تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خدمات حسابداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خدمات مالی و حسابداری
خدمات ما در زمينه خدمات مالي و حسابداري و بازار سرمایه  به شرح زير مي باشد :

انجام کلیه امور حسابداری و خدمات مالی
بشرح زیر:
·        تهيه دفاتر قانوني (دفاتر روزنامه و دفاتر کل) و اظهارنامه مالياتي و دفاعيه هاي لازم.
·     پیاده سازی سیستم های مالی و بهای تمام شده.
·      مشاوره جهت نصب و پیاده سازی سیستم های مالی و آموزش نیروی های انسانی.
·        پيشنهاد ، طراحي و پياده سازي انواع كدينگ حساب ها.
·          انجام خدمات پيمانكاري وظايف امور مالي به خارج از سازمان.
·         كمک به شركت ها در استخدام حسابدار قابل اطمينان و مجرب و اعزام حسابدار و تامين كادر مالي.
·      تهيه صورت هاي مالي اشخاص حقيقي و حقوقي و صورت هاي مالي تلفيقي گروه شركت ها طبق ضوابط و استانداردهاي سازمان حسابرسی.
·      رفع اختلافات مالي بين شركاء وسهامداران.
·      انجام امور تصفيه شركت ومديريت امور تصفيه.
·       اصلاح و تعديل حساب ها.
·     تهيه آيين‌ نامه‌ها و دستورالعمل هاي مالي و استقرار سیستم كنترل داخلي.
·    تهيه بودجه و گزارشات تحليلي مالي و ساير گزارشات مالي و محاسباتي خاص.
·     تهيه گزارشات  افزایش سرمایه  و گزارشات خاص  و ویژه.
·       خدماتي كه توسط دادگاه ها ومراجع قضايي ارجاع می گردد.
·      ارائه ساير خدمات مالي مورد احتياج موسسات و شركت ها بسته به مورد.
·       پیش حسابرسی بیمه سازمان تامین اجتماعی.
و به تفکیک خدمات تخصصی ما هم بشرح زیر خواهد بود:
·     خدمات مالیاتی.
·     تنظیم و ارسال اظهارنامه های مالیات برارزش افزوده که به صورت فصلی ارائه می شود.
·      تنظیم و ارسال صورت معاملات خرید وفروش فصل.
·       تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه.
·    حضور در جلسات رسیدگی مالیاتی.
·     پیگیری اعتراض مالیاتی در مراحل مختلف  توافق با رئیس اداره امور مالیاتی ،هیئت های حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی.
·       تهیه لوایح مالیاتی جهت ارائه در هیئت های حل اختلاف مالیاتی خدمات حسابداری ، خدمات حسابرسی ، خدمات مشاوره ای ، مالی ، مالیاتی ، مشاور.
·     خدمات مشاوره مالیاتی.
·     مشاوره در خصوص نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر.
·      مشاوره مالیاتی در خصوص تهیه اسناد و مدارک مالی جهت جلوگیری از تشخیص مالیات به صورت علی الراس.

مشاوره در خصوص قوانین مالیاتی
شامل مسائل مطرح از جمله الزامات وجرائم مرتبط با موارد زیر:
·           مالیات بر درآمد.
·           اشخاص حقیقی و حقوقی.
·         مالیات تکلیفی.
·         مالیات بر درآمد اجاره.
·         مالیات بر حقوق.
·         مالیات بر ارزش افزوده.
·        صورت معاملات خرید وفروش فصلی.
·        مشاوره در خصوص نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر
خدمات حسابرسی
·             حسابرسی مالی صورت های مالی و صدور گزارش جهت ارائه به بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی کشور.
·           حسابرسی عملیاتی جهت بهبود فرآیندهای کسب و کار.
·          حسابرسی مالیاتی و صدور گزارش جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی کشور.
·         حسابرسی داخلی.
·        سایر موارد حسب نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی.

