تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درباره موتور جستجوی ایرانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت "موتور سرچ" در اصل یک موتور جستجوی ایرانی است اما قابلیت های خاص دیگر به آن اضافه شده است. در این موتور جستجو می توان آگهی های خرید و فروش خودرو، ملک، استخدام، خدمات و کالا و هر مقاله و مطلبی را درج کرد. این سایت در زمان قطعی اینترنت بین الملل نیز کارایی خود را حفظ می کند و می توان به جستجوی مطالب درج شده در آن پرداخت.

مالکان و صاحبان وب سایت و کسب و کارها نیز می توانند سایت خود را در این موتور جستجو ثبت و معرفی نمایند و از تاثیر مثبت بک لینک آن بر روی سئو سایت خود بهره گیرند.

همچنین خرید و فروش محصولات مجازی در این وب سایت امکانپذیر است. فروش انواع مختلف فایل های صوتی و تصویری را در سایت می توان انجام داد. این امکان برای کاربران وجود دارد که ویدئوی آموزشی خود را برای فروش قرار دهند تا سایر کاربران بتوانند ویدئوها را خریداری و تماشا نمایند بدون آنکه نیاز به دانلود وجود داشته باشد.

درباره موتور جستجو:
سایت موتور سرچ توسط شرکت دارکوب، تحت سیستم مدیریت محتوای دارکوب پیاده سازی و راه اندازی شده است. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت در کشور می باشد که دارای مجوزات لازم است که جلوتر به آن اشاره می کنیم.

آغاز فعالیت شرکت دارکوب سال ۱۳۸۱ می باشد و تاکنون در حدود ۴ هزار وب سایت را طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است.

از مجوزات دارکوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مجموعه دارکوب توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق برگزیده شده است.
مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
گواهی رتبه ۴ از شورای عالی انفورماتیک کشور
پروانه کسب و کارهای مجازی و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن

خدمات آموزشی در زمینه طراحی وب و سئو، علاوه بر خدمات طراحی سایت و سئو و هاستینگ از دیگر فعالیت های این شرکت می باشد. این مجموعه دارای آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و به علاقمندان به فعالیت در همین حوزه ها به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش می دهد.