تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راهنمای ورود به سامانه کارورزی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Guide-to-entering-the-internship-system.jpg]راهنمای ورود به سامانه کارورزی


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای ورود به سامانه کارورزی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


طرح کارورزی به عنوان فرصتی طلایی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی به شمار می رود چرا که این امر نه تنها موجب تقویت مهارت های آن ها برای حضور در بازار کار می شود، بلکه می تواند بستر لازم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت کارورزان را فراهم ساخته و موجبات موفقیت و ارتقای شغلی آن ها را نیز فراهم سازد.
از همین رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ایجاد پیوند بین دانش دانشگاهی و تجربه علمی افراد در راستای ایجاد اشتغال و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف، اقدام به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان “سامانه کارورزی” نموده است. بنابراین هر یک از فارغ التحصیلان و واحدهای پذیرنده می توانند با مراجعه به سامانه مذکور، در طرح کارورزی ثبت نام نمایند.
فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز ثبت نام در طرح کارورزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرآیند نام نویسی خود را از طریق سامانه مربوطه به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir تکمیل نمایند.
معرفی ورود به سامانه کارورزی
به موجب راه اندازی طرح کارورزی، بستر مناسبی فراهم شد تا دانش آموختگان جویای کار بتوانند با حضور در دوره های آموزش مهارتی، با محیط واقعی کسب و کار آشنا شوند و مهارت های شغلی مهمی را همچون مشارکت در کار گروهی، حل مسئله، وقت شناسی، تعهد کاری و… را فرا بگیرند.
داوطلبانی که قصد دارند با شرکت در این طرح، مهارت و توانمندی لازم برای اشتغال در رشته تحصیلی خود را فرا گرفته و حضور فعالی در زمینه شغلی خود داشته باشند، می توانند با مراجعه به سامانه کارورزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس karvarzi.mcls.gov.ir، نسبت به فعالیت در هر یک از واحدهای پذیرنده اعلام علاقه مندی نمایند.
علاوه بر انجام فرآیند نام نویسی اینترنتی متقاضیان در سامانه کارورزی، شرایط لازم برای حضور در این طرح نیز از طریق سایت مذکور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. بنابراین صرفا افرادی که واجد این شرایط می باشند، مجاز به ثبت نام خواهند بود. در ادامه مقاله، راهنمای تصویری نام نویسی در سامانه کارورزی ارائه شده است.


راهنمای تصویری ورود به سامانه کارورزی
ثبت نام کارورز
دانش آموختگانی که تا کنون سابقه حضور در دوره کارورزی نداشته و حداقل سه سال از تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی آن ها می گذرد، می توانند مشروط به برخورداری از سایر شرایط مورد نیاز، فرآیند نام نویسی خود را در سامانه کارورزی به ترتیب زیر تکمیل نمایند.
[list]
[*]ابتدا وارد سامانه کارورزی به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir شوید و پس از مطالعه قوانین و مقررات، روی گزینه “ثبت نام – ثبت نام کارورز” کلیک نمایید.
[/list]
[تصویر:  The-1th-step-is-to-enter-the-internship-...system.jpg]
[list]
[*]توافق نامه مندرج در صفحه پیش رو را با دقت مطالعه نموده و کلید “تایید” را بفشارید.
[/list]
[تصویر:  The-2th-step-is-to-enter-the-internship-...system.png]
[list]
[*]پس از تکمیل فرم درخواست کارورز، روی عبارت “ثبت نام” کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]در این مرحله صرفا ثبت نام اولیه شما انجام شده است و می بایست با انتخاب هر یک از گزینه های موجود در سمت راست، سایر اطلاعات مورد درخواست را نیز در سامانه وارد نمایید.
[/list]
[list]
[*]در قسمت “مشخصات هویتی”، اطلاعات اولیه وارد شده را تکمیل نموده و کلید “ذخیره و اصلاح” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]در این مرحله لازم است اطلاعات مربوط به تحصیلات خود را وارد کرده و مجددا روی عبارت “ذخیره و اصلاح” کلیک نمایید.
[/list]
[list]
[*]در این قسمت باید اطلاعات محل سکونت خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و برای ذخیره آن ها، روی گزینه “ذخیره و اصلاح” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]علایق و مهارت های خود را به منظور انتخاب شغل در بخش های مشخص شده وارد کنید و سپس کلید “ثبت” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه کارورزی، نوبت به ارسال مدارک مورد نیاز می رسد. توجه داشته باشید که اسکن مدارک خود را در قالب یکی از فرمت های jpg ،png ،gif یا jpeg و با حجم کمتر از 200 کیلوبایت ارسال نمایید.
[/list]
[list]
[*]در این مرحله، ثبت نام شما به پایان رسیده است. لازم به ذکر است که می توانید با انتخاب گزینه “پیام های دریافتی” از منوی اصلی، پیام هایی که در آینده برای شما ارسال خواهند شد را مشاهده نمایید.
[/list]
[list]
[*]از طریق گزینه “ارسال پیام” نیز می توانید سوالات و درخواست های خود را در سامانه ارسال نمایید. بدین منظور می بایست پس از انتخاب موضوع پیام خود، متن آن را در بخش مربوطه نوشته و در نهایت، روی گزینه “ارسال” کلیک نمایید.
[/list]
ثبت نام واحد پذیرنده
هر کدام از واحدهایی که متقاضی جذب کارورز از طریق سامانه کاروزری می باشند، می توانند پس از مطالعه کلیه مقررات و ضوابط مربوطه مطابق با راهنمای زیر، ثبت نام خود را به انجام برسانند. توصیه می کنیم پیش از ورود به فرآیند نام نویسی، مدارک و مستندات مربوطه را آماده کنید تا حین تکمیل مراحل، با مشکل مواجه نشوید.
[list]
[*]ابتدا وارد سامانه کارورزی به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir شوید و گزینه “ثبت نام – ثبت نام واحد پذیرنده” را انتخاب نمایید.
[/list]
[تصویر:  The-1th-step-is-to-enter-the-admission-u...system.jpg]
[list]
[*]پس از مطالعه متن تعهدنامه، نوع واحد پذیرنده (حقیقی یا حقوقی) خود را انتخاب کنید.
[/list]
[list]
[*]مشخصات خود (واحد پذیرنده و کارفرما) را وارد نموده و در انتها، کلید “ثبت نام” را بفشارید.
[/list]
[list]
[*]پس از انجام ثبت نام اولیه، از گزینه های موجود در سمت راست صفحه، گزینه “مشخصات واحد متقاضی” را انتخاب نموده و پس از تکمیل فرم، روی عبارت “ذخیره موارد اصلاح شده” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]با مراجعه به بخش “اطلاعات صاحب مجوز و مدیر”، اطلاعات مورد درخواست را در کادرهای مربوطه وارد نموده و مجددا روی عبارت “ذخیره موارد اصلاح شده” کلیک کنید.
[/list]
[list]
[*]این مرحله مختص ثبت اطلاعات محل سکونت می باشد که پس از تکمیل آن می بایست کلید “ذخیره اطلاعات” را بفشارید.
[/list]
[تصویر:  The-7th-step-is-to-enter-the-admission-u...system.jpg]
 
[list]
[*]در قسمت “اطلاعات متصدیان شغل مورد درخواست (مربی)” باید اطلاعات هر مربی به صورت جداگانه وارد شده و دکمه “ثبت” را بزنید. این عمل باید برای تمامی مربیان انجام شده و اطلاعات آن ها در سامانه ثبت گردد.
[/list]
[تصویر:  The-8th-step-is-to-enter-the-admission-u...system.jpg]
 
[list]
[*]در این مرحله باید فرصت آموزشی مورد درخواست خود را در قالب عناوین استاندارد (isco) ثبت نموده و برای هر فرصت آموزشی، اطلاعات مربوطه را تکمیل کنید و هر بار کلید “ثبت” را بفشارید.
[/list]
[تصویر:  The-9th-step-is-to-enter-the-admission-u...system.jpg]
 
[list]
[*]مرحله ارسال مدارک نیز آخرین مرحله ثبت نام می باشد که باید از مدارک مورد نیاز خود با فرمت jpg ،png ،gif یا jpeg اسکن تهیه نموده و با حجم کمتر از 200 کیلوبایت در سامانه بارگذاری کنید.
[/list]
[تصویر:  The-10th-step-is-to-enter-the-admission-...system.jpg]
پس از تکمیل مراحل ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات، سامانه به صورت هوشمند، اطلاعات واحد شما را به کارتابل دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز، ارجاع می دهد و پس از تایید صلاحیت فنی و تخصصی شما در سامانه، به طور هوشمند بخش های انتخاب کارورز و مدیریت کارورزی برای شما فعال می شوند.
توجه داشته باشید که هر یک از کارورزان و واحدهای پذیرنده می توانند از بخش “ورود به سامانه” که در صفحه ابتدایی سامانه karvarzi.mcls.gov.ir تعبیه شده است، با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند. در صورتی که به عنوان کارورز یا واحد پذیرنده هنگام تکمیل مراحل نام نویسی خود در سامانه کارورزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشکل مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم در این زمینه را دریافت کنید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای ورود به سامانه کارورزی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : راهنمای ورود به سامانه کارورزی
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru