تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: طرز استفاده از موتور جستجو کاربر محور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نحوه کار با موتور جستجو و درج مطالب و ... به شرح زیر است:

ثبت اطلاعات در سایت موتور سرچ
برای ثبت هر مطلبی در موتور جستجو کاربر محور کافی است بر روی لینک درج آگهی رایگان در بالای صفحه کلیک نمایید و اطلاعات خود شامل خودرو، ملک، استخدام، کالا، خدمات، آموزش، وب سایت و ... را به صورت کامل ثبت نمایید. ثبت اطلاعات نیاز به عضویت ندارد.
البته پس از ثبت اطلاعات، کد تایید به تلفن همراه شما ارسال می شود که لازم است تایید گردد. پس از تایید شماره موبایل شما اطلاعات در سایت نمایش داده می شود.
نکته1: در صورتی که شماره همراه توسط کاربر تایید نگردد اطلاعات ثبت شده توسط مدیران سایت به صورت دستی بررسی می گردد و در صورت صحت اطلاعات تایید می گردد.
نکته2: مسئولیت اطلاعات ثبت شده در سایت بر عهده ثبت کننده اطلاعات می باشد.

ویرایش اطلاعات
به منظور ویرایش اطلاعات وارد شده در این موتور جستجو کاربر محور که با شماره همراه مربوط به شما ثبت شده است لازم است با همان شماره موبایل در سایت ثبت نام نمایید. پس از عضویت و ورود به سایت کلیه آگهی ها و اطلاعاتی که با شماره همراه شما در سایت ثبت شده است در پانل شما نمایش داده می شود و می توانید مطالب مورد نیاز را ویرایش نمایید.

ویژه سازی آگهی و مطالب وارد شده
در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ 5 هزار تومان برای یک ماه آگهی خود را در سایت ویژه نمایید. آگهی های ویژه در سایت با اولویت بالاتری نسبت به آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. در لیست مطالب، جستجو، مطالب مرتبط و فیلترها ابتدا موارد ویژه و سپس مطالب عادی نمایش داده می شود. آیتم ها ویژه با عنوان (ویژه) در سایت مشخص می گردند.

طریقه نوسازی آگهی در سایت موتورسرچ
نوسازی آیتم جایگاه نمایش آگهی را در سایت بهبود می بخشد و آن را به ابتدای لیست منتقل می نمایید. برای نمایش بهتر آگهی و مطلب در سایت بهتر است آگهی خود را نوسازی نمایید. برای نوسازی لازم است وارد حساب کاربری خود شوید و از لیست آیتم های بر روی لینک (نوسازی) مربوط به آگهی کلیک نمایید.