تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد 99
  

برای ثبت نام ابتدا باید وارد سایت ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد (سامانه منادا) به نشانی monada.iau.ir مراجعه نمایید. در سامانه مورد نظر موافقت نامه ای تعیین شده است که پس از مطالعه ، دانشجویان لازم است موافقت خود را با شرایط تعیین شده اعلام نمایید. سپس علامت مربوط به گزینه “ تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایمرا تائید نمایید.
پس از تائید  موافقت نامه وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد. آنچه لازم است در این سامانه برای ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ارائه نمایید شامل اطلاعاتی همچون کد ملی و شماره دانشجویی است. شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از دیگر موارد مورد نیاز  در سامانه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد خواهد بود.
در صورتی نمی توانید وارد سامانه ثبت نام شوید و یا اینکه با خطای “عدم وجود دانشجو با این مشخصات” روبه رو می باشید، می توانید با پشتیبانی دانشگاه آزاد به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور ، 9099072952 ( استان تهران)  تماس حاصل نمایید.
شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 98
شرایط مورد نیاز جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه منادا و در آیین نامه مربوطه به شرح زیر می باشد.
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویان ملزم به تحصیل به مدت یک ترم در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند ( دانشگاه مبدا ) می باشند.
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویان نباید از نظر آموزشی ، انضباطی و نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
·[font=Times New Roman]       [/font]نقل و انتقالات دانشگاه آزاد منحصرا برای دانشجویانی امکان پذیر است که از طریق کنکور و انتخاب رشته وارد دانشگاه شده اند.
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویانی که در حال تحصیل در واحدهای خودگردان می باشند ، فقط مجاز به انتقالی به واحدهای خودگردان هستند.
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویان متقاضی میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد ، ملزم هستند درخواست خود را برای دانشگاه هایی ثبت کنند که رشته و گرایش آن ها را داشته باشند.
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویان ترم آخر ، مجاز به ثبت درخواست انتقالی در سایت [font=Arial]نمی باشند[/font].
·[font=Times New Roman]       [/font]علاوه برا اخذ مجوز میهمانی و یا انتقالی دانشجویان ، موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد جهت پذیرش دانشجویان الزامی است.
·[font=Times New Roman]       [/font]امکان ثبت درخواست انتقالی برای هر مقطع تحصیلی فقط یک بار امکان پذیر است.
·[font=Times New Roman]       [/font]امکان انتقال دانشجویان واحدهای الکترونیکی به سایر دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.
·[font=Times New Roman]       [/font]انتقال و میهمانی دانشجویان خارج از کشور برای دانشگاه های داخل کشور میسر [font=Arial]نمی باشد[/font].
·[font=Times New Roman]       [/font]دانشجویان دوره های پژوهش محور مجاز به نقل و انتقال و میهمانی[font=Arial] نمی باشند[/font].
·[font=Times New Roman]       [/font]امکان انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی که در آن عضو کارکنان یا هیئت علمی می باشند ، وجود نخواهد داشت.
·[font=Times New Roman]       [/font]درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیرایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.
مدارک لازم جهت انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد 99
دانشجویانی که متقاضی نقل و انتقالی می باشند ، با توجه به شرایط و ماده انتخابی خود مستلزم ارائه مدارک مربوطه هستند که در بندهای زیر به شرح هر یک از آن ها پرداخته ایم.
بر اساس ماده ازدواج یا طلاق:
·[font=Times New Roman]       [/font]صفحه اول و دوم شناسنامه خود و همسر (طلاق و ازدواج)
·[font=Times New Roman]       [/font]سند ازدواج (برای ازدواج)
·[font=Times New Roman]       [/font]صفحه دوم تا پنج طلاق نامه ( برای طلاق)
·[font=Times New Roman]       [/font]صفحه اول شناسنامه فرزند
بر اساس ماده سهمیه شاهد و ایثار گری:
با توجه به مقام والای خانواده های شاهد و ایثارگر ، میهمانی و یا نقل و انتقال دانشجویان مذکور ، با توجه به قوانین بنیاد شهید و ایثارگران و با ارائه مدارک زیر امکان پذیر است.
·[font=Times New Roman]       [/font]همسر و فرزند شهید: صفحه اول و دوم شناسنامه + کارت یا معرفی نامه بنیاد شهید و جانبازان
·[font=Times New Roman]       [/font]آزادگان ، همسر و فرزندان آن ها: صفحه اول و دوم شناسنامه + کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی
·[font=Times New Roman]       [/font]جانبازان 10 درصد و بالاتر: کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی
·[font=Times New Roman]       [/font]رزمندگان دارای 6 ماه سابقه فعالیت در جبهه: کارت و معرفی نامه از ارگان ذیربط
بر اساس ماده دانشجویان باردار ، بیمار ، معلول:
دانشجویانی که دارای معلولیت جسمی و حرکتی هستند و دانشجویانی که کمیسیون پزشکی بیماری آن ها را صعب العلاج تشخیص داده است و همچنین دانشجویان باردار ، می توانند در صورت تمایل با توجه به شرایط شخصی و محل زندگی خود فرایند ثبت نام جهت میهمانی و انتقالی در دانشگاه های دیگر را با ارائه مدارک زیر انجام دهند.
·[font=Times New Roman]       [/font]عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو
·[font=Times New Roman]       [/font]مدارک پزشکی مربوط به بیماری
براساس ماده مرحوم شدن پدر ، مادر ، همسر و فرزند
میهمانی و انتقال دانشجویان مجردی که پس از انتخاب رشته و پذیرفته شدن در یکی از دانشگاه های آزاد ، پدر ، مادر و یا همسر خود را (در صورت متاهل بودن) از دست داده اند ، با ارائه مدارک زیر به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است.
·[font=Times New Roman]       [/font]گواهی فوت صادر شده از ثبت احوال
·[font=Times New Roman]       [/font]عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو و فرد فوت شده
Source: مهلت ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting