تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در انتخاب سایبان برقی برای رستوران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نقل‌قول:
[تصویر:  ac58b-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%...%D9%86.jpg]
همان‌گونه که خیلی از شما ها می‌دانید سایبان برقی ها کاربردهای زیادی دارند. از جمله کاربردهای آن می‌توان به استفاده در حیاط خامه، جلوی مغازه یا فروشگاه، درب منزل، پنجره ها، حیاط رستوران ها و حتی روف گاردن هاو ... نام برد. هدف اصلی استفاده از سایبان برقی ها این است که از تابش مستقیم خورشید جلوگیری شود.

در این مطلب قصد داریم شما را با نکات مهم در انتخاب سایبان برقی مناسب برای رستوران آشنا کنیم؛ بنابراین با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.

توجه داشته باشید برای قرار دادن سایبان برقی در روف گاردن یا حیاط رستوران باید مواردی را رعایت کنید. زیرا اگر اصول و موارد را به‌درستی رعایت نکنید و فضای نشستن مشتریان را کمتر می‌کنید و در نتیجه مشتریان کمتری جا می‌شوند و موجب می‌شود مشتریان شما کم شود.

در ادامه قصد داریم شما را با
نوع و اندازه سایبان برقی رستوران و همین‌طور نکات مهم آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.



استفاده از گرمای خورشید

افرادی که رستوران اشان در فضای باز است باید توجه داشته باشند که اگر سایبان برقی مناسبی را انتخاب نکنند نمی‌توانند از تمام فضای خود استفاده کنند. علاوه بر رستوران هایی که در فضای باز هستند رستوران هایی که از پنجره های زیاد و بزرگ برخوردارند باید بدانند که برای کنترل دما و جلوگیری از ورود آفتاب به داخل رستوران نباید از پرده استفاده کنند که باعث تاریکی و می‌شود. پرده هیچ نوری را وارد سالن رستوران نمی‌کند و باعث می‌شود فضای رستوران دلگیر شود.

با دلگیر شدن فضای رستوران مشتریان نیز کم می‌شوند پس برای کنترل دما بهتر است از سایبان برقی استفاده کنید. زیرا با استفاده از سایبان برقی هم دما را می‌توان کنترل کرد هم نور رستوران را بیشتر کرد.

نکته‌ی دیگری که برای رستوران هایی که در فضای باز است باید توجه کرد این است که بهتر است از سایبان برقی سرتاسری برای این کار استفاده کرد تا میز و صندلی بیشتری جا شود و از همه‌ی فضا به‌درستی استفاده شود.



سایبان برقی مناسب رستوران

یکی از موارد که حتماً به سایبان برقی نیاز است و استفاده از آن جزو واجبات است، رستوران ها هستند. مخصوصاً رستوران هایی که بخشی یا کل فضای آن‌ها در فضای باز است. بنابراین کافی‌شاپ‌ها و رستوران هایی که می‌خواهند از فضای باز استفاده کنند باید از
سایبان برقی استفاده کنند. هنگامی که مشتریان قرار است در فضای باز بنشینند و چیزی میل کنند و از هوای آزاد لذت ببرند، بایستی در بالاسرشان یک سایبان وجود داشته باشد تا از تابش مستقیم نور آفتاب اذیت نشوند.

در تابستان به دلیل تابش مستقیم نور خورشید، بایستی در فضا های باز از سایبان برقی استفاده شود. با به‌کارگیری سایبان برقی در فضای باز می‌توانید به مشتریان این اجازه را بدهید که در فضای بازبنشینند بدون اینکه از تابش مستقیم نور خورشید اذیت شوند از خوردن غذای خود لذت ببرند.

نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که در هنگام خرید سایبان برقی برای رستوران ها، نوع پارچه بسیار مهم است زیرا نباید در برابر تابش خورشید دچار پوسیدگی شود.

دو مدل سایبان برقی وجود دارد: رولی و تا شدنی. مدل‌های دیگری نیز برای سایبان برقی وجود دارد اما از این دو مدل بیشتر از همه استفاده می‌شود. اگر شما از سایبان برقی بی‌کیفیت استفاده کنید بعد از مدتی سایبان برقی براثر نور خورشید پوسیده می‌شود.
کرکره برقی در کسب و کار شما چه تأثیری دارد؟



استایل و شکل سایبان مناسب رستوران باید چطور باشد؟

انتخاب مدل سایبان برقی برای فضای رستوران ها بسیار مهم است زیرا موجب افزایش زیبایی ظاهر آن می‌شود و با زیباتر شدن ظاهر رستوران، مشتریان بیشتری جذب می‌شود.

علاوه بر مهم بودن ظاهر سایبان برقی در رستوران ها، نوع پارچه به‌کاررفته در آن نیز مهم است. زیرا سایبان برقی باید در برابر عوامل‌های طبیعی مثل باران و برف مقاوم باشد.