تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند مورد از ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی از خانه با فشردن یک دکمه از هر کجای جهان می توانید با هم ارتباط برقرار کنید. در واقع دلیل جذابیت خرید اینترنتی نیز همین انتظار برای رسیدن کالا به دستتان است.

در این قسمت می خواهیم به شما ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی را معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید از این سایت ها خرید کنید و از تخفیفات آن ها بهرمند شوید.

- فروشگاه اینترنتی ارزان کده:
فروشگاه "ارزان کده" فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرد. شما در این فروشگاه می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بهترین قیمت پیدا کنید. محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند عبارتند از:
لوازم دیجیتال
لوازم خانه و آشپزخانه
لوازم بهداشتی و زیبایی
سرگرمی
مد و پوشاک

- فروشگاه اینترنتی شیکسون:
اولین فروشگاه تخصصی مد و پوشاک در ایران، فروشگاه اینترنتی شیکسون است. این فروشگاه هم مانند فروشگاه اینترنتی ارزان کده، یک فروشگاه همواره تخفیف و ارزان است. محصولات مختلفی در این فروشگاه به فروش می رسد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات زنانه
محصولات مردانه
محصوات بچه گانه شامل لباس، کیف و کفش
عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی

- فروشگاه اینترنتی آوینا مارت:
فروشگاه آوینا مارت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. در واقع می توان گفت جزء ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی قدیمی است. یکی از مزایای این فروشگاه تخفیف انواع محصولات از ۳۰ تا ۹۰ درصد است. محصولات این فروشگاه عبارتند از:
محصولات مردانه و زنانه
لوازم خانگی و ابزار
محصولات آرایشی و بهداشتی
کالای دیجیتال
محصولات فرهنگی
صنایع دستی

- فروشگاه اینترنتی مو تن رو
فروشگاه اینترنتی مو تن رو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. در واقع می توان گفت یک فروشگاه تخصصی در زمینه عرضه محصولات آرایش و بهداشتی است. از محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد می توان به موارد زیر اشاره کرد.
لوازم آرایشی و بهداشتی مثل عطر
محصولات برقی
وسایل سالن آرایشی