تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Registration-for-the-entrance-exam-of-th...ltants.jpg]ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

افرادی که علاقه مندند به جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران بپیوندند، می بایست در آزمونی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد شرکت نمایند. این آزمون منحصرا در شهر تهران برگزار می شود و تنها داوطلبانی مجاز به ثبت نام در آزمون هستند که واجد کلیه شرایط و ضوابط اعلام شده باشند.
داوطلبانی که قصد دارند در موعد مقرر نام نویسی خود را انجام دهند، می بایست ابتدا از فراهم بودن مدارک مورد نیاز خود اطمینان حاصل نموده، سپس با مراجعه به سایت مربوطه و پرداخت هزینه شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 99 با ما همراه باشید.
حدنصاب لازم برای قبولی در آزمون، کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز می باشد، البته به شرطی که امتیاز قانون مالیات های مستقیم و ارزش افزوده کمتر از 30 امتیاز نباشد.
زمان ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 99
سومین دوره از آزمون ورودی انتخاب اعضا جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران، در شهریور ماه سال 99 در کشور برگزار خواهد شد. آن دسته از داوطلبانی که واجد کلیه شرایط مطرح شده برای این آزمون هستند می توانند از روز یک شنبه 18 خرداد ماه 99 لغایت روز یک شنبه 25 خرداد ماه 99 با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
نکته ای که داوطلبان شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی باید در نظر داشته باشند این است که، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در روزهای ابتدایی ثبت نام، نام نویسی خود را به انجام برسانند.
راهنمای نام نویسی در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 99
آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران برای سومین بار است که در کشور برگزار می شود. با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور، مجری برگزاری این آزمون می باشد، داوطلبان واجد شرایطی که قصد نام نویسی در این آزمون را دارند می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش در موعد مقرر، فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل و ثبت نمایند.
با توجه به این که شرکت در هر آزمونی مستلزم پرداخت هزینه می باشد، آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. لذا داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می بایست ابتدا هزینه آزمون را پرداخت و سپس سایر فرآیند نام نویسی را انجام دهند.
[list]
[*]برای سهولت در امر ثبت نام، راهنمای گام به گامِ نام نویسی آزمون را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص ثبت نام خود می توانید از مشاوران مرکز ایران مشاوره کمک بگیرید.
[*]به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی “sanjesh.org” مراجعه نموده و از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
[*]با ورود به صفحه جدید، بر روی لینک فعال “ثبت نام سومین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399” کلیک نمایید.
[*]سریال کارت اعتباری خریداری شده را وارد کرده سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.
[*]در این مرحله می بایست عکس پرسنلی خود را با ویژگی های اعلام شده، بارگذاری نمایید و گزینه “تایید و ادامه” را بفشارید.
[*]اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و فرم ثبت نام را کامل کنید در نهایت بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.
[*]با تایید اطلاعات و مدارک خود، سامانه کدپیگیری ثبت نام را به شما ارائه می کند که لازم است آن را تا پایان فرآیند آزمون نزد خود حفظ نمایید.
[/list]مدارک مورد نیاز آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 99
داوطلبانی که قصد نام نویسی در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 99 را دارند می بایست ابتدا از فراهم بودن مدارک موردنیاز خود برای این آزمون اطمینان حاصل کرده سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام خود اقدام نمایند. مدارکی که لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام خود به همراه داشته باشند عبارتند از:
[list]
[*]اسکن عکس پرسنلی 4× 3 (تمام رخ و واضح باشد)
[*]اسکن دو طرف کارت ملی
[*]اسکن صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت موجود بودن
[*]اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت (ویژه برادران)
[*]اسکن آخرین مدرک تحصیلی مرتبط  (ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است)
[*] اسکن خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی مربوطه
[*] اسکن حکم بازنشستگی و یا پایان خدمت و یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی
[/list]نکته بسیار مهم در خصوص ارسال مدارک آزمون
آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام خود را توسط شخص دیگری (از جمله کافی نت) انجام می دهند می بایست پیش از تایید نهایی فرم تقاضانامه ثبت نام خود، تمامی اطلاعات و مدارک مندرج در آن را به درستی کنترل نمایند که اطلاعات آن ها به خصوص عکس داوطلبی به درستی ارسال شود و عکس داوطلب دیگری به اشتباه به جای عکس آن ها الصاق نگردیده باشد.
لازم به ذکر است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، داوطلب به عنوان متخلف شناخته شده و مطابق با مقررات و قوانین با او برخورد خواهد شد.
شرایط لازم برای شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 99
واجد شرایط بودن، شرط اول برای شرکت در هر آزمونی محسوب می شود. علاقه مندانی که تمایل دارند در سال 99 در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران شرکت کنند، پیش از هر چیزی ابتدا باید کلیه شرایط مطرح شده برای این آزمون را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهند و در صورت داشتن تمامی شرایط مندرج در متن آگهی منتشر شده برای آزمون مذکور، در موعد مقرر ثبت نام خود را به انجام برسانند.
تنها داوطلبانی می توانند در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 99 شرکت کنند که دارای شرایط زیر باشند:
[list]
[*] تابعیت ایرانی داشته باشند.
[*]پایبند به تمامی قوانین و الزامات قانون اساسی جمهوری اسلامی باشند.
[*]برخورداری از حسن شهرت در رعایت موازین شرعی و دینی و همچنین عدم وجود مشکلات اخلاقی، رفتاری و مالی
[*]شرکت کنندگان ملزم به داشتن مدارک تحصیلی لیسانس و یا بالاتر در رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابداری و حسابرسی، بازرگانی، اقتصادی، حقوقی و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی) می باشند؛ که ملاک تاریخ فارغ التحصیلی شرکت کنندگان تا 18 خرداد 1399 می باشد.
[*]افراد باید به مدت 10 سال تمام وقت سابقه اشتغال در یکی از رشته های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، حقوقی، مالی، محاسباتی و یا تدریس امور مالیاتی، مالی، محاسباتی و اقتصادی در دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی داشته باشند.
[*]به هیچ وجه سابقه محکومیت کیفری نداشته باشند.
[*]دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از نظام وظیفه باشند. (ویژه آقایان)
[*]عدم برخورداری از رابطه استخدام رسمی و غیر رسمی یا دائم و موقت با دستگاه اجرایی. لازم به ذکر است که تدریس در دانشگاه ها و مراکز عالی، اشتغال محسوب نمی شود.
[/list]هزینه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 99
معمولا مجریان برگزاری آزمون ها، برای ارائه خدمات به داوطلبان، مبلغی را جهت وجه ثبت نام آزمون از داوطلبان دریافت می کنند. داوطلبانی که تصمیم گرفته اند در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال 99 شرکت کنند ابتدا باید مبلغ 200 هزار تومان را به صورت الکترونیکی و از طریق کارت های بانک متصل به شبکه شتاب پرداخت نمایند و سپس با دریافت شناسه پرداخت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
نکته قابل توجه این است که وجوه پرداخت شده به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد و داوطلبان می بایست پیش از پرداخت هزینه، تمامی ضوابط و شرایط آزمون را به دقت مورد مطالعه و بررسی قرار دهند.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی، در روز جمعه 7 شهریور ماه 99 منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد. داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند می بایست از روز سه شنبه 4 شهریور ماه 99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. شما با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ، می توانید در اسرع وقت اطلاعیه های مربوط به این آزمون را دریافت نمایید.
[تصویر:  baner-telegram-new-estekhdami2.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران