تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ساعت و جدول پخش مدرسه تلویزیونی دانش آموزان 19 و 20 خرداد 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Public-Sample-Schools-Exam-Registration-Site.jpg]https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2019/01/Public-Sample-Schools-Exam-Registration-Site-300x200.jpg 300w, https://iranmoshavere.com/wp-content/uploads/2019/01/Public-Sample-Schools-Exam-Registration-Site-768x512.jpg 768w" data-srcset="" sizes="(max-width: 780px) 100vw, 780px" style="padding: 0px; margin: 0px; outline: none; list-style: none; border-style: none; box-sizing: border-box; max-width: 100%; height: auto;">سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400
نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
مدارس نمونه مردمی و یا نمونه دولتی به عنوان یکی از مدارس معتبر کشور که از سطح کیفیت آموزشی و رفاهی بالایی برخوردار هستند، شناخته شده اند و در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم از دانش آموزان باهوش و با استعداد ثبت نام به عمل می آورند. در گذشته دانش آموزان برای پذیرش در هر دو پایه می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت می کردند اما از سال گذشته تغییراتی در فرآیند پذیرش دانش آموزان انجام شد، بدین صورت که آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شد و پذیرش آن ها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد. این مدارس به دلیل دریافت شهریه کمتر نسبت به مدارس تیزهوشان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.
ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش هر استان صورت می پذیرد.
زمان و سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
ممکن است بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی باشند اما با نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی آشنا نباشند. به همین منظور و جهت افزایش اطلاعات دانش آموزان در خصوص زمان، نحوه و سایت ثبت نام این مدارس، در ادامه این مطلب به این موضوعات خواهیم پرداخت. همان طور که گفته شد آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و نحوه گزینش دانش آموزان این مقطع براساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ثبت نام فقط به صورت حضوری از طریق مدارس انجام خواهد شد و هیچ ثبت نام الکترونیکی برگزار نمی شود.
اما در خصوص ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم باید بگوییم بر خلاف سال گذشته که فرآیند نام نویسی داوطلبان از طریق سامانه Azmoon.medu.ir انجام پذیرفت، دانش آموزان می بایست برای شرکت در آزمون سال جاری، به سامانه ثبت نام اینترنتی آزمون مدارس نمونه دولتی آموزش و پرورش هر استان مراجعه نمایند. با توجه به این که ثبت نام داوطلبان به صورت استانی انجام می شود، لینک سامانه نام نویسی برخی از استان ها را در جدول زیر ارائه نموده ایم.
[font=wpyar-BYekan, Tahoma, arial][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم 99 – 1400
استان
آدرس سامانه
تهران
azmoon.tehranedu.ir
اصفهان
sanjesh.isfedu.ir
خراسان جنوبی
azmoon.skedu.ir
فارس
sanjesh.farsedu.ir
هرمزگان
10.187.50.22
سمنان
semnan.medu.ir
خوزستان
azmoon.khouzedu.ir
خراسان جنوبی
azmoon.skedu.ir
سیستان و بلوچستان
sb.medu.ir
گیلان
sanjesh.giledu.ir
مازندران
217.219.172.53
مرکزی
markazi.natije.ir
گلستان
nemooneh.goledu.ir[/font]
[/font]
مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
با توجه به این که ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت استانی برگزار می شود، نمی توان اطلاعات دقیق را از روند نام نویسی داوطلبان ارائه نمود. اما روند کلی و همچنین مراحلی که هر یک از دانش آموزان می بایست در راستای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به انجام برسانند، به شرح زیر می باشد.
[list=1]

[*]داوطلبان ابتدا می بایست برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به سامانه ثبت نام مربوط به استان خود مراجعه نموده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنند. چنانچه داوطلب به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده باشد و یا هنگام ثبت با مشکل مواجه شود باید مجددا به مدرسه مراجعه نماید.

[*]با ورود به منوی اصلی، دانش آموز می بایست تعهد نامه را با دقت مطالعه و در صورت تایید بر روی گزینه ” ذخیره و بعدی “ کلیک نماید.

[*]در این مرحله باید مشخصات عمومی خود را درج کنید.

[*]مشخصاتی مانند (نام و نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، نام و کد دبیرستان، منطقه و استان محل تحصیل) به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد و توجه داشته باشید که امکان اصلاح مشخصات برای دانش آموز وجود ندارد.

[*]اگر دانش آموز سهمیه شاهد را دارا باشد، باید در فیلد سهمیه شاهد نوع سهمیه خود را مشخص نماید.

[*]در این مرحله فرد باید هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را پرداخت کند.

[*]توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه ثبت نام می بایست از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (دارای رمز دوم و CVV2) استفاده نمایید.

[*]در پایان ثبت نام حتما رسید و شماره پیگیری خود را دریافت کنید.
[/list]
همان طور که می دانید، آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و پذیرش آن بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود اما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در خرداد ماه انجام خواهد شد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. در صورتی که تمایل دارید در آزمون مدارس تیزهوشان نیز شرکت کنید، می توانید بر لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان کلیک نمایید.
[تصویر:  tizhushan-nemune1.gif]
نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ساعت و جدول پخش مدرسه تلویزیونی دانش آموزان 19 و 20 خرداد 99