
زبان برنامه نویسی جاوا
این زبان نیز زبان شی گرا بوده و به دلیل همه منظوره بودن آن هم میتوان برای تولید نرم افزارها، بازی های موبایل و برنامه نویسی تحت وب استفاده کرد. نرم افزارهایی که با استفاده از این زبان تولید می شوند توسط هر پلتفرمی اجرا میشود و این از بزرگترین مزایای زبان جاوا میباشد. 
زبان برنامه نویسی پایتون چیست ؟
پایتون یک زبان برنامه نویسی شی گرا میباشد که برای توسعه وب و اپ میتواند به کار برده شود. به دلیلی نوشتار پویای این زبان به راحتی میتوان آن را فراگرفت . خطاهای موجود در آن به صورت ارور نشان داده میشود.


شرکت نرم افزاری وب نگاه