تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید رایگان از سایت آمازون
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند راه برای خرید رایگان از سایت آمازون را در زیر بیان می کنیم:

1- دانلود کتاب از آمازون به صورت رایگان (گوگل بوکز و …) :
در قسمت دانلود رایگان کتاب از آمازون، می توان کتاب های درخواستی خود را به صورت رایگان دانلود کنید. در این قسمت بیش از ۱۰ میلیون کتاب الکترونیکی رایگان موجود است که این تعداد خیلی بیشتر از سایت های روسی که کتاب رایگان ارائه می دهند است.
بعد از وارد کردن عنوان یا ISBN و یا نام نویسنده دکمه جستجو را فشرده و اگر منبع مورد نظر شما به صورت رایگان موجود باشد لینک های دانلود آن به شما نمایش داده می شود و اگر موجود نباشد کتاب های کیندل آمازون و یا فایل های pdf اورجینال و … به شما پیشنهاد داده می شود که با هزینه ای بسیار اندک قابل خریداری است.

2- برنامه Vine
Amazon Vine  چیست؟ برنامه Vine برای مشتری ها فرصت خرید رایگان را بوجود می آورد. این کار در واقع پاداشی برای بازدید صادقانه مشتریان از محصولات سایت است. این محصولات در واقع محصولاتی هستند که هنوز انتشار پیدا نکرده اند و برای شروع نیاز به حمایت مشتریان دارند. Amazon Vine را نمی توان خریداری کرد بلکه شما باید از طرف آن دعوت شوید. زمانی دعوت می شوید که به اندازه کافی پروفایلتان شهرت کسب کند تا جلب توجه کند.

3- برنامه Amazon sample box
برنامه Amazon sample box برنانه ای مختص سایت آمازون است که احتمالا هرگز نام آن را نشنیده اید،  استفاده از این برنامه این یک راه عالی برای تهیه محصولات آمازون بدون نیاز به هزینه کردن است. اگر به تازگی از کاربران آمازون شده اید برای خودتان sample box خریداری کنید و در مقابل آن کارت اعتباری و یا کارت های هدیه دیجیتالی دریافت کنید تا زمان خرید محصول هزینه ها برای شما رایگان باشد. این باکس ها شامل تقریبا تمامی محصولات از جمله محصولایی غذایی، محصولات جدید و کالاهای دیگر هستند.
برای اینکه ممبر های خود را افزایش دهید بهتر است اقدام به خرید ممبر فیک کنیدسایت خرید ممبر تلگرام خدمات زیادی برای شما عزیزان دارد