خدمات حسابداری
·    مشاوره در خصوص خرید وراه اندازی نرم افزار های حسابداری.
·     انجام کد گزاری حساب ها در نرم افزارهای حسابداری برحسب نیاز.
·     آموزش حسابداری به صورت تئوری وعملی برای پرسنل مالی شرکت.
·     انجام امور حسابداری به صورت تمام وقت ، پاره وقت یا پروژه ای.
·     انجام امور اصلاح حساب های مالی ، بستن حساب ها ، تهیه تراز های آزمایشی ، صورت های مالی اساسی (ترازنامه ، سود و زیان و گردش وجه نقد) و دفاتر قانونی
·    سایر موارد حسب نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی.
 
انجام خدمات حسابداری شرکت ها
شرکت های بازرگانی ، پیمانکاری ، تولیدی و صنعتی و حتی فروشگاههای کوچک هر کدام با توجه به وسعت فعالیت خود و نیز میزان مراودات مالی و تعداد پرسنلی که برایشان کار می کنند و نیز نوع فعالیت و اینکه به کار واردات می پردازند و یا ضمن برآورده کردن نیازهای داخلی به صادرات هم مشغول هستند مسایل مالی متفاوت  داشته و دارای درجه ای خاص از پیچیدگی می باشند .
نحوه محاسبه مالیات وارزش افزوده ، حسابداری خرید و فروش ها ، نحوه محاسبه سود و زیان و هزینه های تمام شده ، خرید و یا واردات مواد اولیه و مراودات با شرکت های خارجی در هر یک از این شرکت ها متفاوت است و نیازمند آشنایی حسابداران با کلیه جزییات هر یک از این موراد می باشد .

استقرار کادر و نماینده جهت ارائه خدمات حسابداری
استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای
شرکت های کوچک می توانند برای صرفه جویی در هزینه های خود به جای استخدام یک نیروی حسابدار تمام وقت از موسسات مالی بخواهند یک نیروی پاره وقت برای انجام امور حسابداری شرکت اعزام نمایند و ضمن انجام کلیه امور مای شرکت در خصوص فعالیت های مالی و تهیه اظهارنامه و موارد دیگر هم شرکت را یاری نمایند .
شرکت های بزرگ و با حجم مراودات مالی بسیار زیاد و متنوع هم می توانند علاوه بر داشتن یک واحد حسابداری از موسسات مالی بخواهند به جهت نظارت بر عملکرد واحد مالی شرکت به عنوان یک شخص بی طرف و نیز برای رصد خطاهای مالی و پیشگیری از بروز ضرر و زیان های مالی و مالیاتی عمده وارد عمل شده و شرکت را در این خصوص یاری کنند .
 
 
 نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد حسابداری
ثبت و نگهداری اسناد چه به جهت داخلی چه به جهت ارائه به سازمان های مالیاتی از اهمیتی ویژه ای برخوردار است . نگهداری فاکتور های خرید ، صدور فاکتور های فروش ، نحوه هزینه کرد سرمایه شرکت همه و همه در حفظ و نگهداری دارایی های موسسه جایگاه ویژه ای دارند. افرادی که در شرکتها به این کار گمارده میشوند باید علاوه بر تخصص از تعهد و امانت داری و وجدان کاری هم برخوردار بوده و نظارت مستقیم هم بر آنها حاکم باشد .
موسسات مالی و حسابداری به عنوان یک ناظر می توانند کلیه نواقص و خلاهای مالی را در سازمان ها شناسایی و منابع و نقطه شروع انها را تعیین و در حل و رفع انها موثر باشند .

ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق
بخشی از حساب های معوق هزینه های معوق هستند . هزینه های معوق هزینه هایی هستند که شرکت قبل از وقوع آن متحمل آنها شده است مثلا حقوق ماهانه پرسنل هزینه های معوق هستند . اسناد پرداختنی هم در صورتی که در موعد مقرر رسیدگی نشوند می توانند مشمول هزینه های معوق شوند . هزینه ها یا حساب های معوق معمولا به صورت هفتگی یا ماهانه بررسی و رسیدگی نمیشوند و معمولا در پایان هر فصل به انها رسیدگی می گردد .
برای رسیدگی باید تمامی اسناد و مدارک مربوط به آنها در طول فصل جمع اوری و ثبت و نگهداری شده باشد . موسسات مالی و خدماتی می توانند به جهت اهمیت این حسابها راسا و به صورت مستقیم با بررسی اسناد و مدارک این حساب ها را رسیدگی کرده و اقدامات مربوط به انها را انجام دهند یا در رسیدگی به این حسابها به متولیان مالی و حسابداری شرکتها کمک کنند .


ارائه خدمات انواع نرم افزار های حسابداری
با پیشرفت تکنولوژی و ورود نرم افزار های متنوع و متفاوت در عرصه حسابداری بسیاری از امور حسابداری و مالی شرکتها بوسیله این نرم افزارها انجام میشود . شرکت های بزرگ با شعب مختلف ترجیح می دهند برای ارتباط موثر و بهتر با شعب خود تحت شبکه قرار بگیرند . بسیاری از شرکتها ترجیح می دهند برای صرفه جویی در مصرف کاغذ و حمایت از محیط زیست سیستم کاغذی را از موسسه خود حذف کرده و کلیه مکاتبات داخلی خود را از طریق سیستم تحت وب و شبکه انجام دهند .
انجام امور مالیاتی ، تهیه اظهارنامه ، صورت های فصلی و غیره همه در حال حاضر به صورت الکترونکی انجام شده و دیگر کمتر ارگانی کارهای اینچنینی خود را به صورت کاغذی انجام می دهد . شرکتها برای اینکه در این عرصه همیشه صدر باشند و از مزایای آن بهره ببرند باید سیستم های خود را به صورت دایم به روز کرده و از نرم افزارهایی برای این امور استفاده کنند که به شکل خوبی پشتیبانی و به بروز رسانی می شوند .
برای اطمینان از این موضوع شرکتها و بنگاههای اقتصادی می توانند از مشاوره موسسات خدمات مالی و حسابداری و حسابرسی کمک گرفته و مطمئن باشند در صورت یک انتخاب درست از پشتیبانی خوبی هم بهره مند خواهند شد.

 پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی
به دلیل حجم زیاد اطلاعات و اسناد در شرکتها ادامه فعالیت در قالب های سنتی و کلیشه ای گذشته می تواند به ضرر سازمان منتهی شده و منابع و دارایی ها را به هدر بدهد . سازمانی که بتواند اطلاعات خود را به سمت سیستم های استاندارد و اصلاح شده هدایت کند می تواند مطمئن باشد بخش زیادی از دارایی ها و فرایند های مالی خود را در جهت بهره برداری صحیح هدایت کرده است .
عدم وجود یک چنین سیستم اطلاعاتی یکپارچه ای در شرکت ها به خصوص شرکت های بزرگ و با حجم اطلاعاتی زیاد یک نقص بزرگ بوده و می تواند حتی غیر قابل اعتماد باشد زیرا در این شرایط احتمال اعمال سلیقه و بروز خطا و بی دقتی بسیار بالا می رود . بوسیله برخی نرم افزار های طراحی شده در بازار که به صورت استاندارد و کلی طراحی شده اند و کل فرایند ثبت و نگهداری اطلاعات را پیش بینی کرده اند می تواند یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه در شرکتها بوجود آورد .
این سیستم یکپارچه میتواند کلیه فعالیت های عملیاتی و ستادی شرکت را شامل شود و کلیه واحد های کاری با دسترسی تعریف شده به این اطلاعات می توانند امور مربوط به واحد کاری خود را به سرانجام برسانند . مثلا انباردارها با دسترسی به سیتم خرید و فروش و ورودی و خروجی انبار می توانند کلیه اطلاعات مربوط به واحد خود را رصد کنند و مدیران ارشد هم با دسترسی به اطلاعات کلیه واحد ها می توانند نظارت قوی و به موقع به واحد های کاری داشته باشند .
 
 بستن حساب ها و تهیه صورت های مالی
فعالیت های مالی هر شرکتی باید در هر دوره مشخص جمع آوری و به مدیران یا ارگان های درخواست کننده ارائه شود . گزارش فعالیت های مالی هر شرکت در دوره های مشخص صورت مالی نام میگیرد . تهیه صورت مالی باید طبق فرمت خاص صورت گرفته و کلیه قوانین و مقررات مالی در آن لحاظ شود .
برخی صورت های مالی که باید توسط واحد حسابداری شرکت ها تهیه شود مانند ترازنامه ، صورت سود وزیان ، صورت سود وزیان جامع ، صورت جریان وجوه نقد هستند . ترازنامه وضعیت مالی شرکت یا صاحب دارایی را در زمان تعیین شده نشان می دهد و صورت سود وزیان میزان درآمد و هزینه و سود زیان شرکت را در یک بازه مشخص نشان می دهد .
صورت جامع سود وزیان هم  تغییراتی که در هزینه ها و دارایی ها در مدت زمان مشخص برای یک سازمان بوجود امده است را نشان می دهد و صورت وجوه نقد تغییرات وجوهات نقد یک سازمان را در یک دوره مشخص بیان کرده و این صورت به مدیران کمک می کند که نسبت به برنامه ریزی های مالی و تامین مالی شرکت اقدامات موثر را انجام دهند . شرکت های خدماتی مالی و حسابداری می توانند در تهیه این صورت ها به بنگاههای اقتصادی کمک کرده و مشاوره دهند .

ارائه خدمات حسابداری و مالی در ثبت اسناد حسابداری
در گذشته نه چندان دور صاحبان کسب و کار و مشاغل تمایل داشتند که کلیه اسناد و مدارک مالی و حسابدرای خود را به صورت کاغذی و دستی تهیه کرده و از نرم افزارهای مالی و حسابداری گریزان بودند البته ناکارامد بودن و خطای زیاد این نرم افزارها در گذشته در این تصمیم و دیگاه بی تاثیر نبود اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولژی و ورود نرم افزارهای متنوع و کارآمد برای انوع فعالیت های مالی با هر وسعت و پیچیدگی کارفرمایان ترجیح می دهند برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های اضافی و نیز دقت و سرعت بیشتر در کار از این نرم افزار ها برای فعالیت های مالی خود بهره ببیرند .
این نرم افزارها بسته به نوع طراحی و منظوری که برای آن طراحی شده اند می توانند ثبت و نگهداری کلیه اسناد مالی اعم از فاکتور های خرید و فروش ، صدور و دریافت چک و گزارش گیری ، تهیه لیست حقوق و دستمزد ، محاسبه خودکار مالیات و حق و بیمه و بسیاری دیگر را با دقت و سرعت زیاد انجام دهند . تهیه این نرم افزارها بایستی از موسسات خدمات مالی و حسابداری متبحر و خبره انجام گرفته که در صورت لزوم ، اموزش های لازم در این خصوص به پرسنل مرتبط داده شود و از خدمات پشتیبانی درست و موثری هم برخوردار باشد .

تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه و تهیه صورتهای مالی

برخی گزارشات مالی باید در دوره های ماهانه ، فصلی ، شش ماه یکبار و گاهی سالانه تهیه شده و در سازمان نگهداری یا در اختیار ارگان های مرتبط و درخواست کننده قرار داده شود . این گزارشات معمولا باید در موعد مقرر تهیه و تحویل داده شوند در صورت عدم رعایت بازه زمانی می توانند شرکت را مشمول جریمه های سنگین نمایند برای جلوگیری از وقوع یک چنین رخ دادی در شرکت ها صاحبان مشاغل باید از کلیه قوانین مالیاتی مطلع بوده و امور مربوط به ان را در نهایت دقت انجام دهند .
برای دسترسی به این هدف یکی از راهها استفاده از خدمات شرکتها و موسسات خدمات مالی و حسابداری بوده یا داشتن یک تیم متبحر در شرکت با نظارت موسسات خدماتی تا صاحبان سرمایه از حفظ دارایی ها خود اطمینان کامل داشته باشند .
 
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт