تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: امکانات اضافه تعبیه شده بر روی موتور جستجو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
- امکان مزایده در موتور جستجو:
قابلیت برگزاری مزایده در این موتور جستجوی ایرانی وجود دارد. برای این کار باید گزینه های مربوط به مزایده در فرم ثبت آیتم جدید تکمیل گردد.

- جستجوی پیشرفته:
سایت "موتور سرچ" قابلیت جستجو و فیلتر مطالب بر اساس مکان را تا سطح محله دارد. همچنین قابلیت فیلتر مطالب بر اساس فیلدهای خاص هر دسته بندی از قابلیت های ویژه این وب سایت می باشد.

- خرید و فروش در موتورسرچ:
در این موتور جستجو ایرانی می توان خرید و فروش کالا و خدمات را نیز انجام داد. البته این قابلیت صرفا زمانی فعال می گردد که توسط مدیر سایت تعیین شود. برای فروش کالا و خدمات خود در سایت باید بر روی لینک پشتیبانی پایین صفحه کلیک و درخواست خود را مطرح نمایید.
سپس امکان پرداخت آنلاین برای کالا و خدماتی که در موتورسرچ برای فروش قرار داده شده اند فعال می گردد و کاربران سایت می توانند کالا و یا خدمت را خریداری نمایند. مبلغی که توسط خریدار از طریق پرداخت آنلاین پرداخت شده به حساب بانکی سایت واریز می گردد و پس از تایید دریافت خدمات و یا کالا توسط خریدار و همچنین رسید ارائه خدمات و کالا توسط فروشنده، به حساب فروشنده منظور می گردد.

* خریدار تا یک هفته فرصت دارد تا تایید نماید کالا و یا خدمات را به صورت صحیح دریافت نموده است و یا مشکلی وجود داشته است. در صورت عدم تایید دریافت کالا و خدمات با صورت صحیح توسط خریدار وجه به صورت اتوماتیک با حساب فروشنده منظور می گردد.
* در صورت اعلام عدم دریافت و یا مشکل در صحت کالا و خدمت توسط خریدار سفارش لغو شده و وجهی به حساب فروشنده منظور نمی گردد.
* حتما لازم است فروشنده رسید ارائه کالا و خدمات را از خریدار دریافت نماید و در سایت بارگذاری نماید.


- قابلیت شبکه اجتماعی در موتور جستجو:
در این وب سایت کاربران پس از ورود به حساب کاربری خود می توانند سایر کاربران را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایند. در بخش جستجو امکانی جهت فیلتر کردن مطالب بر اساس علاقه مندی ها وجود دارد که کاربر می تواند با انتخاب این گزینه صرفا مطالب مربوط به کاربرانی را مشاهده نماید که قبلا به لیست علاقه مندی های خود اضافه نموده است.