تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع جنس های کیف و کاور که در بازار وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروزه خیلی از کاربران برای خرید یک قاب گوشی وقتی به بازار مراجعه میکنند با مشکل مواجه میشوند. این یک مسئله بسیار مهم است که ما میخواهیم با یک گارد محافظ از تلفن همراه هوشمند براق خود مراقبت کنیم. ولی به هر حال قرار دادن گوشی در هر کیس محافظت کننده ای صحیح نیست و نیاز به شناخت انواع جنس قاب گوشی میباشد که ما میخواهیم شما را در اینجا به صورت کامل راهنمایی کنیم.

شما میتوانید با خرید یک کاور تلفن همراه از گوشی خود به صورت کامل مراقبت کنید. اما آیا فقط هدف نهایی مراقبت از گوشی هوشمند شما است؟ یا زیبایی هم برای شما ملاک است؟ قطعا زیبایی ۷۰ درصد داستان را شامل میشود.

از این مقاله میتوانید به عنوان یک راهنمای بسیار کامل برای شناسایی انواع جنس قاب گوشی استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را با معیار های مختلف داشته باشید. پس با دقت مواردی زیر را مطالعه کنید و تا در آخر این مقاله محفاظ گوشی خود را با دانشی کامل انتخاب کنید.

توجه کنید که تصاویر و متن های این مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید، نسخه ترجمه شده مقاله ای از وبسایت makeuseof میباشد.

قاب گوشی با جنس پارچه ای

قاب ها و کیف و کاور های پارچه ای در نگاه اول زیاد خوشایند نیستند اما با یک بار نصب کردن بر روی گوشی هوشمند خود عاشق و علاقمند به چهره واقعی آن خواهید شد. کاور پارچه ای به نظر نمیرسد که فقط وظیفه محافت از گوشی را به همراه داشته باشد و قطعا قانون زیبایی را در خود گنجانده است.

چه قابی برای گوشی بهتر است؟
یکی از نکات مثبت جنس پارچه ای گارد های محافظ تلفن همراه وجود طرح ها و رنگ های محتلف و نوع پارچه است که تنوع آن را به شدت بالا برده است. همچنین جنس قاب گوشی پارچه ای به شکلی است که امروزه برای تمامی مدل های گوشی رده پایین تا رده بالا موجود میباشد.

قاب گوشی با جنس چوبی

گارد های محافظ چوبی بسیار جذاب هستند. وجود بافت های چوبی طبیعی در آن ها و در بعضی از موارد برش کاری بر روی چوب و ایجاد نقش و نگار دلخواه شما آن را به یک محافظ ایده آل تبدیل کرده است. و یکی از نکات مثبت آن وجود جنس های مختلف از معمولی گرفته تا مواردی از چوب درختان ارزشمند که و گران بها در آن یافت میشود.

کاور تلفن همراه با جنس چرمی

کیس های چرمی بسیار پر طرفدار هستند و در کنار آن مقاومت بسیار بالایی دارند. در فرایند ساخت این جنس قاب گوشی از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده میشود که میتواند ارزش آن ها را متغیر کند.

اگر شما علاقه به استایلی کلاسیک دارید از نظر ما بهترین انتخاب برای شما بافت چرمی است زیرا میتوانید آن را با اقلامی همانند کیف پول های دستی و کفش و کمربند ست کرده و استایلی نو را به خود هدیه کنید.

گارد محافظ گوشی با جنس فیبر کربن

معمولا جنس قاب گوشی فیبر کربن به شکلی است که سازندگان ماشین های سوپر اسپرت آن ها را تولید میکنند. و این موضوع نشان دهنده این است که این کاور های فیبر کربنی بسیار ارزشمند بوده و قیمت بسیار بالایی هم دارند. در کنار این ها بهتر است بدانید که بیشتر آن ها از فیبر هایی ساخته شده اند که تایید نظامی داشته و ضد ضربه میباشد.

سیاه شدن قاب گوشی به چه دلیل است؟
البته میتوان در کنار این توضیحات از قاب هایی با طرح فیبر کربن استفاده کرد که ارزشی پایین داشته و طرحی فوق العاده به تلفن همراه شما خواهند بخشید.

قاب گوشی با جنس پلاستیکی

قاب های پلاستیکی یکی از انتخاب ها برای کسانی است که به عدم افزایش ضخامت گوشی اهمیت میدهند. در کنار طراحی نازک و ظریف آن ها میتوان به وجود طرح های مختلف فانتزی و همچنین شفاف آن اشاره کرد که متناسب با هر سلیقه ای میتوان بهترین انتخاب را از جنس قاب گوشی پلاستیکی به همراه داشت.

قاب گوشی با جنس سخت و مقاوم

کم تر افرادی پیدا میشود که این جنس قاب گوشی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند. این افراد معمولا در معرض خطر های بسیار جدی قرار دارند که این گارد های محافظ بهترین انتخاب برای آن ها محسوب میشود. معمولا افرادی مثل کارگر های معدن شامل این موارد میشوند. بهتر است بدانید که خیلی از این کیس های مقاوم استاندارد های نظامی داشته و کوچکترین ضربه ای به تلفن همراه شما وارد نخواهند کرد. ولی ضخیم بودن این قاب ها میتواند زیبایی گوشی شما را به صفر برساند.