تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Registration-without-a-non-profit-univer...e-exam.jpg]ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


امروزه بیشتر افراد تمایل دارند که فارغ از استرس و دغدغه های کنکور تحصیلات خود را در مقطع دانشگاهی آغاز نمایند. دانشگاه های غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های معتبر کشور هستند که هر ساله به دو صورت با آزمون و بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو می نمایند.
داوطلبانی که علاقه دارند در دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی به تحصیل بپردازند باید در نظر داشته باشند که تحصیل در این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه می باشد که می بایست در هر ترم پرداخت شود. پس اگر عزم خود را برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی جزم نموده اید باید بدانید که شما در دو نوبت مهر و بهمن ماه می توانید نسبت به نام نویسی خود در این دانشگاه اقدام کنید.
ناگفته نماند اگرچه برای ثبت نام در برخی از رشته و دانشگاه های غیرانتفاعی نیازی به شرکت در کنکور سراسری نخواهد بود اما برخورداری از کلیه شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، از الزامات اولیه ثبت نام می باشد.
دانشگاه های غیرانتفاعی معمولا دو بار در سال و برای نیمسال های مهر ماه و بهمن ماه به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند.
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی سال 99
همانطور که پیش تر هم ذکر کردیم، متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی کشور را بر اساس سوابق تحصیلی خود دارند، می بایست در یکی از دو نوبت مهر یا بهمن ماه برای نام نویسی خود اقدام کنند. زمان دقیق ثبت نام برای هر دو نیمسال به شرح زیر می باشد:
زمان ثبت نام نیمسال اول تحصیلی (مهر ماه) 99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی برای نوبت مهر ماه 99 که مقرر بود از تاریخ 20 اسفند ماه 98 آغاز شود و تا 31 شهریور ماه 99 نیز ادامه داشته باشد؛ به دلیل شرایط حاکم بر جامعه (انتشار ویروس کرونا) و با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آن به تاریخ دیگری موکول گردیده است و ثبت نام و انتخاب رشته آن همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می گیرد که جزئیات آن در مرداد ماه 99 اطلاع رسانی می گردد.
معمولا علی رغم ورودی بهمن ماه که ثبت نام به صورت حضوری و در واحد دانشگاهی موردنظر انجام می گیرد، ثبت نام ورودی مهرماه به صورت اینترنتی می باشد. هر داوطلب می تواند پس از دانلود دفترچه ثبت نام از طریق همین سایت، حداکثر 100 کد رشته محل مرتبط با گروه آزمایشی خود را انتخاب و در سایت sanjesh.org به ثبت برساند.
زمان ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) 99
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه سال تحصیلی 99 – 1400، تاکنون به طور دقیق مشخص نشده است اما با توجه به این که ثبت نام ورودی بهمن ماه در سال 98 از تاریخ 28 آبان ماه الی 15 بهمن ماه ، به صورت حضوری با مراجعه به دانشگاه موردنظر انجام گرفت، این احتمال وجود دارد که ثبت نام این نیمسال در سال 99 نیز در همان بازه زمانی انجام گیرد و یا اینکه به دلیل شرایط اضطراری به تعویق بیافتد.
با توجه به اینکه کلیه اخبار و اطلاعیه های معتبر در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری، به محض انتشار در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی می شود، می توانید با عضویت در آن، به محض شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، خبر مربوط به آن را دریافت نمایید.


راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
نحوه نام نویسی برای داوطلبان ورودی مهر ماه 99
با توجه به این که دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 از هشتم بهمن ماه 98 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، علاقه مندان می توانند با مطالعه دقیق آن از شرایط لازم برای ثبت نام در نیمسال مهرماه 99 اطلاعات کافی را بدست آورند و در صورت احراز کلیه شرایط، نسبت به ثبت نام خود به نحو زیر اقدام کنند.
[list]

[*]مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سراسری” از منوی سمت راست صفحه

[*]کلیک روی لینک فعال “ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری مهر ماه 99)”

[*]انتخاب گزینه “خرید کارت اعتباری” از منوی اصلی سمت راست صفحه به منظور پرداخت هزینه نام نویسی

[*]واریز هزینه ثبت نام به مبلغ معین (در سال گذشته مبلغ تعیین شده 37 هزار و 500 تومان بود که احتمالا برای سال 99 این مبلغ اندکی افزایش یابد) از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و دریافت شماره پیگیری پرداخت

[*]بازگشت به صفحه اول سامانه و کلیک روی لینک “ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری مهر ماه 99)”

[*]وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری و کد امنیتی موجود در صفحه

[*]بارگذاری عکس داوطلب مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته

[*]تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و درج حداکثر 100 کد رشته
[/list]
پس از طی نمودن مراحل فوق، سامانه ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را در اختیار شما قرار می دهد که به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید، تهیه و نگهداری پرینت از فرم تقاضانامه ثبت نام تا پایان مراحل پذیرش در دانشگاه می باشد.
نحوه نام نویسی برای داوطلبان ورودی بهمن ماه 99
ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای نیمسال دوم تحصیلی معمولا به صورت حضوری انجام می شود. بدین ترتیب که ابتدا داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مبلغی را بابت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت می نمایند. پس از واریز وجه ، متقاضیان می بایست دفترچه مربوطه را نیز از سایت مذکور دانلود کرده و با توجه به رشته های ارائه شده ، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در قسمت انتهایی دفترچه ، یک فرم تقاضانامه قرار داده شده است که داوطلبان بایستی از آن پرینت تهیه نموده و به تکمیل اطلاعات و درج کد رشته محل مورد نظر خود بپردازند. هم چنین داوطلبان برای پیگیری روند ثبت نام خود باید در موعد مقرر ، این فرم را همراه با دیگر مدارک مورد نیاز به دانشگاه مد نظر خود ارائه داده و سایر مراحل نام نویسی را به صورت حضوری به انجام برسانند.


دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
چنانچه تمایل دارید از رشته های ارائه شده در دانشگاه های غیرانتفاعی که پذیرش آن ها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد مطلع گردید، مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کمکی شایانی در این موضوع به شما خواهد کرد. با توجه به این که این دفترچه توسط سازمان سنجش منتشر می شود، ما برای سهولت دسترسی به این دفترچه لینک دانلود فایل pdf آن را در جدول زیر قرار داده ایم که با مراجعه به آن می توانید دفترچه مربوطه را دریافت نمایید.
[font=wpyar-BYekan]دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه 99

(برای دریافت فایل ، بر روی لینک فوق کلیک کنید.)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 99

(به محض انتشار ، لینک فوق ، فعال می شود.)
[/font]



شرایط لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
[تصویر:  Necessary-conditions-for-enrollment-with...ity-99.jpg]شرایط لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مستلزم دارا بودن کلیه شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می باشد که ما در این قسمت به آن اشاره نموده ایم. لازم به ذکر است که تاریخ های مندرج در شرایط مذکور ، برای ورودی مهر ماه است و در صورت انتشار دفترچه مربوطه برای نیمسال بهمن ماه ، تاریخ های نام برده به روز رسانی خواهند شد.
شرایط عمومی 
[list]

[*]اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

[*]عدم سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی ، فراماسونری و وابستگان آن ها

[*]نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

[*]عدم مخالف و دشمنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران

[*]عدم برخورداری از فساد اخلاقی
[/list]
شرایط اختصاصی
[list]

[*]دارا بودن مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید و یا گواهینامه پیش دانشگاهی دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) (این مدارک می بایست حداکثر تا آخرین روز ثبت نام یعنی 31 شهریور ماه سال 99 اخذ شوند.)

[*]آن دسته از داوطلبانی که در دوره روزانه دانشگاه های سراسری سال 98 به صورت با آزمون یا بدون آزمون پذیرفته شده اند، تنها در صورت انصراف قطعی تا تاریخ 31 مرداد 99، می توانند فقط رشته های تحصیلی دوره های غیر روزانه شامل نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و مجازی را انتخاب کنند.

[*]دانشجویان دوره روزانه (ورودی سال 97 و قبل از آن) برای حضور در این مرحله از پذیرش، باید تا تاریخ 31 مرداد ماه 99 نسبت به انصراف قطعی خود از تحصیل اقدام نمایند.

[*]دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بین المللی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، مجاز به نام نویسی در این مرحله از ثبت نام می باشند. لازم به ذکر است این دسته از داوطلبان می بایست در صورت پذیرش، از رشته قبلی خود انصراف قطعی داده و گواهی آن را به موسسه آموزش عالی مربوطه تحویل دهند.

[*]هر یک از دانشجویان دوره های غیر روزانه که در دوره معافیت تحصیلی به سر می برند ، جهت ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله (مهر ماه) می بایست واجد شرایط مربوطه مطابق با مقررات نظام وظیفه عمومی باشند.
[/list]

مدارک موردنیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
مدارک موردنیاز برای ثبت نام در نیمسال مهر ماه 99
ثبت نام رشته های بدون کنکور مهر ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. داوطلبان می بایست بعد از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و دریافت کد پیگیری پرداخت، نسبت به بارگذاری یک قطعه عکس 4*3 و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.
توجه کنید که عکس پرسنلی شما می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:
[list]

[*]عکس 4*3 یا 4*6 داوطلب مربوط به سال جاری

[*]دارای فرمت JPG

[*]عکس رنگی و دارای پس زمینه سفید

[*]دارای حجم حداکثر 70 کیلوبایت

[*]نداشتن حاشیه زائد و واضح و مشخص بودن

[*]فاقد اثر مهر ، منگنه و یا هر گونه لکه

[*]داشتن اندازه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل
[/list]
لازم به ذکر است که به هیچ وجه نباید عکس خود را از روی کارت های شناسایی از جمله کارت ملی ، شناسنامه و… اسکن نمایید. عکس خواهران باید دارای حجاب کامل باشد. دقت کنید که در صورت ارسال عکس اشتباه ، ثبت نام و انتخاب رشته داوطلب باطل خواهد شد ، بنابراین هنگام ارسال مدارک (به ویژه اگر ثبت نام شما در کافی نت انجام می شود) نهایت دقت را به کار ببرید.
مدارک موردنیاز برای ثبت نام در نیمسال بهمن ماه 99
پذیرش و ثبت نام دانشجویان در نیمسال بهمن ماه، معمولا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه پذیرنده صورت می گیرد. لذا داوطلبان ابتدا باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را به دقت مطالعه کرده و لیست رشته های بدون کنکور را که تمایل به تحصیل در آن دارند بررسی کنند. سپس با انتخاب یک رشته محل و مراجعه به دانشگاه، با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پس از بررسی دفترچه فوق و کسب اطلاعات لازم در رابطه با رشته های ارائه شده ، می توانید به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و با در دست داشتن مدارک زیر ، ثبت نام خود را به صورت حضوری به انجام برسانید. توجه داشته باشید که دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی معتبر جهت نام نویسی الزامی می باشد.
[list]

[*]دیپلم نظام جدید

[*]دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه

[*]مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی

[*]مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (برای داوطلبانی که دارای دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش نظام قدیم هنرستان بوده و فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند.)

[*]اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

[*]6 قطعه عکس 4*3

[*]کارت معافیت و یا پایان خدمت برای آقایان (یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آقایان را با توجه به قوانین و مقررات مربوطه مشخص نماید.)
[/list]
[تصویر:  baner-biazmoon.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо