تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره تحصیلی کنکور سراسری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره تحصیلی کنکور سراسری
داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری هستند مسلماً به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری نیاز دارند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به شکل های مختلفی همچون مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی ، مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور ، مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.
نحوه صحیح مطالعه در دوران کنکور
برای قبولی در کنکور حتی از حاشیه ها و پاورقی های کتاب هم نباید غافل شویدبرای مطالعه کنکور از دروس مورد علاقه خود شروع کنید تا با انرژی و انگیزه بیشتر طبق برنامه ریزی خود پیش بروید و همیشه سعی کنید یک درس اختصاصی و عمومی را به صورت یکی در میان بخوانید.
زمان پیشنهادی برای مطالعه‌ی هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم و برای درس عمومی 1 الی 1 ساعت و نیم است. توصیه می کنیم درس‌های سخت و مشابه را در یک روز مطالعه نکنید. سعی کنید بعد از هر درس سنگین یک درس آسان را انتخاب کرده و مطالعه کنید تا مطالب را خوب بخاطر بسپارید.
برای هر یک ساعت مطالعه 10 الی 15 دقیقه به خودتان استراحت دهید و برای تسلط بر هر مبحث درس اختصاصی بلافاصله بعد از مطالعه‌ آن و برای هر درس عمومی 24 ساعت بعد از مطالعه ، تست بزنید. ضمن اینکه از یادداشت‌ برداری و نکته‌ برداری هر مطلب و مرور آخر شب نیز غافل نشوید. همیشه 1 روز یا نصفه روز (مثل جمعه) را برای جبران عقب ماندگی و مرور درس ها در نظر بگیرید. اگر این کار را انجام دهید هم در طول هفته استرس بسیار کمتری دارید و هم به خوبی درس های عقب افتاده را جبران می کنید.
 
جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور تجربی 
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس زیست شناسی : گاج نقره ای – نشر الگو هاشمی – کتاب ژنتیک تخته سیاه – زیست گیاهی تخته سیاه – خیلی سبز
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : نشر الگو – گاج نقره ای – کتاب آبی قلم چی
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : گاج نقره ای – مبتکران – خیلی سبز
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی : تخته سیاه – آبی قلم چی – مهر و ماه
منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور ریاضی
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 1 : نشر الگو – گاج سفید – گاج نقره ای – انتشارات فار
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 2 : گاج نقره ای – نشر الگو – تخته سیاه
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه تحلیلی : هندسه تحلیلی نشر الگو – گاج
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس دیفرانسیل : انتشارات تخته سیاه – گاج سفید
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی پایه و حسابان : نشر الگو – گاج سفید – خیلی سبز – ریاضیات انتشارات تخته سیاه تالیف محمد مهربان
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس جبر و احتمال و ریاضیات گسسته : گاج سفید – نشر الگو – انتشارات فار تالیف عطا صادقی – خوشخوان
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس آمار : گاج سفید
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : کتاب تست انتشارات نشر الگو – گاج نقره ای
·[font=Times New Roman]        [/font]منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : مبتکران – خیلی سبز
خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی هایی درباره مشاوره تحصیلی کنکور سراسری  ارائه دادیم . لذا متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.
 منبع : برنامه ریزی تلفنی کنکور