تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خدمات ترخیص از گمرک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ترخیص کالا از گمرک

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر با دریافت کارت بازرگانی از اداره گمرکات جمهوری اسلامی ایران در سال 1375، قادر است خدمات واردات و صادرات موقت برای محصولات نمایشگاهی و خدمات ترانزیت خارجی را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت می تواند تمامی خدمات لجستیکی شامل حمل هوایی، ریلی، جاده ای و دریایی را در تمامی گمرکات شهرها و بنادر اصلی ایران ارائه دهد.

شرکت دروازه طلایی راه و دریا یکی از شرکت های تابعه خادم لجستیک است که دارای کارت بازرگانی رسمی به شماره 9607 می باشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی بارمان ترابر بیش از 20 سال است که خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

واردات
صادرات
ترانزیت
خدمات نمایشگاهی
واردات موقت/ دائمی
صدور فاکتور و پکینگ لیست
واردات و صادرات مستقیم توسط کارت خود و کارت بیمه
صدور نامه معافیت


کنترل کامل استرس
لیزر جای جوش، هزینه، عوارض جانبی و نکات مهم قبل و بعد از جراحی
دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی
20 غذای عالی حاوی ویتامین B1 + مزایای آنها طبق تحقیقات جدید
برای خدمات بازرگانی و خدمات گمرکی پیشنهاد من شرکت بارون امپرور جنرال تریدینگ هست. این شرکت با برخورداری از مدیریت کارآمد و مجرب در امور بازرگانی خارجی ،با توجه به اعمال قانون تحریم‌های بین المللی و ممانعت بسیاری از کمپانی های خارجی از تجارت و فروش مستقیم کالا به شرکتها و بازرگانان محترم ایرانی ، افتخار دارد به عنوان حامی و شرکت واسطه ، از طریق شرکت خود در امارات متحده عربی نسبت به خرید کالاهای غیر تحریمی مورد نیاز مشتریان عزیز ایرانی خود از کمپانی های خارجی اقدام نموده و ضمن خرید و یا ارسال کالا به نام شرکت ما به امارات ، با ترخیص آن از گمرکات امارات ، آنرا به مقصد مورد نظر تجار محترم در ایران ارسال نماید .
برای خدمات گمرکی و ترخیص کالا و واردات از جبل علی و همچنین ترانزیت و ری اکسپورت کالاتون میتونین بهشون اطمینان کنین.
شماره تماس: 00971567344148
هزینه ترخیص کالا از گمرک

این هزینه به طور معمول مبالغی است که شما در پروسه ترخیص انواع کالا از گمرک و در مراحل مختلف باید پرداخت کنید.این هزینه های شامل مواردی مانند هزینه باربری، انبارداری، تخلیه، صفافی، تعرفه آزمایشگاهی،کارشناسی کالاو...می شود که بایستی به عنوان هزینه ترخیص توسط صاحب کالا پرداخت شود. هزینه های گمرکی فوق به شکل مستقل و مجزا از حقوق ورودی دریافت می شوند.
حقوق ورودی شامل سود بازرگانی و 4 درصد ارزش گمرکی می باشد که توسط نهاد گمرک جمهوری اسلامی ایران دریافت می شود. پرداخت هزینه ترخیص برای روند قطعی واردات کالا می باشد. به طور مثال 10 درصد از هزینه حمل و 8 درصد از هزینه پرداختی برای سازمان استاندارد جزو حقوق ورودی کالا می باشند.
منبع : شرکت ترخیص کالا طاها خلیج