تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Registration-and-list-of-courses-without...ersity.png]ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99 – 1400


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

اکثر داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند اغلب تمایل دارند تا در رشته های دانشگاه های روزانه و یا نوبت دوم پذیرفته شوند؛ چرا که اعتبار مدرک دانشگاه های نوبت دوم و روزانه از مدارک سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی بالاتر است.
اما آیا تنها راه ورود به رشته های این دانشگاه ها شرکت در کنکور سراسری است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر، با توجه به هدفی که چند سالی است در خصوص حذف تدریجی کنکور سراسری وجود دارد، هر ساله بر تعداد رشته محل های بدون آزمون دانشگاه ها افزوده می شود و در سال های اخیر دانشگاه های سراسری نیز از این موضوع بی بهره نمانده اند.
طبق قوانین موجود 85 درصد رشته های تمامی دانشگاه ها نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارند و پذیرش در آن ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی را در خصوص شرایط و چگونگی ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی، در دو دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) ارائه دهیم.
دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی در سال 99، در 8 کد رشته محل و در دو دوره روزانه و نوبت دوم اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو می نماید.
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99 – 1400
زمان ثبت نام نیمسال اول تحصیلی 99 – 1400
دانشجویانی که قصد دارند نسبت به ثبت نام خود در رشته محل های بدون کنکور اقدام نمایند می بایست ابتدا از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری آگاه شده و سپس نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی بدون آزمون این دانشگاه ها در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری به طور کامل درج شده است.
این دفترچه ثبت نام بیشتر از یک ماه قبل از آغاز ثبت نام منتشر می شود. مطابق آنچه در دفترچه ثبت نام سال 99 منتشر شده بود، بنابر آن بود که نام نویسی اینترنتی جهت پذیرش بدون آزمون، از تاریخ 20 اسفند ماه 98 آغاز شود و تا 31 شهریور ماه 99 نیز ادامه داشته باشد؛ اما با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام به تعویق افتاده و ثبت نام و انتخاب رشته آن همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می گیرد که جزئیات آن در مرداد ماه 99 اطلاع رسانی می گردد.
شما عزیزان جهت آگاهی از آخرین اخبار مربوط به نام نویسی و پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توانید به عضویت کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره درآیید.
زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی 99 – 1400
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری علاوه بر نیمسال تحصیلی اول، معمولا یک مرتبه دیگر نیز با عنوان مرحله تکمیل ظرفیت رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم انجام می شود.
ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سال 98، از اواخر آبان ماه آغاز شد و تا اواخر دی ماه نیز ادامه داشت. پیش بینی می شود که برای سال 99 نیز این فرصت تقریبا دو ماهه در اختیار داوطلبان قرار داده شود.
بنابراین داوطلبانی که به هر دلیلی در نام نویسی بدون کنکور ورودی مهر ماه دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی اقدام نکرده اند و یا در رشته انتخابی خود پذیرفته نشده اند نیز نگران نباشند، زیرا معمولا یک بار دیگر فرصتی در اختیار داوطلبان گذاشته می شود تا با ثبت نام در رشته های بدون آزمون شانس خود را در پذیرش رشته یا رشته محل های مورد نظرشان بیازمایند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99 – 1400
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری همانند نام نویسی سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی دارای شرایطی می باشند و تنها داوطلبان واجد شرایط مجاز به ثبت نام و انتخاب این رشته ها هستند. علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی که برای نام نویسی تمامی رشته محل های بدون آزمون دانشگاه ها در نظر گرفته شده، ممکن است بعضی از دانشگاه ها نیز شرایط جداگانه ای را برای پذیرش در برخی از رشته های خود قرار دهند که در این صورت این شرایط در قسمت توضیحات آن رشته در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری، بیان خواهد شد.
در این قسمت به بیان شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون رشته محل های بدون آزمون دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی برای سال تحصیلی 99 – 1400 می پردازیم.
[list]
[*]دارا بودن مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید و یا گواهینامه پیش دانشگاهی دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) (این مدارک می بایست حداکثر تا آخرین روز ثبت نام یعنی 31 شهریور ماه سال 99 اخذ شوند.)
[*]آن دسته از داوطلبانی که در دوره روزانه دانشگاه های سراسری سال 98 به صورت با آزمون یا بدون آزمون پذیرفته شده اند، تنها در صورت انصراف قطعی تا تاریخ 31 مرداد 99، می توانند فقط رشته های تحصیلی دوره های غیر روزانه شامل نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و مجازی را انتخاب کنند.
[*]دانشجویان دوره روزانه (ورودی سال 97 و قبل از آن) برای حضور در این مرحله از پذیرش، باید تا تاریخ 31 مرداد ماه 99 نسبت به انصراف قطعی خود از تحصیل اقدام نمایند.
[*]دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بین المللی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، مجاز به نام نویسی در این مرحله از ثبت نام می باشند. لازم به ذکر است این دسته از داوطلبان می بایست در صورت پذیرش، از رشته قبلی خود انصراف قطعی داده و گواهی آن را به موسسه آموزش عالی مربوطه تحویل دهند.
