تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99
پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ترم بهمن 99 از ابتدای دی ماه 1400 آغاز شد لذا کلیه متقاضیان ورود به مرحله تحصیلات تکمیلی می توانند پس از اطلاع از رشته محل ها و شرایط پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1400-99 اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است کلیه امور پشتیبانی – ثبت نام – پرسش و پاسخ در مورد شهریه و رشته محل ها با پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در اختیار متقاضیان خواهد بود.
محتویات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
·[font=Times New Roman]        [/font]شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو
·[font=Times New Roman]        [/font]مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در این آزمون
·[font=Times New Roman]        [/font]مقررات وظیفه عمومی داوطلبان آقا
·[font=Times New Roman]        [/font]جزئیات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران
·[font=Times New Roman]        [/font] هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه واریز آن
·[font=Times New Roman]        [/font]رشته های تحصیلی ، نام دروس و منابع امتحانی
·[font=Times New Roman]        [/font]ظرفیت پذیرش در هر رشته دانشگاهی
·[font=Times New Roman]        [/font]ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان غیرایرانی
·[font=Times New Roman]        [/font]شهریه هر یک از رشته ها
·[font=Times New Roman]        [/font]و
ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با هم انجام می گیرند. یعنی شما پس از تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود ، باید کد رشته های انتخابی تان را نیز درج نماییدهر داوطلب می تواند حداقل 1 و حداکثر 20 کدرشته محل را از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب نماید.
 
جهت اطلاع از کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و پذیرش بدون کنکور پیام نور ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، انجام ثبت نام ، مشاوره قبولی در آزمون فراگیر دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 (تماس از سراسر کشور) – 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .
سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند . این دفترچه به بررسی شرایط ، ضوابط ، نحوه ثبت نام و معرفی منابع آزمون پرداخته و راهنمای مناسبی برای متقاضیان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد .
شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99
ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور همان‌گونه که ذکر شد ، تنها یک‌بار در سال امکان پذیر می‌باشد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پذیرش بدون کنکور پیام نور منحصر به آن دسته از داوطلبانی می‌باشد که مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده‌اند. متقاضیانی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و دارای این مدرک نمی‌باشند، نمی‌توانند در فراگیر پیام نور ثبت نام نمایند.
همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به صورت الکترونیک می‌باشد و برای ثبت نام ، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. داوطلبان با توجه به فایل اسکن مدارک خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام و پر نمودن فرم آن، اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام نهایت دقت را در رابطه با وارد نمودن اطلاعات داشته باشید زیرا حتی در صورت پذیرش بدون کنکور پیام نور، چنانچه مغایرتی عمداً و یا سهواً صورت پذیرد، برابر با مقررات با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد.
اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99 دریافت می نمایید را لازم است نزد خود نگهداری کنید. درصورتی‌که در پر کردن فرم ثبت نام دچار اشتباهی شده‌اید، می‌توانید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ، در جهت رفع این ایرادات گام بردارید. کلیه متقاضیان ضمن رعایت موارد مختلف، می‌توانند در لیست پذیرفته شدگان آزمون فراگیر قرار گیرند.
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .
 منبع :  شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور