تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی نمایش‌های شش ماه نخست سال ۹۶ در تماشاخانه سنگلج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  17-3-14-23263113930806212456606_photol.jpg]


 نمایش‌های «خواستگاری»، «سرآشپز پیشنهاد می‌کند»، «آوازه‌خوان زباله‌ها»، «شهادت‌خوانی رمضان»، «بنگاه تئاترال» و «با آقای خلج» در شش ماه نخست سال ۹۶ در تماشاخانه سنگلج‌ اجرا می‌شوند.

[font=Nassim, tahoma][font=Nassim, tahoma]به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیریت تماشاخانه سنگلج نمایش‌هایی را که قرار است در شش ماه نخست سال 96 در قدیمی‌ترین تماشاخانه فعال پایتخت روی صحنه برود، معرفی کرد.[/font]
[/font]

بر این اساس، برنامه فصل بهار تماشاخانه سنگلج مبتنی بر حمایت مجدد از دو نمایش پر مخاطب سال‌های گذشته و دو برنامه ویژه خواهد بود. از سوم فرودین تا 15 اردیبهشت نمایش «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی سیدعظیم موسوی روی صحنه می‌رود و از 17 اردیبهشت تا 21 خرداد نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به نویسندگی رضا شفیعیان و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور اجرا خواهد شد.

همچنین در فصل بهار، اپرت «آوازخوان زباله‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نفیسه لاله از  17 تا 22 اردیبهشت به مدت پنج شب روی صحنه خواهد رفت. در ادامه نیز همزمان با ایام شهادت مولی‌الموحدین (ع) از  22 خرداد تا 2 تیر ویژه‌برنامه «شهادت‌خوانی رمضان» شامل منقبت خوانی، پرده خوانی، شبیه خوانی و ... در تماشاخانه سنگلج اجرا خواهد شد.

در فصل تابستان نیز در ابتدا نمایش «بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان از پنجم تیر تا سوم شهریور اجرا خواهد داشت و در ادامه ویژه برنامه «با آقای خلج» شامل نمایشنامه خوانی آثار اسماعیل خلج توسط خود نویسنده و بازیگران شناخته شده تئاتر از پنجم تا هشتم شهریور به روی صحنه خواهد رفت.
[font=Nassim, tahoma]هجدهمین جشنواره آیینی-سنتی نیز از نهم تا پانزدهم شهریور 96 در تماشاخانه سنگلج برگزار خواهد شد.[/font]