[/list]هر یک از آقایانی که دانشجوی یکی از دوره های غیر روزانه فوق می باشند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، جهت ثبت نام و انتخاب رشته، می بایست واجد شرایط مربوطه مطابق با مقررات نظام وظیفه عمومی باشند.
نحوه ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99 – 1400
پذیرش دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی در رشته محل های بدون آزمون، برای پذیرش مهر ماه به صورت اینترنتی و برای پذیرش ورودی بهمن ماه نیز معمولا به صورت حضوری انجام می پذیرد. در ادامه به طور کامل روند نام نویسی در هر دو نیمسال تحصیلی را شرح خواهیم داد.
راهنمای ثبت نام نیمسال اول تحصیلی
ثبت نام ورودی مهر ماه 99 جهت پذیرش دانشجویان در رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی، به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان می بایست مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله، فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند. بهتر است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت و اقدام به ثبت نام، مدارک و اطلاعات مورد نیاز، از جمله کد رشته های مدنظر خود را آماده کنند تا در روند نام نویسی دچار مشکل نشوند. مراحل ثبت نام اینترنتی در ادامه بیان می شوند.
[list=1]
[*]مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
[*]انتخاب گزینه ” سراسری “، از منوی سمت راست صفحه
[*]کلیک روی لینک فعال ” ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری مهر ماه 99) “
[*]پرداخت هزینه ثبت نام با انتخاب گزینه ” خرید کارت اعتباری “ از منوی اصلی سمت راست صفحه
[*]واریز هزینه ثبت نام به مبلغ 37 هزار و 600 تومان از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و دریافت شماره پیگیری پرداخت
[*]بازگشت به صفحه اول سامانه و کلیک روی لینک ” ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری مهر ماه 99) “
[*]وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی موجود در صفحه
[*]بارگذاری عکس داوطلب مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته
[*]تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و درج حداکثر 100 کد رشته
[/list]پس از طی این مراحل، شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی از سوی سامانه، به داوطلبان ارائه می شود. فراموش نکنید که حتما از فرم انتخاب رشته خود پرینت تهیه کرده و آن را به همراه دو کد دریافتی، تا پایان مراحل پذیرش نزد خود نگه دارید.
راهنمای ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی
بسیاری از افراد به هر دلیلی ممکن است موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور نیمسال مهر ماه دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی نشوند. اما جای نگرانی نیست، چرا که معمولا فرصت مجددی جهت ثبت نام برای برای نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه های بدون آزمون در نظر گرفته می شود.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری معمولا با عنوان مرحله تکمیل ظرفیت مهر ماه و به صورت حضوری انجام می شود. بدین ترتیب که ابتدا داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مبلغی را بابت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت می نمایند. پس از واریز وجه، متقاضیان می بایست دفترچه مربوطه را نیز از سایت مذکور دانلود کرده و با توجه به رشته های ارائه شده، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در قسمت انتهایی دفترچه، یک فرم تقاضانامه قرار داده شده است که داوطلبان بایستی از آن پرینت تهیه نموده و به تکمیل اطلاعات و درج کد رشته های مورد نظر خود بپردازند. هم چنین داوطلبان برای پیگیری روند ثبت نام خود می بایست در موعد مقرر، این فرم را همراه با دیگر مدارک مورد نیاز به دانشگاه مدنظر خود ارائه داده و سایر مراحل نام نویسی را به صورت حضوری به انجام برسانند.
لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99
آگاهی از این موضوع که چه رشته هایی جزو رشته های بدون آزمون ارائه شده در این دانشگاه هستند و سایر اطلاعات در خصوص این رشته ها، از طریق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری امکان پذیر می باشد. جهت سهولت شما عزیزان، در این قسمت از مطلب، لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی ، گروه تحصیلی مورد نیاز برای هر رشته، نوع دوره و ظرفیت هر یک از این رشته ها را قرار داده ایم.
لازم به ذکر است که پذیرش نیمسال دوم در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی که همان مرحله تکمیل ظرفیت نیمسال اول نیز نام دارد، معمولا از همان رشته های ارائه شده در نیمسال اول می باشد.
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی 99 – 1400
عنوان رشته
گروه تحصیلی
نوع دوره
ظرفیت نیمسال تحصیلی اول 99
اقتصاد کشاورزی
علوم تجربی
روزانه
20
علوم و مهندسی باغبانی
علوم تجربی
روزانه
20
مهندسی فضای سبز
علوم تجربی
روزانه
20
اقتصاد کشاورزی
علوم تجربی
نوبت دوم
20
شیمی کاربردی
علوم تجربی
نوبت دوم
25
علوم و مهندسی باغبانی
علوم تجربی
نوبت دوم
20
مهندسی فضای سبز
علوم تجربی
نوبت دوم
20
تاریخ تمدن ملل اسلامی
علوم انسانی
نوبت دوم
25
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт