تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ایران تحصیل > کنکور ریاضی > لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز
 
لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز از جمله موارد مهمی است که هر فرد مایل به شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در رشته ریاضی ملزم به اطلاع از آن است. بعلاوه، این قبیل از افراد باید از آخرین رتبه قبولی رشته های ریاضی نیز اطلاع حاصل کنند.
 
اهمیت اطلاع از لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز البته آخرین رتبه قبولی رشته های ریاضی از این روست که هر فرد باید بداند که برای قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر خود چه رتبه ای را باید کسب کند. با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها در این نوشته لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز را خدمت شما ذکر می کنیم.
  
چرا باید از لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز اطلاع پیدا کنم؟
حتماً به عنوان یک داوطلب کنکور به دنبال اطلاع از این موضوع هستید که چرا باید از لیست رشته های ریاضی با رتبه مطلع شوید؟ البته منظور آخرین رتبه قبولی رشته های ریاضی است.
ببینید دوستان زمانی که شما قصد شرکت در آزمون ریاضی و انتخاب یکی از رشته های این گروه آزمایشی را دارید لزوماً باید از این موضوع مطلع باشید که برای قبولی در فلان دانشگاه مورد نظرتان مثلاً دانشگاه تهران در رشته مهندسی برق چه رتبه ای را باید کسب کنید.
اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های ریاضی با بررسی کارنامه افراد قبول شده در کنکورهای گذشته علی الخصوص کنکور سال گذشته حاصل می شود.
بهترین رشته های پردرآمد ریاضی 99
بهترین رشته های پردرآمد ریاضی ، که به دلیل پردرآمد بودن از رشته های پرطرفدار رشته ریاضی می باشد، رقابت بر سر قبولی در رشته هایی نظیر مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک ، مهندسی برق و… که در این مقاله به توضیح کامل آن می پردازیم، بسیار بالا می باشد. برخی افراد بر این باور هستند که رشته هایی نظیر آنچه ذکر شد، دیگر اشباع شده و درآمد بالایی نخواهند داشت، ولی حقیقت این است که اگر به عنوان یک فرد عادی در هر رشته و شغلی فعالیت نمایید، احتمالا درآمد بالایی نخواهید داشت ولی اگر با علاقه ، خلاقیت و به روزرسانی اطلاعات خود به کسب درآمد بپردازید قطعا در رشته هایی که به ظاهر اشباع شده است درآمد بسیار بالایی کسب خواهید نمود.یکی از رشته های پرطرفدار که در لیست پردرآمدترین رشته های ریاضی می باشد ، رشته مهندسی کامپیوتر است که بسته به دانش عملی که کسب می نمایید رشته بسیار عالی برای کسب درآمد بالا خواهد بود. در رابطه با رشته مهندسی مکانیک باید بگوییم که میزان حقوق و دستمزد مهندس مکانیک برای کارمندان شرکت های کوچک مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین خواهد شد و برای افراد خلاق و منعطف در این رشته محدودیتی در کسب درآمد بالا وجود نخواهد داشت. در زیر لیست رشته های پرطرفدار و پردرآمد رشته های کنکور ریاضی را ملاحظه می نمایید.
 
1- لیست رشته های کنکور ریاضی در چه سایتی منتشر می شود؟
در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که البته در این مقاله لیست رشته محل های مذکور قرار گرفته شده است .
 
2- هر داوطلب مجار به انتخاب چند کد رشته محل می باشد ؟
هر داوطلب می تواند انتخاب های خود را در حداکثر 150 کد رشته محل اولویت بندی نماید که توضیحات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است .  
 
 
3- لیست رشته های بدون کنکور ریاضی در دفترچه انتخاب رشته ریاضی منتشر می شود ؟    
لیست رشته های بدون کنکور ریاضی به صورت جداگانه در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری منتشر می شود که در این مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است .  
 
Source: لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز