تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جلوه های سینمایی شگفت انگیز را با کم ترین تسلط به افترافکت ایجاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  project-after-effect-pro.jpg]
نقل‌قول:
با استفاده از پروژه آماده افتر افکت، افکت های خاص و ویژه ای مانند جلوه های سینمایی، تصاویر اینفوگرافیک با کیفیت بالا و دیگر افکت های مشابه، به راحتی قابل اجرا هستند. این قالب ها در پروژه آماده افتر افکت به آسانی مورد استفاده قرار می گیرند.


برخی افراد فعال در زمینه ی تولید آثار، استفاده از پروژه آماده افتر افکت را درست نمی دانند و تصور می کنند که استفاده کردن از این نوع پروژه افترافکت، از خلاقیت آن ها کاسته و محصول نهایی را فاقد اصالت و اعتبار می کند، اما در واقع این گونه نیست، کمک گرفتن و استفاده از فایل ها و قالب های مناسب در پروژه آماده افتر افکت، علاوه بر آن که سکوی پرشی برای شروع کار محسوب می شود، خلاقیت ها و ایده های هنری ذهن کاربر را پرورش داده و او را در اجرای آنچه که در ذهن دارد کمک می کند.


استفاده از قالب های آماده افتر افکت در جهت آزمایش مستقیم در اجرای جلوه ها، پرورش ایده و منحصر به فرد کردن اثر تولیدی، موثر است. چه بسا افرادی که در این زمینه فعالیت دارند هنوز دانش پیاده سازی آنچه را که در ذهن دارند را کسب نکرده اند و موفق به اجرای ایده های خود نشده اند، با کمک قالب های پروژه آماده افتر افکت توانسته اند اثار مورد نظر خود را خلق کنند. نکته دیگر در استفاده از پروژه آماده افتر افکت ، بالا بردن سرعت گردش کار و حجم محصول ساخته شده است. مشتریان خود را با پروژه های آماده افترافکت غافل گیر کنید.


با پروژه های آماده روزانه درآمده استثنایی کسب کنید
این مدل از پروژه افترافکت این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند هم زمان برای تعداد زیادی از مشتریان خود سفارش انجام دهد و در صورت تغییر سلیقه و خواسته مشتری یا خود، نیاز به بازگشت تا نقطه شروع نباشد و بتواند به سرعت تغییر را اعمال کند. افرادی که در یک تیم مشغول به کار هستند و به تازگی این حرفه را در پیش گرفته اند، به علت ریسک بالا در انجام سفارشات بهتر است از پروژه آماده افتر افکت آی دولوپر استفاده کنند.


به این ترتیب آثار تولید شده دارای ارزش بیشتری بوده و سرعت در تولید محصولات و سفارشات نیز بالاتر می رود. این قالب های آماده عموما همگام با گرایش های روز و تحولات جدید هستند. حرفه ی طراحی موشن گرافیک همواره مسیری رو به جلو و رشد دارد و سبک های جدیدی را وارد خود می کند. برای یافتن قالب هایی که گرایش های بیشتری دارند میتوان به تعداد دانلود آنها توجه کرد. مشتریان خود را با پروژه های آماده افترافکت غافل گیر کنید.


از این رو با استفاده از پروژه آماده افتر افکت و قالب های طراحی شده آن می توان با آخرین گرایشات محبوب و پر استقبال در این زمینه آشنا شد و آن ها را به کار گرفت. آخرین نکته در مورد این مدل از پروژه افترافکت ، قابلیت مهندسی معکوس آن است که حتی به افراد مبتدی نیز این امکان را می دهد تا با مهندسی معکوس قالب ها، به چگونگی طراحی تکنیک ها در پروژه آماده افتر افکت پی ببرند.