تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای خرید و فروش عمده آنلاین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مزایای خرید و فروش عمده آنلاین

1. دسترسی به مخاطبان بیشتر در سرتاسر کشور

بیشتر تولید کنندگان در شهرهای درجه ۲و ۳، در داخل و اطراف همان منطقه جغرافیایی مشغول خرید و فروش هستند. آنها اصولا منابعی برای رساندن کارهایشان به اقشار دیگر جامعه ندارند. با یک برنامه عمده فروشی آنلاین این مشکل حل خواهد شد و مثلا عمده فروش چرم، در یک شهر می تواند محصول خود را به خریداری در شهر دیگر بدون متحمل شدن هزینه های گزاف ارائه دهد. لذا استفاده از عمده فروشی اینترنتی و آنلاین به تولید کنندگان کمک می کند تا بازار هدف بزرگتری را پیش رو داشته باشند.


۲. امنیت پرداخت در هر معامله
اکثر تولید کنندگان استرداد پرداخت ها را به عنوان بزرگترین چالش در فرآیند توزیع و پخش مطرح می کنند. پرداخت های با تأخیر و بدهی ها باعث شده تا تقریبا همه فروشندگان به پرداخت چکی دیدگاه منفی داشته باشند. در مقابل و در قیاس با پرداخت چکی، کسب و کار اینترنتی و پرداخت آنلاین بسیار ایمن و سریع است. در این حالت، فروشندگان در همان زمانِ فروش عمده آنلاین شاهد انجام و پیشرفت سریع فرآیند تراکنش هستند. علاوه بر این، چون همه این پرداخت ها تنها تحت نظر یک پلتفرم امن انجام می پذیرد، خطرِ گرفتار شدن نیز صفر خواهد بود.
[تصویر:  wh_o_l_esaleonlineshopping.jpg]

۳. توسعه به شیوه ای مقرون به صرفه
هر فروشنده تمایل دارد تا کسب وکار خود را به چندین مکان گسترش دهد؛ ولی بهرحال در واقعیت راه اندازی یک کسب و کار و تشکیل تیم فروش و … چالش بزرگی است. نه تنها هزینه ها بلکه مسئله اداره کردن نیز مانع بزرگی محسوب می شود. به هرحال با یک عمده فروشی آنلاین ، فروشنده برای فروش عمده آنلاین متحمل مخارج زیادی نخواهد شد. فروشنده با آپلود کردن کاتالوگ فروش در یک پلتفرم، می تواند تمامی محصولات پیشنهادی خود را در معرض دید خریداران قرار دهد.

۴. عدم نیاز به دانش فنی
ساخت یک وب سایت یا اپلیکیشن برای کسب وکار آنلاین نیاز به کارشناس فنی و صرف هزینه زیاد دارد. علاوه براین، مدیریت تکنولوژی بستگی به شایستگی و خبره بودن افراد نیز دارد. اپلیکیشن های عمده فروشی اینترنتی و آنلاین، تیم های تخصصی و فنی خود را دارند که مسئولیت ساخت و به روز رسانی مداوم برنامه با آنها می باشد. آنها یک مجموعه کلی از واحد های تکنولوژیکی نظیر مدیریت کاتالوگ ها، مدیریت سفارشات، صدور صورت حساب و پرداخت و غیره را فراهم می کنند.
675x450 (0x0)
32.07 KB
#ir-ext-ui { position: fixed; padding: 1px; z-index: 9999; display: none; font-family: Consolas, "Lucida Console", "Courier New", Courier, monospace; text-align: right; }