تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین کشورها برای گرفتن اقامت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مُهاجِرَت: شکاف دیار و معاش در مکان دیگر (دهخدا). در حالتی‌که دارید این تعریف و تمجید را میخوانید احتمالا اندیشه هجرت حسابی ذهنتان را درگیر نموده است. حق دارید! معاش در کشورهای سطح بالا، رویای کلیه ماست. البته وصال بدین رویا عملکرد متعددی می خواهد. کشورهای برتر دنیا معمولا ضوابط مشقت بار‌گیرانه‌ای برای قبول مهاجر دارا هستند. پس بهتر میباشد همین نخستین آگاهانه پیش بروید و روی مرزوبوم صحت وقت و انرژی بگذارید. ما هم در‌این مرحله کمکتان می کنیم. در نوشته ی علمی خبرنامه علی پدر امروز قرار میباشد ریلکس ترین میهن برای به دست آوردن اقامت را معرفی کنیم. علاوه بر معرفی 7 مرز و بوم ریلکس برای شهروندی، شیوه های مسافرت و وضعیت معاش در‌این بخش ها را هم توضیح میدهیم.
خواسته از شل ترین سرزمین برای تصاحب کردن اقامت چه چیزی است؟
هر کشوری قانون ها خودش را برای اتباع فرنگی داراست. بعضا از کشورها مهاجرپذیر می باشند. به عنوان مثال کانادا هر ساله تا 300 هزار مهاجر از سراسر جهان پذیرش می کند. معمولا کشورهای پیشرفته رغبت کمتری به قبول مهاجر دارا‌هستند. به عنوان مثال روادیدِ توریستی سوئیس کلی دردسر داراست چه رسد به تصاحب کردن شهروندی آن! این از ضوابط خویش مرز و بوم مقصد.
 
اکنون ما که اهل ایران هستیم به جهت موقعیت سیاسی و ارتباطات میان‌الملل، کارمان یه خرده دشوار‌خیس میباشد. این محدودیت منجر می‌گردد خیلی از مورد‌ها را از دست بدهیم. همین ایالات متحده را درنظر بگیرید. کلیه میدانیم تنوع تابعیت و نژاد در ایالات متحده چقدر بالاست. اما خب (فعلا) برای ایرانیان دریافت کردن اقامت ایالات متحده نسبتاً نا ممکن میباشد. با این توضیحات، ما لیست ریلکس ترین سرزمین برای به دست آوردن اقامت را مبتنی بر یک‌سری برهان متعدد تنظیم کردیم:
 
    ضوابط مهاجرتی مملکت مقصد
    قبول مهاجران اهل ایران در مرز و بوم مقصد
    جزئیاتی مثل هزینه هجرت، بخت قبولی درخواست، برهه زمانی عصر فرایند مسافرت و
1. کانادا
 
نخستین از گل سرسبد هدف های مهاجرتی استارت کنیم! مدام کانادا تحت عنوان شل ترین مرز و بوم برای به دست آوردن اقامت مطرح میباشد. زیرا هم سطح رفاه و تجهیزات بالایی دارااست، و هم ضوابط مهاجرتی آن دشوار‌گیرانه وجود ندارد. پیش‌بینی می‌گردد که‌این قانون ها دست‌کم تا سال 2022 ادامه داشته باشد. بعد می بایست چشم به راه سیاست‌های تازه اداره سفر و شهروندی کانادا باشیم.
شیوه‌های سفر به کانادا
 
هجرت به کانادا طرز‌های متنوعی دارااست. جور شیوه بایستی بر پایه ی حالت، تحصیلات، سطح گویش، سرمایه و… شما تعیین شود. ما در نوشته‌ی علمی همگی چیز در رابطه هجرت به کانادا تمام پروسه را برایتان توضیح دادیم. در اینجا صرفا به صورت خلاصه نگاهی به شیوه های به دست آوردن اقامت کانادا بیندازیم:
هجرت تحصیلی
 
طولانی تر متقاضی ها سفر به کانادا، دانشجو یان ( تور کیش ) می باشند. برای روادیدِ تحصیلی بایستی از روش کالج‌های کانادا (برای مدت فوق لیسانس) یا این که یک کدام از اساتید کالج (برای برهه زمانی دکتری) مبادرت فرمایید. در چهره قبول برایتان تاییدیه ارسال می گردد. با این تاییدیه میتوانید برای مسافرت تحصیلی مبادرت فرمایید.
 
مسافرت کاری
 
کانادا به اشخاص باصلاحیت اذن می دهد وارد خاکش شوند و فعالیت پیدا نمایند. سفر کاری کانادا با سیستم اکسپرس اینتری باز بینی می‌گردد. پس بایستی خودتان، یا این که نماینده قانونی مهاجرتی‌تان وارد وب سایت هجرت کانادا گردید و درخواستتان را تثبیت فرمائید. امتیاز شما با دقت به سوابق کاری، تحصیلات، سطح لهجه، سن و… باز‌نگری میگردد. امتیاز فراتر، بخت قبول فراتر.
هجرت سپرده گذاری
 
