تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا نیاز به خرید قاب موبایل دارید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید شما هم جزو آن‌دسته از افرادی باشید که معتقدند گوشی با قاب زشت می‌شود. اما اگر از ما می‌پرسید، در خرید قاب گوشی تردید نکنید. این روزها گوشی موبایل حکم طلا دارد. البته تا زمانی که پخش زمین نشده باشد! وگرنه دیگر ارزشی ندارد. مهم‌ترین دلایلی که می‌توان برای ضرورت خرید قاب گوشی برشمرد عبارت‌اند از:
[list]

[*]جلوگیری از صدمات فیزیکی: بعضی وسایل روزمره را هر چند بار هم که زمین بزنیم خیالی نیست. اما سخت توصیه می‌کنیم که هرگز جاذبه زمین را با انداختن گوشی به کودک‌تان نشان ندهید! زمین‌خوردن گوشی، درحالی‌که هیچ قاب محافظی ندارد، مساوی است با صدمات فیزیکیِ گاها تعمیرناپذیر و تضعیف محسوس عملکرد.

[*]محافظت از اطلاعات: متأسفانه از وقتی گوشی به دست شدیم، دیگر تلاشی برای به خاطر سپردن هیچ شماره‌ تماسی نمی‌کنیم. حالا اگر برای مخزن اطلاعات‌مان اتفاقی بیفتد، مثلا گوشی طفلکی را طوری زمین بزنیم که دیگر قابل‌احیا نباشد، آن‌وقت همه شماره‌های تماس یا حتی گالری عکس‌مان از بین می‌رود!

[*]حفظ قیمت گوشی: اگر اهل تعویض گوشی هستید، پس هرگز از خرید قاب موبایل طفره نروید. برای اینکه بتوانید گوشی کارکرده‌تان را با قیمت خوبی بفروشید، نباید هیچ‌گونه خط‌وخشی برداشته باشد. برای جلوگیری از ایجاد خط‌وخش هم که راهی جز قاب‌گرفتن گوشی نیست.
[/list]امیدواریم که دلایل فوق برایتان قانع‌کننده بوده باشند. دلیل دیگری هم وجود دارد که البته نمی‌توان گفت ضروری است. قاب گوشی حتی می‌تواند وسیله‌ای برای بیان علایق و روحیات‌مان باشد. باوجود شرکت‌هایی که درزمینه شخصی‌سازی قاب گوشی فعالیت می‌کنند، هیچ بهانه‌ای برای پیدانکردن طرح دلخواه‌تان قابل‌قبول نیست.