تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های دکتری غیرانتفاعی 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رشته های دکتری غیرانتفاعی 99
لیست رشته های دکتری غیرانتفاعی 99 منتشر شد و به اطلاع داوطلبان و متقاضیان رسید. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در زمان تعیین شده از طرف سازمان سنجش آموز کشور اقدامات لازم را جهت انتخاب از بین لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی انجام دهند.
 
لازم به ذکر است که هر فرد داوطلب باید کلیه شرایط لازم جهت انتخاب رشته در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را داشته باشد. البته در این میان افرادی هم هستند که تمایلی به شرکت در انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی در دوره با آزمون را ندارند و مایل به اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی و ادامه تحصیل در رشته های دکتری بدون کنکور غیرانتفاعی هستند. در این نوشته سعی داریم در رابطه با کلیه این موارد بحث مفصلی را با شما عزیزان داشته باشیم.
زمان ثبت نام در رشته های دکتری غیرانتفاعی
پس از اعلام نتایج آزمون سراسری دکتری به تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به مندرجات کارنامه اولیه دکتری فرصت انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی برای مدت چند روز داده می شود.
هر چند هرساله با توحه به تصمیم سازمان سنجش این زمان انتخاب رشته از بین لیست رشته های مقطع دکتری برای مدت چند روز دیگر تمدید می گردد.
در حال حاضر و با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری فرآیند انتخاب رشته های دکتری به تعویق افتاد.
در نتیجه، فعلاً نظری در مورد زمان انتخاب رشته های دکتری برای سال جدید داد و باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این زمینه با توجه به روند بهتر شدن اوضاع بود.
 
شرایط انتخاب رشته های دکتری غیرانتفاعی
هر چند طرح ادغام دو آزمون دکتری آزاد و سراسری انجام شده و تنها یک دفترچه ثبت نام منتشر می شود. اما این موضوع در رابطه با زمان انتخاب رشته های دکتری این دانشگاه به هیچ وجه صدق نمی کند.
به این معنا که، لیست رشته های مقطع دکتری در قالب دفترچه ای جداگانه و در دو سایت مختلف دانشگاه آزاد و سراسری منتشر می شود.
در رابطه با شرایط تعریف شده برای انتخاب رشته های دکتری باید عرض کنیم که کلیه افراد مجاز شده برای انتخاب رشته های این دانشگاه شرایط انتخاب رشته را دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
 
 جهت اطلاع از بهترین منابع قبولی در دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
909907295تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
نحوه انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی
کلیه داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری مایل به انتخاب رشته در رشته های مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی جهت انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری باید در زمان تعیین شده وارد سایت سنجش شوند.
این داوطلبان بعد از ورود به سایت باید جهت انتخاب رشته های  مقطع دکتری گزینه دکترای تخصصی را از صفحه اول سایت انتخاب کنند.
پس از طی این مرحله، نوبت به ورود به صفحه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترای تخصصی و خواندن کلیه نکته های کفته شده در صفحه باز شده می رسد.
در انتها و پس از مطالعه این بخش نوبت به کلیک بر روی گزینه تأیید و ادامه و گام بعدی می رسد.
در ادامه، 2 روش مختلف جهت وارد شدن به سیستم انتخاب رشته به شما داوطلبان پیشنهاد می شود. یکی از روش ها درج شماره پیگیری ثبت نام و شماره پرونده است که به وسیله وارد کردن آن ها می توانید فرم انتخاب رشته را در سایت ملاحظه بفرمایید.
اما در روش دوم امکان انتخاب رشته های دکتری با درج شماره داوطلبی و همین طور شماره پرونده برای شما دوستان عزیز داوطلب فراهم می شود.
پس از کامل کردن فرم انتخاب رشته و اطمینان از رعایت الویت ها در انتخاب رشته گزینه ثبت را انتخاب کنید.
فقط توجه به این نکته مهم را فراموش نکنید که حتما در پایان کار رسید انتخاب رشته خود را از طریق سایت سنجش دریافت کنید.
رشته های غیرانتفاعی مقطع دکتری
مهندسی عمران- حمل و نقل
فلسفه علوم اجتماعی
علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی
مذاهب اسلامی
روانشناسی
گردشگری
فیزیک-نجوم و اختر فیزیک
علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی-رایانش و هوش مصنوعی
حسابداری
علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی
مهندسی صنایع-سیستم های کلان
مهندسی برق-مخابرات سیستم
مدیریت بازرگانی-مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
علوم قرآن و حدیث