تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت برای تولید کنندگان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ناوبری ساده و واضح:
زمانی که یک کاربر برای اولین بار وارد سایت می شود اگر خوشایند نباشد، برایش نا امید کننده است و این ذهنیت منفی باعث می شود دیگر سراغ سایت شما نیاید. به همین دلیل است که داشتن یک نوار منو و ناوبری ساده می تواند برای وب سایت ها بسیار مهم باشد. سیسکو از یک ناوبری ساده و واضح استفاده می کند تا بتواند یک وب سایت بزرگ با محتوای زیاد را مدیریت کند. ایجاد یک منو ناوبری ساده، به کاربر اجازه می دهد تا مسیر خود را به آسانی پیدا کند.

مکان مشخص تماس های فوری:
حتی برای شرکت های تولیدی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که به کسب و کار شما کمک کند. بهترین راه برای انجام این کار این است که "گام بعدی" در وب سایت شما کاملا واضح باشد. برای بسیاری از شرکت های تولیدی، "فرم تماس فوری" یک فرم ضروری است. دکمه تماس فوری می تواند به شکل "تماس با ما"، "درخواست یک نقل قول "، "فرم تماس فوری" باشد.

تصاویر با کیفیت بالا:
بسیاری از وب سایت های تولیدی هنوز هم بسیار قدیمی هستند و تصاویر آنها نیز قدیمی هستند. طراحی سایت برای تولید کنندگان با استفاده از گرافیک با کیفیت بالا، به کاربران شما دقیقا همان پیامی را که می خواهید، منتقل می کند. برای بسیاری از شرکت های تولیدی، تصاویر با کیفیت محصولات، دستگاه ها، خدمات و قطعات، می تواند کیفیت را تشریح کند.

بازاریابی محتوایی موثر:
با قرار دادن بخش های موثر محتوا در صفحات اصلی ، شما می توانید بازدیدکنندگان را جذب کنید. در حالی که بازاریابی محتوایی به عنوان یک استراتژی بازاریابی ورودی عمل می کند، آنها همچنین باعث می شوند که بازدیدکنندگان از کانال های دیگر به وب سایت شما بیایند.

53 درصد از شرکت های تولیدی، بازاریابی محتوایی را در طی 12 ماه آینده انجام خواهند داد.