سرمایه‌گذاری کانادا معمولا از روش تثبیت کمپانی، ایجاد اشتغال، یا این که سرمایه‌گذاری غیرفعال انجام میگردد. هر استان کانادا، برنامه سرمایه‌گذاری ویژه خودش را داراست. پس بایستی نخستین در امر برنامه و توصیه استان گزینه نظرتان تحقیق فرمایید.
مسافرت اسپانسرشیپ
 
در‌این شیوه، شخص مقیم کانادا میتواند حامی مالی بستگانش شود. در شرایطی که همسر، فرزند، پدر و مادر و حتی نوه‌‌تان در کانادا میباشد، میتوانید به‌این میهن سفر فرمائید.
مسافرت به دنیاآمدن فرزند
 
هر فرزندی که در خاک کانادا متولد شود ملیت کانادایی دارااست. درین طرز صرفا فرزندتان اقامت میگیرد. البته وی میتواند بعداز 18 سالگی حامی مالی شما شود.
پناهنده شدن
 
پناهنده شدن در واقع نحوه مهاجرتی وجود ندارد! این مورد هنگامی فی مابین میباشد که شخص موقعیت ویژه‌ای داشته باشد. آزار رسانی سیاسی، مذهبی، نبرد و آوارگی از عوارض رایج دریافت پناهنده شدن میباشند.
وضعیت معاش در کانادا
 
کانادا مرزو بوم بی‌طرف و آرامی میباشد. اقتصاد در‌این مملکت، مثل کشورهای اروپایی معضل ندارد و بها پول آن بالاست. متاسفانه هزینه‌های کانادا خیر تنها برای ما، نسبت به کشورهای اروپایی هم زیاد میباشد. ولی به محض اینکه شغلی پیدا نمایید و تور قشم رزرو کنید. درآمد دلاری داشته باشید این نقص‌ برطرف می شود. از اشتباهات دیگر برف و بوران و هجران فاصله تا کشور‌ایران میباشد. کلاً کانادا با سطح بالای علمی، حالت خوب شغلی، رفاهی و سرویس ها، از شایسته ترین نقاط عالم برای معاش به حساب می آید.
می‌رسیم به مقصد دوستداشتنی بعدی برای ایرانیان. می گردد اظهار‌کرد فی مابین کشورهای اروپایی، آلمان ریلکس ترین سرزمین برای دریافت کردن اقامت میباشد. حدودا 12% مردم این مرز و بوم مهاجر می باشند. از این تعداد اضافه از 120 هزار نفر را ایرانیان تشکیل می دهند. از آنجایی که جمعیت برنا و نیروی عمل آلمان رو به کاهش میباشد، دولت از قبول مهاجران قدرتمند استقبال می‌نماید.
شیوه‌های مسافرت به آلمان
 
شل‌ترین طرز هجرت به آلمان سپرده گذاری میباشد. در‌این مرز و بوم بستر قابل قبولی برای کار‌های اقتصادی موجود هست. با این هم اکنون خیلی از دانشجو ها هم به علم آموزی درین مرز و بوم اروپایی فکر می کنند. نحوه‌های مسافرت به آلمان را با هم مرور کنیم:
سفر تحصیلی
 
صدها کالج و مرکزها علمی درین مرزو بوم عمل دارا هستند. در صورتی‌که دنبال گواهی دارای اعتبار جهانی میباشید، از آلمان غافل نشوید. برای مسافرت تحصیلی، بایستی رزومه علمی‌تان را برای کالج یا این که معلم متبوع ارسال فرمایید. در فیس تایید برای شما قبول نام نویسی صادر میگردد. با این قبول می توانید به سفارت رجوع نمایید و درخواست روادیدِ تحصیلی بدهید.
سفر کاری
 
برای مسافرت کاری به آلمان دو طریق موجود است. طریق طاقت فرسا‌خیس تصاحب کردن توصیه شغلی میباشد. مشقت بار از آنجایی که اطلاع رسانی‌های کاری تا 3 ماه تنها در آلمان درج میگردد. در‌صورتی‌که نیروی مایحتاج پیدا نشد جاهای دیدنی کیش این اطلاع رسانی برای 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا فعال میباشد. در صورتیکه گشوده هم نیروی مطلوب پیدا نشد نوبت به اشخاص فرنگی می رسد.
 
ولی در طرز دوم شما میتوانید خودتان حضوری به آلمان بروید و عمل پیدا نمایید. در صورتی مهارت بالایی دارید، صد رد صد شانستان را درین نحوه آزمون فرمائید. برای آغاز بایستی روادیدِ 6 ماهه جستجوی فعالیت بگیرید. مهارت انگلیسی و آلمانی، سوابق عمل اجرایی، تخصص بالا و… بخت شمارا برای یافت کردن عمل بالا می برد.
سفر سپرده گذاری
 
آلمان از کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپاست. پس بدون شک با سرمایه‌گذاری درین میهن خسارت نمی کنید. یکی شایسته ترین طریق‌های سرمایه‌گذاری در آلمان، تثبیت کمپانی میباشد. برای اینکار می بایست برنامه ای در قالب بیزنس پلن ارائه دهید. در رخ تایید طرح، شما و اعضای خانواده می توانید روادید اخذ نمائید. هزینه تثبیت کمپانی در آلمان حدود 3 تا 4 هزار یورو میباشد. به علاوه کمپانی شما می بایست دستکم 35000 یورو سرمایه اول داشته باشد.
سفر با تزویج
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting